Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta privind managementul proiectului integrat pentru proiectul FEADR,masura 322


Detaliu pentru invitatia numarul 291679
Autoritate contractanta
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA TAMASEU-ROSIORI
Cod de identificare fiscala: 24576699
Adresa: TAMASEU, NR. 149, Tamaseu
Telefon: 0728985128
Fax: 0359815191
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de consultanta privind managementul proiectului integrat pentru proiectul FEADR, masura 322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de consultanta privind managementul proiectului integrat: ?Modernizare si asfaltare strada principala in localitatea Tamaseu; Modernizare si asfaltare strazi in comuna Rosiori; Infiintarea si dotarea centrului social pentru ingrijirea de batrani din localitatea Rosiori; Canalizare si statie de epurare a localitatilor Parhida, Niuved, comuna Tamaseu; Alimentare cu apa a localitatilor Niuved, Parhida in comuna Tamaseu; Reabilitarea caminului cultural din comuna Tamaseu; Renovarea cladirii primariei in comuna Rosiori?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.04.2011 17:15
Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Tamaseu, nr. 149, judetul Bihor
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tamaseu, localitatea Tamaseu, nr. 149, judetul Bihor
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 78, 860 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Gar de particip 1500 lei.Sit. personala: decl. priv calit de participant, decl. priv eligibilitatea, decl. priv neincadrarea in prevedart. 181, decl. priv neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificate de atestare privind indepinirea obligatiilor la bugetele de stat si locale;Capacit de exercit a activit profesionale: certificat de inregistrare, certificat constatator emis de O.R.C;Siteconomico-financiara: informatii generale, bilanturi contab pe ult 3 ani, cifra de afaceri pe ult 3 ani-Cifra globala de afaceri in ult 3 ani financiari incheiati sa fie 157000lei;Capacit tehnica si/sau profesionala: Decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele;experienta similara: lista prestarilor de servicii de consultanta manag proiecte de infrastruct, CV, carti de munca, recomandari, personal: manager de proiect, asistent manager de proiect, consultant tehnic, manager financiar;ISO9001 sau echiv.
conform documentatiei de atribuireSEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
50
Descriere: Componenta tehnica
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer