Achizitie publica - servicii de consultanta ?Reabilitare infrastructura in comuna Aghiresu, judetul Cluj? proiect FEADR
Detaliu pentru invitatia numarul 286131
COMUNA AGHIRESU (PRIMARIA COMUNEI AGHIRESU)
Cod de identificare fiscala: 4722374
Adresa: AGHIRESU, NR.363, JUD.CLUJ, Aghiresu
Telefon: 0264-358001
Fax: 0264-358001
Denumire invitatie: servicii de consultanta ?Reabilitare infrastructura in comuna Aghiresu, judetul Cluj? proiect FEADR
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: servicii de consultanta privind managementul investitiei?Reabilitare infrastructura in comuna Aghiresu, judetul Cluj?, proiect finantat prin programul FEADR
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 31.03.2011 08:45
Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Aghiresu, nr. 86, jud. Cluj, cod postal407010, tel. 0264-358.001, fax 0264-357.252
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Aghiresu, nr. 86, jud. Cluj, cod postal407010, tel. 0264-358.001, fax 0264-358.252
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 183, 464 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 3650 leiDecl. privind calit. de particip. la proced., Acorduri/contracte de asociere, decl. neincadr. in art. 181, decl. eligibilit., decl. neincadr. in art. 69 indice 1, certif. constat. privind obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, incl. cele locale. Certif. de inreg., constatator emis de O.R.C.cifra globala de afaceri in ultimii 3 ani 365000 lei, bilantul pe ultimii 3 ani. Inf. generale, lista cu princ. serv. prest. in ult. 3 ani, inf. privind partea din contr. ce urmeaza sa fie indepl. de subcontr., indepl. in ultimii 3 ani a cel putin un contr. similar sau max. 3 contr. similar a caroro valoare insumata sa fie min. 100000 lei, copia contr., recom., decl. pe propria rasp. ca ofertantul are dotarea necesara indepl. contr., nominalizarea: manager si asistent manager de proiect., expert tehn., manager financiar, consultant în comunicare, CV, dipl., contr. de munca vizate la ITM/de prest. serv., carte de munca, decl. de disp. ISO-9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Atasata in SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Tehnic
50
Descriere: Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului