Achizitie publica - Servicii de consultanta si asistenta pentru inceperea unei afaceri proprii
Detaliu pentru invitatia numarul 340762
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340762/10.12.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta si asistenta pentru inceperea unei afaceri proprii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA OLTCod fiscal: 11505874, Adresa: STR.PRELUNGIREA CRISAN, NR.2, Slatina, Telefon: 0249.438595, Fax: 0249.432276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRELUNGIREA CRISAN, NR.2, Slatina, Romania, cod postal: 203008, telefon: +40 0249438595, fax: +40 0249432276, persoana de contact: ILINCA PIETRARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Romania, localitatea Slatina, judetul Olt str. Prelungirea Crisan, nr. 2, cod postal: 203008, telefon: +40 0249438595, fax: +40 0249432276, persoana de contact: ILINCA PIETRARU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta si asistenta pentru inceperea unei afaceri proprii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE CONSULTANTA SI ASISTENTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI PROPRII
II.1.6) CPV: 79998000-6 - Servicii de consiliere profesionala (coaching) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va solicita garantie de participare in cuantum 2.764 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 90 de zile si se calculeaza de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin : Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (AJOFM Olt), care va fi prezentata in original, in cuantumul si perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei; Depunere la casieria AJOFM Olt sau in contul nr. RO88TREZ5065005XXX000229, deschis la Trezoreria Slatina; Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Atentie! In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in modindividual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Iin cazul in care ofertantii depun contestatie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AJOFM Olt va retine contestatarului din garatia de participare suma de 1.842 ron( prevederile art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator, in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10% din pretulcontractului, fara TVA, suma ce se va retine din facturile partiale emise de prestator. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(art.90, alin.1 din HGnr.925/2006). Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu-si indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaNOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazulII. Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Completarea si prezentareaFormularuluidin Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, (original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele. Autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreazadatorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Certificat de plata a impozite si taxe locale (original, copie legalizata sau copie conforma cu originalu l)din care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora)din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. III.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Formularulse va completa si de eventualii subcontractanti/terti sustinatori.Persoanele cu functie dedecizie in cadrul AJOFM Olt cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legaturacu procedurade atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica (persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza) MARIAN CRISTINEL CIRLOGANU ? DIRECTOR EXECUTIV, CONSTANTIN CITU - DIRECTOR EXECUTIV ADJ., ILEANA LUPANCESCU ? SEF COMPARTIMENT BUGET, SERBAN NARCISA ? MANAGER PROIECT, ISTRATE GEORGETA ?CONSILIER JURIDIC, SERBAN MARIANA ? MANAGER FINANCIAR, ILINCA PIETRARU ? COORDONATOR LOGISTIC, RESPONSABIL ACHIZITII PUBLICE.IV.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Cerinta obligatorie completarea si prezentarea Formular din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire NOTA!Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c)1 si lit. d) si art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertulsustinator, daca este cazul.Oferta comuna/asociere/consortiu: Documentele solicitate vor fi depusede catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Declaratie pe propria raspundere prin care certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordantacu regulile de concurenta, conf. Ordinului Presdintelui ANRMAP nr.314/2010. Certificat constatator, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu menti"conform cu originalul"eliberat de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator rebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, sa reiasa faptul ca ofertantul si asociatii sai, daca este cazul au ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din CAEN pentru a dovedi faptul ca sunt prestatori de servicii, CONF.fisa de date. Acesta trebuie sa cuprinda: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;codul unic deinregistrare;sediul social, sedii secundare puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;domeniul de activitateprincipal;domeniile de activitate secundare;situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Operatorii economici(ofertantii)care se afla in stare de faliment ori lichidare vor fi descalificati.Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, certificat de acreditare din care sa rezulte ca sunt autorizati ca furnizori de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de muncaconform HG 277/2002, cu modificarilesi completarile ulterioarerespectiv: mediere pe piata internasi de informare si consiliere profesionala .Copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul, Autorizatiefurnizor formare profesionala(conform OG 129/2000).Dovada inregistrarii ca operator de date cu caracter personal.Se soli. prezentarea documentelor pentru fiecare participant, indiferent de calitatea in care participa la oferta.PT. pers. juridice straine: Documente edificat.sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este ofertantul este stabilit/ rezident, traduse in limba romana si legalizate. Se solicita de asemenea un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data deschiderii. Documentele prezentate in copie, vor fi semnate si stampilate, pentru conformitate cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii Generale, cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani calendarisitici Completare Formularul din Sectiunea Formulare adocumentatiei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere care sa cuprinda INFORMATII PRIVIND ASIGURAREA cu personal, pozitia detinuta in cadrul echipei de lucru., Personalului de specialitate, desemnat sa efectueze serviciile care fac obiectul achizitiei, propunem urmatoarele conditii : - studii superioare (juridice, economice) de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- minim 3 ani experienta profesionala(consultant in afaceri, consiliere profesionala, formare profesionala adulti)Lista va fi insotita de copii dupa actele de studii care atesta pregatirea, C/Vpersoanei/persoanelor implicate in derularea contractului si declaratie dedisponibilitate, data de persoana nominalizata pentru executareacontractului, cu privire la desfasurarea activitatii specifice, pe toata duratade derulare a contractului si localitatii ? Formular
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesul direct, nerestrictionat si deplin in SEAP si/sau de la sediul AJOFM Olt, localitatea Slatina, judetul Olt, str. Prelungirea Crisan, nr, 2 ca urmare a unei cereri scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 14:41