Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta privind managementul investitiei pentru proiectul ?Asfaltare DC 19 si strazile vicinale ? Strada Satul Nou, Strada Pe Fata, Strada Galea, Strada Ultra Nou, Strada Suseni si Strada Tompesti, Constructie gradinita de copii cu program


Detaliu pentru invitatia numarul 320640
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Urmenis (Consiliul Local Urmenis)
Numar invitatie: 320640/22.02.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta privind managementul investitiei pentru proiectul ?Asfaltare DC 19 si strazile vicinale ? Strada Satul Nou, Strada Pe Fata, Strada Galea, Strada Ultra Nou, Strada Suseni si Strada Tompesti, Constructie gradinita de copii cu program redus si Reabilitare si modernizare camin cultural in Comuna Urmenis, Judetul Bistrita-Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Urmenis (Consiliul Local Urmenis)Cod fiscal: 4512402, Adresa: str. Principala nr. 204, Urmenis, Telefon: 0263/354177, Fax: 0263/354177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr. 204, Urmenis, Romania, cod postal: 427370, telefon: +40 263354177, fax: +40 263354177, persoana de contact: Ioan Birou
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Urmenis, Romania, cod postal: 427370, str. Principala nr. 204
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta privind managementul investitiei pentru proiectul ?Asfaltare DC 19 si strazile vicinale ? Strada Satul Nou, Strada Pe Fata, Strada Galea, Strada Ultra Nou, Strada Suseni si Strada Tompesti, Constructie gradinita de copii cu program redus si Reabilitare si modernizare camin cultural in Comuna Urmenis, Judetul Bistrita-Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei pentru proiectul?Asfaltare DC 19 si strazile vicinale ? Strada Satul Nou, Strada Pe Fata, Strada Galea, Strada Ultra Nou, Strada Suseni si Strada Tompesti, Constructie gradinita de copii cu program redus si Reabilitare si modernizare camin cultural in Comuna Urmenis, Judetul Bistrita-Nasaud? conform procedurilor FEADR
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 345 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.300 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO33 TREZ 1015 006X XX00 0186 ?Trezoreria Bistrita) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata se va executa neconditionat conform art 87 din HG 925/2006 si art 2781 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform precizarilor, inclusiv documentele justificative aferente, in original, anexate scrisorii de inaintare, nu vor fi deschise nici chiar sub pretextul ca garantia de participare si/sau alte documente doveditoare se afla in interiorul coletului sigilat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de: art 691 , art 180, art 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura, nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul localFormular 6 CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independent conform Ordinului Presedintelui ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilatFormular 7 DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilatPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Tomsa Dumitru, Birou Ioan, Matei Vasile, Jurcan Dumitru;Formular 8 DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA semnat si stampilatFormular 9 DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 semnat si stampilatFormular 10 DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA semnat si stampilatCertificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa certifice situatia datoriilor in data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractuluiCertificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei care prezinta domeniile de activitate necesare desfasurarii activitatilor aferente prezentului contract.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, i se va solicita documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are o cifra globala de afaceri pe anul 2010 de cel putin 300.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul declara eventualii subcontractanti, Ofertantul a Prestat in ultimii 3 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei) servicii de consultanta privind managementul investitiei pentru proiecte de infrastructura, in valoare de minim 165.000 lei fara TVA, Ofertantul dispune, in vederea indeplinirii prezentului contract, de autoturisme, calculatoare, copiator, fax, Ofertantul dispune de minim 3 experti cu studii superioare tehnice, minim 2 experti cu studii superioare economice si minim 1 expert cu studii superioare juridice care fac dovada unei experiente de minim 3 ani in implementarea proiectelor de infrastructura, precum si minim 1 expert cu studii privind managementul programelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta implementarea investitieisi recomandari de reducere/eliminare a acestora, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini
40
Descriere: Se vor contabiliza riscurile identificate privind atingerea obiectivelor proiectului care sunt insotite de strategii pentru evitarea acestora sau minimizarea/eliminarea efectelor acestora, analizate de fiecare ofertant, altele decat cele prezentate in caietul de sarcini, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri (NIR) pentru care se va acorda punctajul maxim de 40 puncte.Pentru alt numar de riscuri identificate in cadrul ofertei se va aplica formula: Bn=NIRn/NIRx40, Unde: Bn=punctajul ofertei n pt factorul de evaluare B, NIRn=numar de riscuri identificate de ofertantul n, NIR=numarul maxim de riscuri, 40=punctajul maxim al factorului de evaluare B. Riscurile identificate de ofertanti care in mod evident nu influenteaza implementarea proiectului sau care sunt insotite de recomandari si strategii de evitare sau reducere/eliminare a acestora care in mod evident nu corespund prevederilor legale sau contractului de finantare disponibil in caietul de sarcini, nu vor fi contabilizate
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 17:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer