Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta privind managementul proiectului cu finantare prin F.E.A.D.R. M125b ?Modernizare drumuri forestiere in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava?


Detaliu pentru invitatia numarul 338268
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNADORNACANDRENILOR (PRIMARIACOMUNEIDORNACANDRENILOR)
Numar invitatie: 338268/25.10.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta privind managementul proiectului cu finantare prin F.E.A.D.R. M125b ?Modernizare drumuri forestiere in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNADORNACANDRENILOR (PRIMARIACOMUNEIDORNACANDRENILOR)Cod fiscal: 4326914, Adresa: str. Principala , nr.85, Dorna Candrenilor, Telefon: 0230575005, Fax: 0230575167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr.85, Dorna Candrenilor, Romania, cod postal: 727190, telefon: +40 230575005, fax: +40 230575167, persoana de contact: Mafteiu CANDREA - Primar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Dorna Candrenilor, str. Principala, nr.85, cp 727190, localitatea Dorna Candrenilor, comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta privind managementul proiectului cu finantare prin F.E.A.D.R. M125b ?Modernizare drumuri forestiere in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta privind managementul proiectului cu finantare prin F.E.A.D.R. M125b ?Modernizare drumuri forestiere in comuna Dorna Candrenilor, judetul Suceava?. Lungimea totala a drumurilor propuse spre modernizare = 5, 6 km.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 162 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.240 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare la licitatie trebuie sa fie constituita in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare cu OP, suma va fi vitata in contul RO78TREZ5975006XXX000052 deschis la Trezoreria municipiului Vatra Dornei (CIF 4326914). In cazul in care ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine suma de 1.121, 62 lei, calculata conform art. 278 ^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de Garantie de Buna Executie, Polita de asigurare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest ultim caz, operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 5; Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care Comuna Dorna Candrenilor are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unor organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/ sau pentru spalare de bani. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 2006 - Formular nr. 6; Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit a) c1) si d) din OUG 34/2006. 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala care sa confirme indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 4 - Certificat de atestare a platii impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea publica locala/ autoritatile publice locale in circumscriptia careia/ carora are sediul social si/sau alte active impozabile din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele de la pct 3 si 4 se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi exclusi din procedura de achizitie publica ofertantii inregistrati cu debite restante catre bugetul de stat/ bugetele locale, restante pentru care nu beneficiaza de decizii de acordare a amanarii la plata. 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular nr.7; 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular nr.8; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: d-l Mafteiu CANDREA ? primarul comunei; d-na Irina-Speranta CANDREA ? secretarul comunei; d-na Ioana DELIMAN ? responsabil achizitii publice; d-na Maricica URSU ? contabil sef; d-l Candrea Bogza Gheorghe ? consilier local, d-l Juravle Petru ? consilier local, d-l Danea Dorel ? consilier local; d-l Chelsoi Adrian ? consilier local, d-na Mitrofan Ana ? consilier local, d-l Bordei Teodor ? consilier local, d-l Nedelea Roman ? consilier local, d-l Ruscan Vasile ? consilier local, d-l Ungureanu Dragos ? consilier local, d-l Ungureanu Viorel ? consilier local, d-l Pentelescu Vasile ? consilier local, d-l Tiganetea Ilie ? consilier local. Vor prezenta declaratia, dupa caz, ofertantul/ofertantul-asociat/subcontractantul/tertul sustinator.; 7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 9. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Certificatul constatator va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei depunerii ofertei si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul/obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii) documentul in original sau copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare decat pragul de 220.000 lei. Ofertantii vor prezenta documentul "Informatii generale" continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati. Completare formular nr. 10.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea experientei specifice privind prestarea serviciilor de consultanta privind management de proiect pentru proiecte de infrastructura, cu o valoare mai mare sau egala decat pragul de 110.000 lei fara T.V.A;Se va accepta confirmarea indeplinirii cerintei prin prezentarea unui contract a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat pragul impus (exclusiv TVA). Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? Completare Formular nr. 11., Pentru serviciile indicate cu scopul confirmarii detinerii experientei specifice, oferantii vor prezenta: - Fisa cu informatii privind contractul prezentat in scopul sustinerii experientei specifice; - Certificari de buna executie sub una din urmatoarele forme: recomandare, proces verbal de predare-primire a serviciilor si/sau proces verbal de finalizare a serviciilor;Certificarile trebuie sa indice valoarea, perioada si denumirea serviciilor prestate, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada., Asigurarea cu personal responsabil pentru prestarea serviciilor: Componenta minima a echipei de management de proiect: - 1 manager de proiect, participarea in aceasta calitate la minim 1 proiect similar;
- 1 specialist certificat in achizitii publice, participarea in aceasta calitate la minim 1 proiect similar;
- 1 economist, participarea in aceasta calitate la minim 1 proiect similar;Ofertantii vor prezenta o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formular nr. 12 si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor ? Formular nr. 12a., Ofertantii vor face dovada ca dispun fie de personal angajat fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea contractului. Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta: CV-uri si diplome de studii, acte conforme cu legislatia muncii privind relatia de munca intre ofertant si personalul cheie (copii dupa contracte de munca, contracte de colaborare, angajamente obtinute pentru participarea la procedura conform art. 188, alin 2 din OUG 34/2006, din care sa reiasa experienta in domeniul solicitat), alte documente relevante pentru experienta generala si specifica in domeniu.Calificarea si experienta personalului trebuie sa fie in concordanta cu profilele indicate. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va prezenta declaratie de disponibilitate. Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii - Completare Formular nr. 13., Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular nr. 14). Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de contract ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer