Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta privind managementul pentru implementarea proiect , masura 322


Detaliu pentru invitatia numarul 302875
Autoritate contractanta
Comuna Calafindesti (Primaria Comunei Calafindesti)
Cod de identificare fiscala: 6552870
Adresa: Primaria comunei Calafindesti, Calafindesti
Telefon: 0230281290
Fax: 0230281290
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta privind managementul pentru implementarea proiect , masura 322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru managementul de implementarea proiectului cu finantare prin FEADR masura 322, "Proiect integrat cu 5 actiuni de investitii pentru dezvoltarea comunei Calafindesti, jud. Suceava"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.07.2011 16:04
Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul autoritatii contractante- Primaria Calafindesti, sat Calafindesti, Str. Principala FN, CP 727105, jud. Suceava
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante- Primaria Calafindesti, sat Calafindesti, Str. Principala FN, CP 727105, jud. Suceava
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 88, 189 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie eligibilitatea, Certificat privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat-ANAF, Certificat privind impozitele si taxele locale, Cazier fiscal, Cazier judiciar, Declaratie privind neîncadrarea la art. 181, Declaratie pe privind calitatea de participant la procedura , Declaratie privind neîncadrarea la art. 691, Certificat constatator, bilanturile contabilepentru 2008, 2009, 2010, cifra medie de afaceri ultimii 3 ani de min. 176.000, 00 lei, Lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani , 1 contract de servicii prestatein valoare de 88.000 lei, echipamente tehnice, personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat;CV +(diplome studii universitare, diplome aferente cursurilor de specializare, contracte de munca prin care sa demonstreze experinta in domeniu de minim 2 ani, pentru :1 Manager de proiect, 1 Asistent Manager de proiect, 1 Expert achizitii publice, 1 Inginer constructor , 1 Economist
de pe SEAP, garantie de participare = 1.764 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
50
Descriere: Pentru acordarea punctajului maxim pentru fiecare factor de evaluare, oferta tehnica propusa trebuie sa raspunda urmatoarelor cerinte, stabilite: A.Metodologia de prestare a serviciilor- 20 pc.B.Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului-15 pc.C.Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate-15 pc.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer