Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta privind managementul investitiei pentru proiectul ? Proiect integrat de dezvoltare urbana Orasul Bragadiru?


Detaliu pentru invitatia numarul 339019
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)
Numar invitatie: 339019/07.11.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta privind managementul investitiei pentru proiectul? Proiect integrat de dezvoltare urbana Orasul Bragadiru?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)Cod fiscal: 4992998, Adresa: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Telefon: 448 07 95, Fax: 448 07 95
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Romania, cod postal: 077025, telefon: +40 214480795, fax: +40 214480795, persoana de contact: Ion Jarcalete
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Bragadiru, sos Alexandriei nr 249, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta privind managementul investitiei pentru proiectul? Proiect integrat de dezvoltare urbana Orasul Bragadiru?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta privind managementul investitiei pentru proiectul? Proiect integrat de dezvoltare urbana Orasul Bragadiru?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 11000 lei constituita prin: -scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1)scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; 3)sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante nr. RO96TREZ42121180250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov . - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, ; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita depunere a ofertelor. Dovada garantiei de participare se prezinta de catre ofertanti atasat formularului de scrisoare de inaintare a ofertei. Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.333, 99 lei , ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa de catre CNSC in conformitate cu art. 278^1 alineat 1) litera b)din OUG34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ) Art. 180 -Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Se vor prezenta : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- in original , prezentat de catre ofertant/asociati/ tert sustinator;Cazierul fiscal al ofertantului / asociatilor si cazierul judiciaral administratorului/ administratorilor societatii/ persoanei/ persoanelor imputernicite ale ofertantului / asociatilor, asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine (in conformitate cu prevederile art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006)- in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor, vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/ original/ copie legalizata.b) Art. 181 - Se vor prezenta : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- in original de catre ofertant/ asociati;Tertul sustinator va prezenta in original declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 . Certificat de atestare fiscala eliberat de organul competent privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa rezulte ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul competent privind plata obligatiilor la bugetul local pentru sediul / punctul(punctele) de lucru declarat(e) a fi implicat(e) in derularea contractului din care sa rezulte ca ofertantul/asociatiinu are(au) datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/ original/ copie legalizata.c)Sesolicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010- in original de catre ofertant/asociati .d) Se va solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre ofertant/ membrii asocierii cat si de catre subcontractantsi de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Persoanele ce detin functii de decizie in AC cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : CIMPOERU VASILE ? PrimarIANCU FLORICA-SecretarSTANCIU ION ?Presedinte Comisie e evaluare -viceprimarJARCALETE ION-Membru Comisie e evaluareCONSTANDIN ELENA-Membru Comisie de evaluare -contabilSTROE IULIAN-Membru Comisie de evaluare -consilier juridicMAGUREANU SORIN- Membru Comisie de evaluareMembrii Consiliului Local: ANGHEL Nicolae, CONSTANDIN Ionut Alexandru, CRISTEA Ovidiu Catalin, DINU Ionel, GHEORGHE Lazar, ILIE Ion, LUNGAN Lia , NEDELCU Costel, OANTA Cleopatra, PATACHIA Valeriu, POPA Cristian, POPESCU Mioara Georgiana, RADU Vlad Sebastian, STANCIU Ion, SERBAN Magdalena Cleopatra, TANE Niculina Maria, ZAHARIA EugenNota: Nu se accepta completarea ulterioara a documentelor solicitate mai sus, decat in situatia depunerii declaratiei pe propria raspundere conform prevederilor art. 11 alin (4) si (5) din HG 925/2006 coroborat cu prevederile Ordinului 509/2011. Persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), in original /copie legalizata/ copie conform cu originalul insusita prin semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN declarat cu respectarea art. 15 din Legea 359/2004din certificatul constatator emis de ORC), structura actionariatului, reprezentantii legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insoventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plataNota: Autoritatea contractanta va solicita pentru confruntare operatorului economic clasat pe primul loc prezentareain original/ copie legalizata a respectivului document, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Nota: In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerinteide catre liderul asociatiei cat si de catre asociati.Nota: Persoanele fizice/juridice strainevor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data depuneriiofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data depuneriiofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de informatii generaleIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Cerinta nr. 2 Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) vizate si inregistrate de organele competente.Copia dupa bilant va fi semnata si stampilata de catre ofertanti pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile., Cerinta nr. 3 Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri GLOBALE pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 1.100.000 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat. Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care bilanturile contabile solicitate anterior nu sunt relevante.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., NOTA: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invoc
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii prestate.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti, Cerinta nr 2Experienta similara . Se solicita dovedirea experienteiin ultimii 3 aniraportati la data limita de depunere a ofertelor prin prezentarea a cel putin 1 contractde servicii similarein valoarede minim55.000 leiSe vor prezenta in copiedocumente doveditoareprivind indeplinireacontractului deexperienta similara insotite de dovada finalizarii acestora- Prezentare proces(e) verbal(e) de predare-primire a serviciilor prestate;
- Prezentare recomandari din partea beneficiarilor / certificate constatatoare emise in conformitate cu prevederile art. 97^1* alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se va prezenta contractul de subcontractare sau asociere.Persoanele juridice straine vor atasa copii dupadocumentele similare, insotite de traducere autorizataPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat, Cerinta nr. 3 Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Declaratia va fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti., Cerinta nr. 4 Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului.Echipa de management cuprinde personalul direct implicat si responsabil de indepl. Contract. si poate fi dimensionata liber de catre ofertant, astfel incat cerintele caietului de sarcini sa fie integral indeplinite. Echipa va include obligatoriu :1. Manager de proiect - studii sup. lunga durata; certif. privind absolvirea unor cursuri acreditate in manag. de proiecte; participarea in cadrul echipei de management a cel putin unui proiect similar.2. Asistent manager proiect- studii sup. lunga durata;certif. absolvirea unor cursuri acreditate in manag. de proiecte; participarea in cadrul echipei de management a cel putin unui proiect similar.3. Expert tehnic 1? ing. CFDP sau echivalentcustudii sup. lunga durata; exp. generala de minim 3 ani in domeniul constructiilor drumuri, certificat ca diriginte de santier., 4. Expert tehnic 2- inginer constructii civile custudii superioare de lunga durata; experienta generala de minim 2 ani in domeniul constructiilor civile, certificat ca diriginte de santier5. Expert tehnic 3-ing. Horticol, studii sup de lunga durata, exp generala de minim 2 ani in domeniul amenajarii spatiilor verzi, 6. Expert economico ? financiar-studii sup. de lunga durata in domeniul economic; exp.a generala de minim 3 ani in domeniul economic.7.Expert achizitii publice.- studii sup. de lunga durata; certificare privind absolvirea unor cursuri recunoscute in achiztii publiceNota: nu se accepta cumularea pozitiilor pentru personalul propus, NOTA: Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarelor documente: - CV-uri - conform Formular-Model de CV ;
- Diplome de studii;
- Atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare conformprevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitatenominalizat, valabile la data depunerii ofertei;
- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pecare persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract demunca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);
- Prezentare Declaratie de disponibilitate pentru fiecare dintre membrii echipei de management, in cazul in care acestia nu sunt angajati ai ofertantului sau sunt angajati pe perioada determinata? original, Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului privind sucontractantii.Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experienta necesara pentru a desfasura diverse activitati Formularul nr. 6 (declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora). Declaratie privind subcontractantii, datele de recunoatere ale acestora si acordul acestora. Cerinta nr. 1 Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul serviciilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Descriere: Componenta financiara. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei dinpropunerea financiara, exclusiv TVA. Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat respectiv 75 de puncte; Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: Pf(n) =(pretminim /pretofertat ) x 75 Unde, Pf(n)- punctajul ofertei financiare evaluate; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret ofertat ? pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeazapunctajul
Numarul de riscuri care pot afectaimplementarea proiectului
25
Descriere: Identificarea si descrierea riscurilor care pot afecta implementarea proiectului si derularea contractului de finantare, identificarea probabilitatii de aparitie si gradului de impact asupra derularii contractului de finantare si prezentarea masurilor in vederea prevenirii / contracararii acestora
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer