Achizitie publica - Servicii de consultanta si asistenta tehnica in derularea procedurilor de achizitie publica, precum si asigurarea managementului procedurilor de achizitie publica aferente proiectelor de investitii cu grad ridicat de complexitate (inclusiv servicii de
Detaliu pentru invitatia numarul 354057
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354057/24.09.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta si asistenta tehnicain derularea procedurilor de achizitiepublica, precum si asigurarea managementului procedurilor de achizitie publica aferente proiectelor de investitii cu grad ridicat de complexitate(inclusiv servicii de analiza procedurioperationale , asistenta si recomandariaferente activitatilor derulate pentru dezvoltarea capacita?ii institu?ionale)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: +40 0259441317, Fax: +40 0259441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 0259441317, fax: +40 0259441317
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 0259441317, fax: +40 0259441317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta si asistenta tehnicain derularea procedurilor de achizitiepublica, precum si asigurarea managementului procedurilor de achizitie publica aferente proiectelor de investitii cu grad ridicat de complexitate(inclusiv servicii de analiza procedurioperationale , asistenta si recomandariaferente activitatilor derulate pentru dezvoltarea capacita?ii institu?ionale)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta si asistenta tehnicain derularea procedurilor de achizitiepublica, precum si asigurarea managementului procedurilor de achizitie publica aferente proiectelor de investitii cu grad ridicat de complexitate(inclusiv servicii de analiza procedurioperationale , asistenta si recomandariaferente activitatilor derulate pentru dezvoltarea capacita?ii institu?ionale)
II.1.6) CPV: 79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 476 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3549.52 Ron, reprezentand 2% din valoarea acordului ? cadru.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul anexat); scrisoarea de garantie bancara se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea, CUI 4422997Pt constituirea garantiei de participare intr-o alta moneda se va utiliza echivalentul leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Prestatorul/furnizor are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul/furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 2Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care figureaza cu obligatii de plata astfel: oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 6Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 4, in original.Cerinta nr. 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta completat Formularul nr. 5, in original de catre: Ofertant, Ofertantul asociat, Subcontractant, Tertul sustinator.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte ? Cornel PopaCarmen Soltanel - Secretarul JudetuluiKiss Alexandru ? VicepresedinteIoan Mang - VicepresedinteFilip Cheseli? Director executivDimitrie Musca ? Director executivSarkady Zsolt Csaba ? Director executivSimon Maria- arhitect sefMaria Cristina Joca ? Sef serviciu Achizitii PubliceNicolae Florian Blaj ? consilier juridic Achizitii PubliceMonika Gaje ? consilier Achizitii PubliceBorsos Beata - consilier juridic Achizitii PubliceAna-Laura Cociuba - consilier Achizitii PublicePopa Delia ? consilier Achizitii PubliceAvrigeanu Ionel? Consilier judeteanBezi Ovidiu ? Consilier judeteanBirta Florin-Alin ? Consilier judeteanBogdan Florin-Emil ? Consilier judeteanBogdan Traian ? Consilier judeteanBulzan Traian ? Consilier judeteanButi?ca Valentina ? Consilier judeteanCopil Ovidiu ? Consilier judeteanDer?idan Dan Ioan ? Consilier judeteanDume Dorel Marcel ? Consilier judeteanFoncea Gheorghe Dacian ? Consilier judeteanForro; Laszlo; ? Consilier judeteanGherdan Nicolae ? Consilier judeteanGrim Andras ? Consilier jude?eanPetru? Vasile ? consilier jude?eanPopa Alina ? Consilier judeteanPanti? Carmen- consilier Jude?eanMaghiar Calin? Consilier judeteanOros Florian-Victor ? Consilier judeteanPavel Emilian ? Consilier judeteanPop Viorel-Mircea ? Consilier judeteanCosta Traian ? Consilier judeteanSala Ioan ? Consilier judeteanSarkozi Alexandru ? Consilier judeteanScridon Smaranda-Rozaura-Maria ? Consilier judeteanStrani? Mircea ? Consilier judeteanLakatos Ioan? consilier jude?eanSzabo; Stefan-Gheza ? Consilier judeteanToderici Mihai ? consilier jude?eanTurucz Maria ? Consilier judetean?irle Radu ? Consilier judeteanVolo?eniuc Dumitru ? Consilier judeteanOfertantul care se afla sub incidenta art.69^1din OUG nr.34/2006, va fi exclus de la procedura. Cerinta nr. 1Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta cuprinzand informatii reale , actuale/ valabile la data limita de depunere a ofertelor, in original /copie legalizata/ copie conform cu originalul insusita prin semnatura si stampila, din care sa rezulte asociatii, persoanele imputernicite legal sa angajeze societatea, sediul social si punctele de lucru. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN de activitate declarate si autorizate conform Legii 359/2004 din certificatul constatator emis de ONRC Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformit.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin.(1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.Persoane juridice /fizice straineSe va solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerinta de calificare mai sus mentionata, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art.11, alin. (4) din HG 925/2006. In cazul prezentarii acestei declaratii, semnata de reprezentantul legal, prin care confirmati ca indepliniti cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, veti avea obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant care nu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentele relevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila., Cifra medie de afaceri globalain ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 168.000 lei (raportat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent previzionat). Documente relevante care se solicita: bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari incheiati, sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M., in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Informatii privind asociereaIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Acordul de asociereva fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator., Informatii privindangajamentul ferm
In cazul in care of isi demonstreaza situa?ia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conf cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina exclud de la procedura conform art.180, art. 181, lit.a), c1) si d)precum si art 69¹ din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentandu-se in acest sens Formularele nr. 1, 3 si 5, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista principalelor prestari de servicii duse la bun sfarsitin ultimii 3 ani (calculate panala data limita pentru depunerea ofertelor)- in original Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In ceea ce prive?te experienta similaraofertantii trebuie sa faca dovada cain ultimii 3 anipana ladata limita de depunere a ofertelor au prestat cel putin 2 contractede servicii similare celor care fac obiectul prezentului contract a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 84.000 lei (reprezentand valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent previzionat). Se vor prezenta orice documente in vederea indeplinirii cerintei atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute la art. 188 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006., Se va prezenta o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si o Declaratie privind resursele umane ce urmeaza a fi implicate in derularea acordului-cadru, in corelare cu oferta tehnica prezentata.Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat ca fiind minimul necesar in executia contractului: - Coordonator de proiect;
- Jurist;
- Experti achiztii publice;
- Economist;
- Formator;
- Experti tehnici ( ingineir), in domeniul solicitat in cele de mai jos., In vederea derularii activtatilor aferente acordului-cadru, se solicita demonstrarea disponibilitatii pentru cel putin urmatorul personal de specialitate: 1. Coordonator de proiect-Cerinte: absolvent studii superioare, experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 2 ani, certificare privind absolvirea unor cursuri acreditate in managementul de proiecte, in conformitate cu cod COR si cu respectarea Lg nr. 167/2013, , experienta specifica dovedita prin implicarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate ? in original, 2. Jurist-Cerinte absolvent sutdii superioare cu diploma de licenta, , experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 1 an, experienta specifica dovedita prin participarea in cel putin un contract privind acordarea de asistenta juridica in domeniul achiztiilor publice
Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate ? in original, 3.Experti achiztii publice ? cel putin 2 persoane
Cerinte: absolvent studii superioare, certificare privind absolvirea unor cursuri acreditate in achzitii publice, in conformitate cu cod COR si cu respectarea Lg nr. 167/2013, , experienta specifica dovedita prin participarea ca expert achiztii publice in cadrul unui contract incluzand activitati consultanta in domeniul achiztiilor publice sau in cadrul unui contract de elaborare documentatii de atribuire achizitie publica
Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate ? in original, 4. Economist-Cerinte: absolvent studii superioare, experienta generala de cel putin 1 an, experienta in analiza documentelor financiare.Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate ? in original, 5. Formator-
Cerinte: absolvent studii superioare, certificare privind absolvirea unor cursuri acreditate in achzitii publice, in conformitate cu cod COR si cu respectarea Lg nr. 167/2013, ,
Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate ? in original, 6. Expert tehnic-1 instalatii apa / canal ?Cerinte: absolvent studii superioare , participare pe parcursul profesional in cadrul a cel putin un contract in domeniul alimentarii cu apa/ canalizarii.Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate ? in original, 7. Expert tehnic 2 instalatii electrice ?Cerinte: absolvent studii superioare , participare pe parcursul profesional in cadrul a cel putin un contract in domeniul instalatiilor electrice
Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate ? in original, 8. Expert tehnic 3 ingineria mediului ?Cerinte: absolvent studii superioare experienta specifica dovedita prin participarea in cadrul unui contract in calitate inginer ingineria mediului
Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate ? in original, 9. Expert tehnic 4 inginer constructii civile ?Cerinte: absolvent studii superioare, experienta generala minim 2 ani in domeniul studiilor.Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate ? in original, 10. Expert tehnic 5 inginer gestionare deseuri ?Cerinte: absolvent studii superioare, experienta in proiecte in domeniul gestionarii deseurilor.Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate ? in original, 11. Expert tehnic 6 inginer CFDPCerinte: studii superioare, experienta generala minim 3 ani, participare pe parcursul profesional in cadrul a cel putin un contract de drumuri.Pentru personalul de specialitate se vor prezenta urmatoarele documente: CV in original, semnat si datat din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare, copii conform cu originalul ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor, copii ale documentelor doveditoare privind indepelinirea cerintelor de calificare privind experienta specifica, declaratia de disponibilitate ? in original, Nota: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se impune ca expertii nominalizati sa nu se afle in situatii de conflict de interese sau de incompatibilitate in ceea ce priveste sarcinile care le suntalocate., Informatii privind subcontractarea : Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract.In cazul in care operatorul economic are intentia sa subcontracteze o parte din prezentul contract, atunci subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11;procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti; acord/contract de subcontractare; datele de recunoastere ale subcontractantului, decl.priv.neincadrarea prev. art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara
Durata de prestare a serviciilor de consultanta si asistenta in elaborarea documentatiei de atribuire pentru fiecare contract subsecvent
5
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 15:03