Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta privind managementul investitiei


Detaliu pentru invitatia numarul 315486
Autoritate contractanta
COMUNA TARNA MARE (CONSILIUL LOCAL TARNA MARE)
Cod de identificare fiscala: 3897181
Adresa: TR. PRINCIPALA, NR.284, Tarna Mare
Telefon: +40/261/832001
Fax: +40/261/832323
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta privind managementul investitiei
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta privind managementul investitiei?Modernizare drum, retea de canalizare, reabilitare camin cultural si infiintare gradinita cu program normal in comuna Tarna Mare, judetul Satu Mare?, proiect finantat prin programul FEADR
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 04.10.2011 15:14)
Data publicarii: 21.09.2011 13:28
Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Tarna Mare, loc. Tarna Mare, str. Principala, nr. 284, jud. Satu Mare, cod postal 447310, tel. 0261-832.001, fax 0261-832.333
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Tarna Mare, loc. Tarna Mare, str. Principala, nr. 284, jud. Satu Mare, cod postal 447310, tel. 0261-832.001, fax 0261-832.333
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 92, 357 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind calit. de particip. la proced., Acorduri/contracte de asociere, decl. neincadr. in art. 181, decl. eligibilit., decl. neincadr. in art. 69 indice 1, certif. constat. privind obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, incl. cele locale. Certif. de inreg., constatator emis de O.R.C.cifra globala de afaceri in ultimii 3 ani minim 184.000 lei, bilantul pe ultimii 3 ani. Inf. generale, lista cu princ. serv. prest. in ult. 3 ani, inf. privind partea din contr. ce urmeaza sa fie indepl. de subcontr., indepl. in ultimii 3 ani a maxim 10 contracte similare cu o valoare totala egala cu minim 92.357lei fara TVA, copia contr., recom., decl. pe propria rasp. ca ofertantul are dotarea necesara indepl. contr., nominalizarea: manager si asistent manager de proiect., expert tehn., manager financiar, CV, dipl., contr. de munca /de prest. serv./orice alt document echivalent din care sa reiasa raportul juridic, decl. de disp. ISO-9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Atasata in SEAPGarantia de participare 1.840 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Tehnic
50
Descriere: Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer