Achizitie publica - Servicii de consultanta privind elaborarea Planului de Actiune pentru Energie Durabila, prioritizarea proiectelor si intocmirea schitelor de proiect in vederea implementarii ?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor econo
Detaliu pentru invitatia numarul 326692
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326692/17.05.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta privind elaborarea Planului de Actiune pentru Energie Durabila, prioritizarea proiectelor si intocmirea schitelor de proiect in vederea implementarii ?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, Aria de concentrare tematica 4, Obiectivul 1?, precumsi asistenta tehnica pe parcursul evaluarii Planului si ulterior pana la semnarea contractului de finantare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului SuceavaCod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: 0230-212696, interior 167, Fax: 0230-520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, ghiseu 3 parter-Registratura generala, telefon: +40 230212696, fax: +40 230520593, persoana de contact: Gheorghe Burca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Suceava, B-dul 1 Mai, nr.5A, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta privind elaborarea Planului de Actiune pentru Energie Durabila, prioritizarea proiectelor si intocmirea schitelor de proiect in vederea implementarii ?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, Aria de concentrare tematica 4, Obiectivul 1?, precumsi asistenta tehnica pe parcursul evaluarii Planului si ulterior pana la semnarea contractului de finantare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie publica implica prestarea de servicii de consultanta privind elaborarea Planului de Actiune pentru Energie Durabila, prioritizarea proiectelor si intocmirea schitelor de proiect in vederea implementarii ?Programului de cooperare Elvetiano ? Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, Aria de concentrare tematica 4, Obiectivul 1?, precumsi asistenta tehnica pe parcursul evaluarii Planului si ulterior pana la semnarea contractului de finantare
II.1.6) CPV: 71314300-5 - Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 586 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.511, 72 lei , constituita in conditiile art. 86 din HG 925/2006; - Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792; - Termenul de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde suma de 1.755, 86 lei in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006; - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in conditiile art.90 din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care gar. de buna executie se constituie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepl. contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1 astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Ion Lungu ? primar- Viorel Seredeciuc ? viceprimar- Lucian Harsovschi ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu;
- Mihail Jitariuc-Director Directia Patrimoniu;Membrii comisiei de evaluare: -Dan Dura, Sef Serviciu Integrare Europeana si strategii de dezvoltare-presedinte-Camelia Damian, Sef Serviciu Patrimoniu-membru-Ion Maciuc, Sef Birou Energetic-membru-Marian Teodorescu, Consilier Serviciu Investitii-membru-Mihaela Olariu, Consilier Serv. Contencios adm.juridic -membru-Gheorghe Burca, Consilier Comp. Achizitii publice-secretarMembri de rezerva : -Gabriela Lazar, consilier Serv. Integrare Europeana si strategii de dezvoltare-Doru Constantin, Consilier Serv. Investitii-Ana Vasiliu, Consilier Serviciu Contencios adm.-juridic-Eugen Ignat, Consilier Comp. Achizitii publice2) Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: -Ofertantii vor prezenta certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;
-Ofertantii vor prezenta certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local, eliberat de Primaria de care apartine ofertantul.Aceste certificate fiscale vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.3)Certificat de participare cu oferta independenta-Completare Formular 314.4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.C).Persoane juridice /fizice straine1).Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.A)Informatii privind cap. profesionala: Echipa de experti necesara pentru indeplinirea contractului va include un Manager de proiect?absolvent de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, cu o experienta de minim 2 ani de activitate profesionala in domeniul politicilor energetice (de ex: planificare urbana si regionala, amenajarea teritoriului, protectia mediului, consultanta in energie, inginerie civila si subterana, mobilitate).Managerul de proiect trebuie sa faca dovada: a)experientei in implementarea si oferirea de consultanta unui grup de lucru; b)elaborarii de tinte, obiective, planuri de actiune;c) activitatii de implementare, control si raportare;d) experientei atestate in procesul de moderatie; e) cunoasterii domeniului actiunilor pe care municipalitatea le are in vedere in definirea politicii energetice si a masurilor necesare pentru transformare;f) cunoasterii limbii engleze., 4.B)Informatii privind cap. profesionala: Echipa de experti necesara pentru indeplinirea contractului va include un Expert tehnic - absolvent de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, cu o experienta profesionala de minim 2 ani in domeniul politicilor energetice. Expertul tehnic trebuie sa faca dovada: a) detinerii de bune cunostinte in domeniul politicilor energetice regionale si nationale;b) cunoasterii produselor adecvate de punere in aplicare a masurilor din catalogul European Energy Award EEA;c)cunoasterii procesului de certificare pentru obtinerea etichetei EEA;d)cunoasterii limbii engleze., 6.Ofertantii vor prezenta acreditarea emisa de una dintre organizatiile regionale/nationale ale Certificatului Energetic European EEA (European Energy Award). Se va prezenta Acreditarea Certificatului Energetic European EEA(in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").Temei legal: Programul de Cooperare Elvetiano-Roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse., 1.Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimi 3 ani: Ofertantii vor prezenta lista privindprincipalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, 2.Experienta similara: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, au derulat cel putin un contract de servicii de consultanta in domeniul politicilor energetice, sau consultanta in energie, sau consultanta in energii regenerabile, sau consultanta in protectia mediului, contract cu o valoare minima de 100.000 lei fara TVA. Pentru calculul echivalentei leu/euro se va folosi cursul mediu de schimb valutar al BNR.Pentru contractul prezentat drept experienta similara se vor prezenta: 1)Copie cu mentiunea "conform cu originalul" dupa contract sau copii dupa parti relevante ale contractului(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi) 2)Recomandare de la beneficiarul contractului ?in original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?., 3.Informatii privind personalul de care dispune ofertantul, in vederea indeplinirii contractului: Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de servicii.Lista va fi insotita de: CV-urile personalului propus semnate in original, copii ale diplomelor de studii, training-uri, cursuri sau calificari obtinute, recomandari, referinte (copii cu mentiunea "conform cu originalul"), 5.Informatii privind subcontractantii.a)Completare Formular 12 G ? se va prezenta in original; b). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor si partile din contract ce vor fi indeplinite de catre subcontractanti;c). Se vor prezenta Acordurile de subcontractare pentru fiecare subcontractant, dupa caz -Anexa 6 care se va prezenta in original;d) Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006-Se va completa Formularul 69^1, prezentat - in original;d) Ofertantul castigator va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 10:51