Achizitie publica - Servicii de consultanta privind managementul investitiei - Reabilitare infrastructura in com. Andrid
Detaliu pentru invitatia numarul 296985
COMUNA ANDRID
Cod de identificare fiscala: 3897076
Adresa: STR. PRINCIPALA NR.508, Andrid
Telefon: 0261-820409
Fax: 0261-820409
Denumire invitatie: Servicii de consultanta privind managementul investitiei - Reabilitare infrastructura in com. Andrid
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta privind managementul investitiei?Reabilitare infrastructura in comuna Andrid, judetul Satu Mare?, proiect finantat prin programul FEADR
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 03.06.2011 14:13
Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Andrid, comuna Andrid, nr. 508, jud. Satu Mare, cod postal447010, tel. 0261-820.409, fax 0261-820.492
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Andrid, comuna Andrid, nr. 508, jud. Satu Mare, cod postal447010, tel. 0261-820.409, fax 0261-820.492
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Altul (FEADR)
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 128, 234 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 2500 leiDecl. privind calit. de particip. la proced., decl. neincadr. in art. 181, decl. eligibilit., decl. neincadr. in art. 69 indice 1, certif. constat. privind obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, incl. cele locale. Certif. de inreg./constatator emis de O.R.C.cifra globala de afaceri in ultimii 3 ani 250000 lei, identif. financ., bilantul pe ultimii 3 ani. Inf. generale, lista cu princ. serv. prest. in ult. 3 ani, inf. privind partea din contr. ce urmeaza sa fie indepl. de subcontr., indeplinirea in ultimii 3 ani a max. 10 contr. similare cu o val. tot. egala cu val. estim. a contr., copia contr., recom., decl. pe propria rasp. ca ofertantul are dotarea necesara indepl. contr., nominalizarea: manager si asistent manager de proiect., expert tehn., manager financiar, CV, dipl., contr. de munca vizate la ITM/de prest. serv/orice document care sa ateste raportul juridic, carte de munca, decl. de disp. ISO-9001, ISO 14001, OHSAS 18001sau echivalent.
Atasata in SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului
50
Descriere: Componenta Tehnica