Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta si asistenta tehnica in elaborarea documentatiei de atribuire precum si asigurarea managementului de proiect in cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor publice electronice la unitati sanitare in judetul Dambovita? Localitatea


Detaliu pentru invitatia numarul 355698
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Numar invitatie: 355698/14.11.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta si asistenta tehnica in elaborarea documentatiei de atribuire precum si asigurarea managementului de proiectin cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor publice electronice la unitati sanitare in judetul Dambovita? Localitatea Targoviste, Str. Tudor Vladimirescu nr. 48, Judetul Dambovita, cod postal: 13009.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTECod fiscal: 4206845, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Telefon: 0245212113, Fax: 0245210509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta si asistenta tehnica in elaborarea documentatiei de atribuire precum si asigurarea managementului de proiectin cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor publice electronice la unitati sanitare in judetul Dambovita? Localitatea Targoviste, Str. Tudor Vladimirescu nr. 48, Judetul Dambovita, cod postal: 13009.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta si asistenta tehnica in elaborarea documentatiei de atribuire precum si asigurarea managementului de proiect in cadrul proiectului ?Dezvoltarea serviciilor publice electronice la unitati sanitare in judetul Dambovita?,
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de particip se va constit in cuantum de 4.470 Lei.In cazul in care gar de particip va fi in valuta, se va lua ca ref cursul valutar al BNR cu 5 zile inainte de data lim de dep a of.Perioada de valab a gar: 90 de zile de la termenul limita pentru dep of.Forma de constit a gar de particip: se va face in conf cu prev art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare: Scrisoare de gar bancara/instrument de gar, emisa/emis in favoarea autorit contract si in cond legii de o soc bancara/de o soc de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatate;(se va completa Formularul nr.11 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.)Virament bancar in contul Autorit Contract RO45TREZ2715006XXX005629deschis la Trez Tgv, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Doc va fi scanat si atasat online in sistem sub forma unui fisier unic urmand a fi transmis si in original la sediul Autorit Contract, conf art 18 HG 1660/2006 cu compl si modific ulterioare.Dovada confirmarii OP se va raporta pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca ofertantul se incadrarea in categ IMM, atunci ofertantul benef de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul gar de particip. In conf cu prev art. 277, alin. (3) depunerea unei contestatii pentru care nu s-a luat act de renuntare, suspenda de drept procedura de atribuire pana la data solutionarii contestatiei respective.In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, autorit contract va retine contestatorului din gar de particip suma conform art. 278?1 lit a) din OUG nr. 34/2006.Gar de particip emisa in alta lb.decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb. romana.Orice oferta care nu este insotita de gar de particip va fi respinsa.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturilepartiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 modalitate completata si modificata prin H.G. nr.1045/2011. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind eligibilitatea (Completare Formular nr.3 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.4 )Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.14)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: 1. Radu Corneliu Petrescu ? Manager2. Luisa Greaca ? Sef Serviciu3. Gabriel Ene ? Manager Proiect4. Silviana Marin ? Asistent de proiect5. Mihaela Ungureanu ? Junor Project Manager6. Liviu Predescu ? Asistent proiect7. Silvia Haiducu ? Expert financiar(In ceea ce priveste persoanele cu functie de decizie la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art.69^1 din OUG nr.34/2006, mentionati persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire) coroborat cu declaratia conform art.33 indice 1 din OUG 34/20065. Certificate de atestare fiscalaModalitatea de indeplinire: -Certif de atest fiscala eliberat de Directia de taxe si impozite locale la care este arondat sediul operatorului economic, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata/copie certificata ?Conform cu Originalul?.-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul operatorului economic, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original/copie legalizata/copie certificata ?Conform cu Originalul?.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, achizitorul are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 180 sau la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.6. Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de atribuireModalitatea de indeplinire: Declaratia privind calitatea de participant la procedura, in original(completarea Formularului nr. 6) Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Atentie!Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea Contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventie sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractor declarat prin oferta.Nota!In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.2. Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniConditie de calificare: Se solicita ca media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 440.000 lei.- Prezentarea Bilanturilor contabile la 31 decembrie pentru ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), inclusiv conturile de profit si pierdere, vizate si inregistrate de organele competente ? in copie ?Conform cu originalul?, din carerezulta cifra de afaceri globala sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau soc. specializ., ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc.edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capac. economico-financiara.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/ tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind sustinerea.In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si/sau capcacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, (Formulare 15 si/sau 15A), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006., Informatii privind asociereaPrezentare Acord de asociere (Formular 16) cu urmatoarele prevederi minime: - nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.Nota: a) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii privind subcontractantii.Se va prezenta: - Formularul 17 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia).Nota: a. Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privindexperienta similaraOfertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a minim un contract prin care sa dovedeasca prestarea, in ultimii 3 ani, de servicii de management de proiectpentru proiecte cu o valoare minima de 223.500 lei, Cerinta poate fi indeplinita prin cumulare a maxim 3 contracte similare, care insumate sa fie in valoareminima totala de 223.500lei.In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta: - recomandari/certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar sau orice alte documente care sa certifice indeplinirea obligatiilor contractuale, pe parcursul derularii contractului respectiv;Nota: a.Operatorii ecnonomici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.b. Se vor prezenta certificate/doc. emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara;. Copiile respective se vor prezenta scanate si semnate electronic de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?.c.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Serv. prez. in scopul dovedirii exp. sim. tb. sa reprez. serv. Efectiv executate/prestate in perioada mentionata, sens in care se vor prez. dovezi coresp.priv. realiz. acestora (doc. din cadrul carora sa rez. nat., valoarea sicomplexit., respectiv caracterist.serv. prestate).e. Pt. ctr. mentionat in cadrul Form. nr. 6 in scopul probarii exp. sim. dar care nu poate fi prez. in cond. de mai sus, indif. de motive, se va transm. cel putin o fisa sintetica de prezent. care va contine descr. princip. activitati desf., lista / tipul de livrabile realiz. si rezultate obtinute in cadrul resp.contract, impreuna cu detalierea valorica a serv. prestate, in caz contrar ctr. respectiv urmand sa nu fie luat in consid. in scopul probarii exp. similare.Aceste info. vor fi sustinute fie prin insusirea fisei de prezent.de catre beneficiar (prin contrasemnarea si stampilarea acesteia), fie prin trimitere la surse publice de inform./alte doc. suport edificatoare.f. Pentru calculul pretului contractelor exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul stabilit de catre parti in respectivele contracte (daca este cazul) sau, in absenta acestuia, cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost derulate contractele in cauza respectiv: pentru anul 2012 ? 1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei, pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010:1 Eur =4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei., 1. Manager de proiect, absolvent de studii superioare, experienta de cel putin 3 ani, in implementarea de proiecte.Se vor prezenta-Curriculum Vitae, semnat de titular, in original- Formular 20;
-copie diploma studii superioare (sau echivalent)-dovada certificarii managerului de proiect constand intr-un act recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei sociale si Persoanelor Varstnice. Act doveditor poate fi diploma de absolvirea de la programele de masterat, cursuri post-universitare in managementul proiectelor precum si certificatul de manager de proiect recunoscut CNFPA, act ce atesta competente de manager de proiect in conformitate cu standardul ocupational ?Manager de proiect?, cod COR 241919);
-Declaratie de disponibilitate (in conformitate cu Formularul 21), pentru perioada implicarii efective a acestuia in cadrul contractului.-Sa fi participat in calitate de manager in cel putin 1 proiect.In cazul in care sunt angajati se vor prezenta copii contracte individuale de munca vizate ?conform cu originalul? pentru angajatii proprii sau extras din sistemul REVISAL., Manager de proiect junior absolvent de studii superioare.Se va prezenta-Curriculum Vitae, semnat de titular, in original- Formular 20;
-copie diploma studii superioare (sau echivalent)-dovada certificarii managerului de proiect constand intr-un act recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei sociale si Persoanelor Varstnice. Act doveditor poate fi diploma de absolvirea de la programele de masterat, cursuri post-universitare in managementul proiectelor precum si certificatul de manager de proiect recunoscut CNFPA, act ce atesta competente de manager de proiect in conformitate cu standardul ocupational ?Manager de proiect?, cod COR 241919);
-Declaratie de disponibilitate (in conformitate cu Formularul 21), pentru perioada implicarii efective a acestuia in cadrul contractului.-Sa fi participat in calitate de manager in cel putin 1 proiect.In cazul in care sunt angajati se vor prezenta copii contracte individuale de munca vizate ?conform cu originalul? pentru angajatii proprii sau extras din sistemul REVISAL., Expert financiar, absolvent de studii superioare economice.Se vor prezenta: -Curriculum Vitae Formular 20, semnat de titular, in original;
-copie diploma studii superioare (sau echivalent)-Declaratie de disponibilitate (in conformitate cu Formularul 21), pentru perioada implicarii efective a acestuia in cadrul contractului.-Sa fi participat in calitate de expert financiar in cel putin 1 proiect.In cazul in care sunt angajati se vor prezenta copii contracte individuale de munca vizate ?conform cu originalul? pentru angajatii proprii sau extras din sistemul REVISAL., Expert achizitii publice, absolvent de studii superioare. Persoana nominalizata trebuie sa faca dovada absolvirii unui curs de expert achizitii publice recunoscut CNFPA;Se vor prezenta: -Curriculum Vitae Formular 20, semnat de titular, in original;
-copie diploma studii superioare (sau echivalent)-copie diploma/certificate absolvire curs expert achizitii publice, -Declaratie de disponibilitate (in conformitate cu Formularul 21), pentru perioada implicarii efective a acestuia in cadrul contractului.-Sa fi participat in calitate de expert de achizitii publice in cel putin 1 proiect.In cazul in care sunt angajati se vor prezenta copii contracte individuale de munca vizate ?conform cu originalul? pentru angajatii proprii sau extras din sistemul REVISAL., Expert IT, minim 2, absolventi de studii superioare in domeniul Ingineriei sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/ Cibernetica, statistica si informatica economica/ Matematica-informatica;Se vor prezenta: -Curriculum Vitae Formular 20; semnat de titular, in original;
-copie diploma studii superioare (sau echivalent)-Declaratie de disponibilitate (in conformitate cu Formularul 21), pentru perioada implicarii efective a acestuia in cadrul contractului.-Sa fi participat in calitate de expert de IT in cel putin 1 proiect.In cazul in care sunt angajati se vor prezenta copii contracte individuale de munca vizate ?conform cu originalul? pentru angajatii proprii sau extras din sistemul REVISAL., Responsabil juridic absolvent de studii superioare.Se vor prezenta: -Curriculum Vitae Formular 20, semnat de titular, in original;
-copie diploma studii superioare (sau echivalent)-Declaratie de disponibilitate (in conformitate cu Formularul 21), pentru perioada implicarii efective a acestuia in cadrul contractului.-Sa fi participat in calitate de responsabil juridic in cel putin 1 proiect.In cazul in care sunt angajati se vor prezenta copii contracte individuale de munca vizate ?conform cu originalul? pentru angajatii proprii sau extras din sistemul REVISAL., Consultant tehnic dezvoltare solutii informatice si automatizare procese de business; absolvent de studii superioare in domeniul Ingineriei sistemelor calculatoare si tehnologia informatiei/ Cibernetica/ electronica;cunostinte privind dezvoltarea aplicatiilor si automatizarii proceselor de business. De asemnea, trebuie sa faca dovada certificarii in utilizarea a cel putin unui standard folosit in dezvoltarea si implementarea de aplicatii informatice .Se vor prezenta: -Curricumul Vitae Formular 20, semnat de titular, in original;
-Copie diploma studii superioare (sau echivalent)-Declaratie de disponibilitate (in conformitate cu Formularul 21), pentru perioada implicarii efective a acestuia in cadrul contractului.-Sa fi participat in calitate de consultant tehnic dezvoltare solutii informatice si automatizare procese de businessin cel putin 1 proiect.In cazul in care sunt angajati se vor prezenta copii contracte individuale de munca vizate ?conform cu originalul? pentru angajatii proprii sau extras din sistemul REVISAL., Expert tehnic pentru securitatea informatiei si retea de comunicatii, absolvent de studii superioare in domeniul Ingineriei sistemelor calculatoare si tehnologia informatiei//electronic/ Cibernetica Expertul propus trebuie sa faca dovada detinerii de cunostinte indomeniul securitatii informatiei precum si cel putin o certificare prin care sa se ateste cunostintele in domeniul arhitecturii unei retele de sistem. De asemnea, trebuie sa faca dovada participarii in calitate de expert in cadrul a cel putin un proiect de securitate a informatiei.Se vor prezenta: -Curriculum Vitae ? Formular 20, semnat de titular, in original;
-Copie diploma studii superioare (sau echivalent)-Copie diploma/ certificat sau echivalent in domeniu securitatii informatiei, -Copie diploma/atestat/certificat sau echivalent in domeniul arhitecturii unei retele de sistem.-Recomandare din partea clientului sau a companiei angajatoare, prin care sa faca dovada participarii in calitate de expert in cadrul a cel putin un proiect de securitate a informatiei, -Declaratie de disponibilitate(in conformitate cu Formularul 21 pentru perioada implicarii efective a acestuia in cadrul contractului. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de managementul calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru gama de servicii solicitate valabil la data limita de depunere ofertelor, in copie conform cu originalul.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate individuale pentru fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, pentru serviciile asumate in cadrul asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta ceritificatele/ documentele relevante insotite de traduceri in limba romana, autorizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului precum si masurile propuse de reducere/eliminarea acestora, fara afectareacerintelor caietului de sarcini
40
Descriere:
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (DEZVOLTAREA SERVICIILOR PUBLICE ELECTRONICE LA UNITATI SANITARE IN JUDETUL DAMBOVITA)
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer