Achizitie publica - Servicii de consultanta privind selectia administratorilor la S.N.G.N Romgaz S.A Medias
Detaliu pentru invitatia numarul 324921
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324921/24.04.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta privind selectia administratorilor la S.N.G.N Romgaz S.A Medias
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta privind selectia administratorilor la S.N.G.N Romgaz S.A Medias
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta privind selectia administratorilor la S.N.G.N Romgaz S.A Medias
II.1.6) CPV: 79414000-9 - Servicii de consultanta in gestionarea resurselor umane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part este de 1.744 RON, resp 400 EURO calculat la cursul de schimb de 1 EURO = 4, 3602 com de BNR valabil pt data de 23.02.2012. Per de valabil a gar pt part: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul subcontractarii, gar de part se constituie numai de ofertant. In cazul asocierii, gar de part se constit numai de liderul asocierii. Forma de constit a gar de part: Doc care atesta constit Gar de par la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Gar de part va fi exprimata in lei sau euro si poate fi constit in urmat forme: Numerar la caseria Romgaz, Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per prevazuta in doc de atribuire. Scris de gar de part trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conf cu preved art. 86 din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de part, vor fi respinse. In cazul unei contestatii respinse de CNSC, conf prevederilor art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu completarile ulterioare, se va retine din gar de part in raport cu valoarea estimata. Cuantumul care se retine din gar de part in cazul depunerii unei contestatii este de 872 RON, respectiv 200 EURO calculat la cursul de schimb de 1 EURO = 4, 3602 com de BNR valabil pentru data de 23.02.2012. De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar de part, in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in per de valabil a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar de buna executie in per de valalab a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in per de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
Va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire este Scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa de catre o societate bancara sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, care va fi prezentata in original autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (ex: Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului 13). Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a serviciilor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. 34/2006. Se vor completa Formularele nr. 1, nr. 2 si nr. 11 din sectiunea Formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Costel Totan , dl. Corin Cindrea, dl Mircea Lupu, dl Horea Bodogae. Formularul nr. 9 - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului, copie conform cu originalul; Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau documente echivalente, edificatoare emise de autoritatile competente din tara ofertantului prin care sa se dovedeasca o forma de inregistrala profesionala autorizata in conformitate cu prevederile legale, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Declaratie pe propria raspundere valabila la data deschiderii pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri ? daca este cazul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organismul competent.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Componenta echipei: Echipa va fi formata din min. 2 experti cheie., Experienta in recrutarea resurselor umane. Fiecare expert cheie propus pentru a participa in implementarea proiectului trebuie sa aiba o experienta de 5 ani in recrutarea resurselor umane, dintre care minim 3 ani de experienta trebuie sa fie in recrutarea de personal de conducere (top management)., Expertiza echipei propuse - care va participa in cadrul acestui proiect - in proiecte regionale de recrutare de personal de conducere ? top management- in sectorul energiei desfasurate in Europa (inclusiv Rusia si Turcia) in perioada 2009-2011.Numarul minim de pozitii de top management recrutate in perioada 2009-2011 este de cel putin o pozitie., Expertiza echipei propuse - care va participa in cadrul acestui proiect - in proiecte regionale de recrutare de personal de conducere ? top management- in sectorul energiei desfasurate in Europa Centrala si de Est (Estonia, Letonia, Lituania, Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Croatia, Bosnia-Hertegovina, Serbia, Albania, Muntenegru, Macedonia, Ucraina, Rep. Moldova, Belarus, Romania), Rusia si Turcia in perioada 2009-2011.Numarul minim de pozitii de top management recrutate in perioada 2009-2011 este de este de cel putin o pozitie., Expertiza echipei propuse care va participa in cadrul acestui proiect in proiecte de recrutare de pozitii de top management desfasurate pentru sectorul public in perioada 2009-2011.Numarul minim de pozitii de top management recrutate in perioada 2009-2011 este de este de cel putin 3 pozitii., Expertiza echipei propuse care va participa in cadrul acestui proiect in proiecte de recrutare de pozitii de top management desfasurate in Romania in perioada 2009-2011.Numarul minim de pozitii de top management recrutate in perioada 2009-2011 este de este de cel putin 3 pozitii., Informatii privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind Asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna., Informatii privind Angajamentul ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:06