Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta pt supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul:Consolidare si amenajare scurgere ape pe DN 55 Km 4+400 - 71+100


Detaliu pentru invitatia numarul 335069
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 335069/06.09.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta pt supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul: Consolidaresiamenajarescurgereapepe DN 55 Km 4+400 - 71+100
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta pt supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul: Consolidaresiamenajarescurgereapepe DN 55 Km 4+400 - 71+100
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare: PTH, DDE, Asistenta tehnica si executie pentru obiectivul de investitii: Consolidaresiamenajarescurgereapepe DN 55 Km 4+400 - 71+100
II.1.6) CPV: 71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare = 10.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin.4 din HG 925/2006. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma de 4.280 lei, suma calculata cf. prevederilor art. 278^1 alin. (1) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC; Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. IMM-rile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conf. Legii nr. 346/2004 cu modif si compl ulterioare.
Garantie de buna executie
in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Garantia se constituie: i) Fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract; ii) Fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 15 zile de la semnarea prezentului contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 ? Declaratie privind Eligibilitatea? din Capitolul "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Cerinta nr.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: a). Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.b). Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: - certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3. Declaratia pe proprie raspundere: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.In acest sens se va completa Formularul 2, din Capitolul "Formulare" al Documentatiei de Atribuire.Cerinta nr. 4- Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari - se va completa Formularul 1. din Cap. IV. Formulare - din Documentatia de Atribuire. Incadrarea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator in conditiile prevazute de catre art. 69^1 (evitarea confictului de interese) din OUG34/2006 actualizata, atrage excludera acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director Regional ? Ing. Lumezeanu Adrian, Director Economic - Ec. Ilie Doina, Director Adj.Investitii - ing. Ciuciulete Viorel, Sef Dep IPFE - ing. Radu Mihai, Sef Departament Juridic - Cons.Jr.Fetea George, Sef Serviciu Achizitii Publice - Ec. Nedelcu Delia, Sef Compartiment CFP - Ec. Dragavei Costel Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim: 1.000.000 lei. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 privind informatiile generale din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anii: 2011, 2010, 2009. Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 Lei; 2009- 1 Euro = 4, 2373 Lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro .Pentru conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/info, Cerinta nr. 2. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Ofertantul va prezenta formularele de bilant pe anii 2011, 2010, 2009 astfel cum au fost depuse si inregistrate la organele competente ., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minin 35.700 lei sau echivalent, pentru o perioada de 3 luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc prezenta procedura). Ofertantul va prezenta Formularului nr.9 ?Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire; Atentie! Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 2. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc prezenta procedura) cel putin un contract de serviciisimilare cu cel supus prezentei proceduri, respectiv servicii de supervizarelucrari deconsolidari/refaceri/modernizari/reabilitari/constructii noi de sistem rutier, inclusiv poduri/pasaje/podete si lucrari de colectare si scurgere ape . Plafonul fizic aferent experientei similare este de minim 500.000 lei fara TVA.Plafonul valoric minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte de supervizare executie lucrari similare., Continuare Cerinta nr. 2. In acest sens, ofertantul va prezenta: - certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, conform prevederilor art. 188 alin. (2) lit. a) din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr.3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din cadrul caietului de sarcini, si anume: 1)Inginer rezident ? 1 persoana ? absolvent Facultatea de Constructii specialitatea Drumuri si Poduri, autorizat ca diriginte de santier pentru domeniul : ? 1- Produse pentru constructii;? 3.1 -Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes national;, Continuare Cerinta nr.3:2) Inspector asigurarea calitatii / material/ laborator ? 1 persoana ? absolvent studii superioare de specialitate;, Continuare Cerinta nr.3:3) Inspector drumuri? 2 persoane - absolventi Facultatea de Constructii specialitatea Drumuri si Poduri, autorizati ca diriginte de santier pentru domeniul : ? 1.Produse pentru constructii;? 3.1 Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes national;, Continuare Cerinta nr.3:4) Inspector poduri ?1 persoana - absolvent Facultatea de Constructii specialitatea Drumuri si Poduri, autorizat ca diriginte de santier pentru domeniul : ? 1.Produse pentru constructii;? 3.1 Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes national;, Continuare Cerinta nr.3:5) Inginer de cantitati ? 1 persoana ? absolvent studii superioare, cu minim 3 ani experienta generala;, Continuare Cerinta nr.3:6) Topometrist ? 2 persoane ? absolvent studii superioare in domeniu, cu minim 5 ani experienta generala;, Continuare Cerinta nr.3:7) Coordonator SSM - 1 persoana ? absolvent studii superioare de specialitate ( in conformitatecu prevederile HG 300/2006)., Continuare Cerinta nr.3: Pt personal de specialitate minim necesar pt indeplinirea contractului se vor prezenta: 1. Formularul nr. 13 "Lista personalului Cheie" in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare?;2. Formularul nr. 14?Curriculum Vitae? pentru fiecare expert cheie propus, completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare?. F. nr.14 ?Curriculum Vitae? trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului. Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimul obligatoriu.3. Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in Curriculum Vitae si solicitate pentru fiecare categorie de personal, inclusiv decizie de numire pe functia respectiva.4. Formularul nr.15 ?Declaratie de disponibilitate? pentru fiecare expert cheie propus completat in conf cu modelul prezentat in Cap ?Formulare?. F.nr.15 se va prezenta semnat in original de catre experti., Cerinta nr.4. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani 2011, 2010, 2009. Certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila, in SEAP pe www.e-licitatie.ro, si pe site-ul autoritatii www.drdpcv.ro/Achizitii Publice/Proceduri in derulare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer