Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta si asistenta pentru integrarea hartilor de vulnerabilitate si a hartilor de risc de-a lungul Dunarii - Danube Floodrisk


Detaliu pentru invitatia numarul 327595
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Padurilor
Numar invitatie: 327595/25.05.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta si asistenta pentru integrarea hartilor de vulnerabilitate si a hartilor de risc de-a lungul Dunarii - Danube Floodrisk
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si PadurilorCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 316.37.04, Fax: 316.37.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 213163704, fax: +40 213163704, persoana de contact: Tiberia Rus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Libertatii nr. 12, parter, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta si asistenta pentru integrarea hartilor de vulnerabilitate si a hartilor de risc de-a lungul Dunarii - Danube Floodrisk
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta si asistenta pentru integrarea hartilor de vulnerabilitate si a hartilor de risc de-a lungul Dunarii, pentru Proiectul SEE EoI/A/077/2.1/X - Danube Floodrisk, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenta si de consultanta informatica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 377, 016.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 7.540, 32 lei (2% din valoareafara TVA a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.17, atasata in original la coletul cu documentele de calificare si selectie.2)Garantia de participare se poate plati si in numerar la sediul institutiei.3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei.4)Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444.5)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original incuantumulsi pentru perioadaprevazuta mai sus.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Formularul nr. 15 si Formularul nr. 16 (dupa caz).1.Documentul ce reprezinta garantia de participare va fi prezentat inafara coletului ce contine oferta pentru a putea fi verificat in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, inainte de deschiderea coletului continand oferta.2.In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 3.770, 16 lei, in conformitate cu prevederile art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de de 5 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante si de a depune o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de0, 5% din pretul contractului.Ofertantii tip IMMcare doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.In cazul unei asocieri, garantia de participareva fi constituita de Liderul Asociatiei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL).b) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 2.Pentru confirmare, se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta in una din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: LASZLO; BORBÉLY-Ministru, Elena PETRASCU-Secretar General, Lo;rant PARA-Secretar General Adjunct, Mihaela BATRINCA-Director General, Loredana HRISTODORESCU-Director General, Speranta MUNTEANU-Director General, Simona Olimpia NEGRU-Director, Mary-Jeanne ADLER-Manager de proiect. d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 4, e) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -Formularul nr. 5. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentul mentionat va fi transmis in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitateal operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentul mentionat va fi transmis in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Prezentarea bilantului contabil pentru ultimii 3 ani. In cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, caz in care fiecare asociat va prezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documentele mentionate in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana., b)Fisa de Informatii generale. Media anuala a cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu 377.016, 13lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentul mentionat va fi transmis in limba de origine, insotit de o traducere legalizata a acestuia in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care se dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii ., 2.Ofertantul va prezenta CV-uri din care sa rezulte ca dispune depersonal calificatin masura sa indeplineasca activitatileprevazute in caietul de sarcini, ca detine specialisti, astfel: - cunostinte in baze de date si GIS;
- cunostinte de analiza statistica pentru calculul pierderilor;
- cunostinte de modelare hidraulica;
- cunostinte cartografice si de prelucrari de imagini pentru generarea de produse cartografice ale acoperirii terenului si generarea modelului numeric al terenului;
- cunoasterea procedurilor de integrare a diferitelor scari si sisteme de proiectie pentru generarea unui produs cartografic continuu (fara diferente in zonele de frontiera)., 3. Declaratia de disponibilitate a ofertantului cu privire la prestarea contractului., 4. Ofertantul va face dovada ca dispune de o expertiza ridicata in GIS, in prelucrarea imaginilor satelitare, in consultarea/accesarea bazelor de date statistice europene privind obictivele din zonele inundabile, pierderile survenite, dovedeste cunostinte in aplicarea calculelor statistice ale pierderilor, aplicand functiile de pierdere agreate pentru Europa, existente in arhiva JRC, in arhiva proiectelor europene de cercetare si dezvoltare si alte surse publice cu date testate si validate la nivel european).- Ofertantul va face dovada ca dispune de expertiza in aplicarea modelelor hidraulice, in vederea completarii benzilor inundabile pe sectorul de rau lipsa.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 5. Ofertantul va face dovada Experientei similare.Ofertantul va prezenta cel putin un document/ contract/proces-verbal de receptie/documentcare sa confirme prestarea de servicii similare si o recomandare din partea beneficiarilor/ clientilor.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., 6. Resurse tehnice- Ofertantul va face dovada ca detine soft-uri licentiate prin depunerea unei declaratii pe proprie raspundere., 7. Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul)., 8. Informatii privind asocierea(daca este cazul). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul)., 9.Informatii privind sustinatorul(daca este cazul). In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana (daca este cazul).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer