Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de consultanta pentru realizarea proiectului ?Reabilitare si modernizare imobil ? conservare monument paleocrestin Niculitel ? judetul Tulcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 354212
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL TULCEA
Numar invitatie: 354212/27.09.2013
Denumire contract: servicii de consultanta pentru realizarea proiectului ?Reabilitare si modernizare imobil ? conservare monument paleocrestin Niculitel ? judetul Tulcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: +40 0240502235, Fax: +40 0240516538
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240502235, fax: +40 0240516538, persoana de contact: Ilona Cubanita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 405, strada Pacii nr. 20, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de consultanta pentru realizarea proiectului ?Reabilitare si modernizare imobil ? conservare monument paleocrestin Niculitel ? judetul Tulcea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin asigurarea serviciilor de consultanta pentru realizarea proiectului ?Reabilitare si modernizare imobil ? conservare monument paleocrestin Niculitel ? judetul Tulcea? se urmareste rezolvarea urmatoarelor aspecte: - Urmarirea intocmirii documentatiei pentru achizitia serviciului de audit financiar;
- Intocmirea rapoartelor intermediare tehnice si financiare precum si a raportului final, pentru Autoritatea de Management;
- Asigurarea vizibilitatii proiectului;
- Asigurarea asistentei tehnice si furnizarea informatiilor sau clarificarilor solicitate de persoanele autorizate din partea Autoritatii de Management, a Organismului Intermediar si a altor organisme abilitate prin lege aflate in verificare si control pe toata durata de implementare a proiectului.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0 (zero) lei.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 028.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4.080, 56 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.040, 28 lei. Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 2. Se va completa si de tertul sustinator, daca este cazul.-Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor-Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor2.Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 1. Se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la art. 181, literele a), c^1) si d) din OUG 34/2006, conform art. 186, alin 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, ) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.3. Participarea la procedura cu oferta independenta. Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr. 284. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 3. Se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Horia Teodorescu - Presedinte al Consiliului Judetean TulceaSiscu George - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaStrat Vasile - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaSirma Caraman - Director executiv, Directia Economica Buget Finante si administrativNicu Mihai - Director executiv, Directia Investitii, Fonduri Externe si Managementul ProiectelorMihai Marius Cristi - Sef serviciu, Serviciul contencios juridic si asistenta juridicaStoian Sergiu Marian - Manager de proiect5. Ofertantii, asociatii, subcontractantii, tertii sustinatori vor completa Formularul nr. 25 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 400.000 lei. Ofertantii vor prezenta documentele relevante disponibile pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare: bilantul contabil pe ultimii 3 (trei) ani, sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, sau orice alte documente echivalente.Conversia din alta valuta a situatiilor financiare prezentate in alte monede decat leul se va face la cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale acestora, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora, conform art. nr. 45, alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. nr. 11, alin. (7) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. In situatia in care operatorul economic nu intentioneaza sa subcontracteze parte din contract, acesta are obligatia de a prezenta declaratia privind subcontractantii, cu mentiunea ?Nu este cazul?.Se va completa Declaratia privind subcontractantii - Formularul nr. 9., Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului), dupa cum urmeaza: 1)Sef echipa de consultanta management de proiect ? cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare absolvite cu diplome de licenta, cursuri de specializare in management de proiect, dovedite prin diplome/ certificate/atestari profesionale recunoscute de MECT si/sau MMFES sau echivalent.Experienta profesionala: experienta generala de minimum 5 ani; experienta similara specifica: participare in calitate de manager de proiect/Lider de echipa/Coordonator/ in cel putin un proiect/contract;2) Asistent sef Echipa - cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare superioare absolvite cu diploma de licenta, cursuri de specializare in management de proiect, dovedite prin diplome/certificate/atestari profesionale recunoscute de MECT si/sau MMFES sau echivalent.Experienta profesionala: experienta generala de minimum 5 ani; experienta similara specifica: participare in calitate de manager de proiect/Lider de echipa/Lider de echipa adjunct/Coordonator/ in cel putin un proiect/contract in cel putin un proiect/ contract;3) Expert financiar cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic absolvite cu diploma de licenta. Experienta profesionala: experienta generala de minimum 5 ani; experienta similara specifica: participare in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor care fac obiectul acestei proceduri de achizitie;4) Expert juridic cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul juridic.Experienta profesionala: experienta generala de minimum 5 ani; experienta similara specifica: participare in calitate de expert juridic in cel putin un proiect/contract;5) Expert tehnic cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructii civile.Experienta profesionala: experienta generala de minimum 5 ani; experienta similara specifica: participare in calitate de expert tehnic in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor pentru care este propus in cadrul acestei proceduri de achizitie;6)Expert tehnic cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul drumuri si poduri.Experienta profesionala: experienta generala de minimum 5 ani; experienta similara specifica: participare in calitate de expert tehnic in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor pentru care este propus in cadrul acestei proceduri de achizitie;7) Expert tehnic cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul instalatii sanitare/termice/electrice.Experienta profesionala: experienta generala de minimum 5 ani; experienta similara specifica: participare in calitate de expert tehnic in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor pentru care este propus in cadrul acestei proceduri de achizitie;8) Expert achizitii publice cu urmatoarele calificari si aptitudini: studii universitare absolvite cu diploma de licenta.Experienta profesionala: experienta generala de minimum 5 ani; experienta similara specifica in domeniul achizitiilor publice de cel putin 3 ani., Continuare cerinta 2: Se va competa Declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. - Formularele nr. 6 si 8. Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor avea numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si vor avea mentiunea ?Declar pe proprie raspundere, cunoscand prevederile Codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii.? Pentru fiecare persoana propusa se vor prezenta copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale si atestatelor obtinute si mentionate in CV si traducerea in limba romana, daca este cazul. Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile propuse. Ofertantii vor prezenta pentru fiecare specialist propus o declaratie de disponibilitate pentru participarea in cadrul acestui contract, pe toata durata derularii acestuia.Ofertantii trebuie sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu prestarea serviciilor.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare care sa ateste experienta generala si experienta specifica a personalului solicitat mai sus se vor prezenta ca documente-suport oricare din urmatoarele: fisa de post, contractul de munca, recomandarea sau orice alte documente similare., Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va face dovada prestarii in ultimii 3 ani a minim 1 (unul) maxim 3 (trei) contracte in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, a carui valoare sau, dupa caz, valoare cumulata sa fie de cel putin 200.000 lei, fara TVA. Conversia din alte valute in lei se va face la cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul incheierii contractului/ contractelor in baza carora au fost prestate serviciile similare.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -Lista principalelor prestari servicii din ultimii 3 ani, (Completare Formular nr. 7);
-Experienta similara ca prestator (Completare Formular nr. 23)-Parti relevante ale contractului/ contractelor declarate sau certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar sau recomandari din partea beneficiarului /clientului respectiv in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii., Se va prezenta o declaratie privind dotarile specifice pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului ? Formularul nr. 24. Standard privind sistemele de management al mediului - Implementarea Standardului de Management al mediului in conformitate cu ISO 14000 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management al mediului pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al mediului trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Standard privind sistemele de management a calitatii - Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer