Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pentru realizarea si gestionarea proiectului integrat


Detaliu pentru invitatia numarul 297054
Autoritate contractanta
Comuna Varadia de Mures
Cod de identificare fiscala: 3519208
Adresa: Nr. 126, Varadia de Mures
Telefon: 0257417230
Fax: 0257417230
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta pentru realizarea si gestionarea proiectului integrat
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Serv.de consultanta pt. realiz. si gestionarea proiectului integrat"Modernizare DC 72: DN Stejar-Lupesti km 0+000-10+000, infiintare centru de ingrijire batrani si reabilitare camin cultural in scopul promovarii mostenirii culturale-comuna Varadia de Mures, judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 03.06.2011 11:16
Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Varadia de Mures
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Varadia de Mures
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 348, 172 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl.priv.sit.pers.a op.ec; certif.de cazier fiscal al pers.jur;certif.ANAF si locale; certif.ORC activ.autorizata CAEN 6910 sau 7022;bilant cont.2008-2010;fisa inf.gen;cifra medie de afaceri 2008-2010: min.695000 lei; lista princ.serv.prestate in ultimii 3 ani, exp.sim: max 3 contracte val.cumulata min.300000 lei;decl.priv.utilajele si echip.tehnice;personal specializat(2 manag.proiect, 1 absolv.cursuri fonduri structurale, 1 cons.jur.;1 contab.autoriz., 1 ing. constructor;inf.gen.priv. angajatii;pers.ce va fi angajat in contract;ISO 9001 sau echivalent;
SEAP. Garantia de participare este in cuantum de 6950 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer