Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectului


Detaliu pentru invitatia numarul 284763
Autoritate contractanta
ASOCIATIA DEZVOLTAREA INTERCOMUNITATAA BAZINULUI VAII AGRIJULUI
Cod de identificare fiscala: 23134834
Adresa: str. Principala, Agrij
Telefon: 0260/658658
Fax: 0260/658658
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta privind gestionarea proiectului
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru administrarea contractului de executie in cadrul proiectului integrat?DEZVOLTAREA ZONEI VALEA AGRIJULUI, JUDETUL SALAJ, PRIN REABILITAREA INFRASTRUCTURII TEHNICO-EDILITARE SI INFIINTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI SI INFIINTAREA DE SERVICII SOCIALE?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.03.2011 16:11
Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Agrij, comuna Agrij, nr.348, judetul Salaj
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Agrij, comuna Agrij, nr.348, judetul Salaj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (asociatie de comune)
Valoare estimata: 184, 789 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Dec.privind eligibi.-Declaratie privind nean. in art.181-certificatele constatatoare cu privire la dovada platii datoriilor catre bugetul general de stat si bugetele locale-Dec.privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-certificat de inregistrare emis de ORC-Certificat constatator emis de ORC-bilant contabil, inclusiv cont de profit si pierderi pentru ani 2007, 2008, 2009-Dec. privind lista principalelor servicii prestate in ultimi 3 ani-Dec. referitoare la efectivul mediu anual a personalului angajatsi al cadrelor de conducere-Dec. referitoare la personalul responsabil care va fi utilizat pentru indeplinirea contractului, CV-uripersonal responsabil, declaratie de exclusivitate si disponibilitate-Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei munciiGarantia de particip. la lici. este 2000 lei sau 1000 lei în situatia în care ofertantulintra în categoria IMM.
Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante - Primaria comunei Agrij, nr.348, judetul Salaj
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer