Achizitie publica - «Servicii de consultanta pt. intocmirea documentatiilor tehnico-economice pentru infrastructura ...
Detaliu pentru invitatia numarul 320301
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320301/17.02.2012
Denumire contract: «Servicii de consultanta pt. intocmirea documentatiilor tehnico-economice pentru infrastructura ...
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean BuzauCod fiscal: 3662495, Adresa: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Telefon: 0238/414112, Fax: 0238/725507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Romania, cod postal: 120260, telefon: +40 238414112, fax: +40 238725507, persoana de contact: Cristinela GRIGORE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, municipiul Buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: «Servicii de consultanta pt. intocmirea documentatiilor tehnico-economice pentru infrastructura ...
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru intocmirea documentatiilor tehnico-economicepentru infrastructura de vizitare in cadrul implementarii proiectului ?Managementul conservativ si participativ al sitului ROSCI0190 PENTELEU?.
II.1.6) CPV: 79415200-8 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 987 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.500 lei; Valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului de executie; Modalitate: unul din instrumentele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Victor MOCANU ? Presedinte; Dragos COJOCEA ? Manager Proiect; Cristinela GRIGORE ? responsabil procedura(Formular B11);
- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15); Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate: Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, COD CAEN 7112.Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra de afaceri globala medie de cel putin: 240.000 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Sa fi perfectat si realizat in in ultimii trei ani cel putin un contract de prestare servicii similare (servicii proiectare pentru intocmirea documentatiilor tehnico-economice de realizare a infrastructurii de vizitare a unui bun imobil similar), Cerinta: sa asigure (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) existenta acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, Cerinta: sa asigure din dotare proprie sau cu contracte de prestare servicii personalul de specialitate minimal necesar pentru indeplinirea contractului de servicii, Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc eventualii subcontracanti avuti in vedere pentru realizarea contractului, Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc toti asociatii care participa cu oferta comuna. Cerinta: sa fi implementat si sa mentina un sistem de asigurare a calitatii potrivit Standardului ISO 9001, care sa ofere premizele unui nivel ridicat al calitatii serviciilor prestate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 11:14