Achizitie publica - Servicii de consultanta privind managementul investitiei-Reabilitare infrastructura in comuna Andrid
Detaliu pentru invitatia numarul 279411
COMUNA ANDRID
Cod de identificare fiscala: 3897076
Adresa: STR. PRINCIPALA NR.508, Andrid
Telefon: 0261-820409
Fax: 0261-820409
Denumire invitatie: Servicii de consultanta privind managementul investitiei-Reabilitare infrastructura in comuna Andrid
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta privind managementul investitiei?Reabilitare infrastructura in comuna Andrid, judetul Satu Mare?, proiect finantat prin programul FEADR
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.02.2011 16:52
Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Andrid, nr. 508, jud. Satu Mare, cod postal447010, tel. 0261-820.409, fax 0261-820.492
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Andrid, nr. 508, jud. Satu Mare, cod postal447010, tel. 0261-820.409, fax 0261-820.492
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Altul (Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR))
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 219, 876 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 4300lei. Decl. privind calit. de particip. la proced., decl. neincadr. in art.181, decl. eligibilit., decl. neincadr. in art.69 indice1, certif. constat. privind oblig. de plata a impozitelor si taxelor catre stat, incl. cele locale. Certif. de inreg./constatator emis de ORC.Profit net pe ultimul an pozitiv;cifra globala de afaceri in ultimii 3ani 430000lei, identif. financ., bilantul pe ultimii 3ani. Inf. generale, lista cu princ. serv. prest. in ult. 3ani, inf. privind partea din contr. ce urmeaza sa fie indepl. de subcontr., dovada semnarii si indepl. in ultimii 3ani a max.10 contr. similare cu o val.tot. egala cu val. estim. a contr., copia contr., recom., decl. pe propria rasp. ca ofertantul are dotarea necesara indepl. contr., nominalizarea: manager si asistent manager de proiect., expert tehn., manager financiar, consultant in comunicare, CV, dipl., contr. de munca vizate la ITM/de prest. serv., carte de munca, decl. de disp. ISO-9001, ISO14001, OHSAS 18001
Atasata in S.E.A.P.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului
50
Descriere: Componenta tehnica