Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de consultanta si elaborare a unui Studiu de Fezabilitate privind eficientizarea consumului de energie electrica pentru Consiliul Judetean Tulcea si institutiile subordonate


Detaliu pentru invitatia numarul 334446
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL TULCEA
Numar invitatie: 334446/29.08.2012
Denumire contract: servicii de consultanta si elaborare a unui Studiu de Fezabilitate privind eficientizarea consumului de energie electrica pentru Consiliul Judetean Tulcea si institutiile subordonate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: 0240-511960, Fax: 0240-513071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240502235, fax: +40 240516538, persoana de contact: Cubanita Ilona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Tulcea, str. Pacii nr. 20, camera 405, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de consultanta si elaborare a unui Studiu de Fezabilitate privind eficientizarea consumului de energie electrica pentru Consiliul Judetean Tulcea si institutiile subordonate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de consultanta si elaborare a unui Studiu de Fezabilitate privind eficientizarea consumului de energie electrica pentru Consiliul Judetean Tulcea si institutiile subordonate, prin montarea unei CEE de 1, 5 MW
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P este de 3.225 lei.Perioada de valabilit a G.P va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitat a ofertei, respectiv 90 de zile. G.P se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. G.P se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea. In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia, A.C.va retine contestatorului din G.P suma de 1612.9 lei.
Garantie de buna executie
GBE este de 5% din valoarea contractului, in lei, fara TVA. GBE se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 3, se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr. 2, se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, ) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr. 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 4, se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Teodorescu Horia - presedintele Consiliului Judetean TulceaStrat Vasile - vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaSiscu George - vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaConstantin Cabuz ? secretar al judetului TulceaMihai Nicu ? director executiv al Directiei Lucrari PubliceSirma Caraman ? director executiv al Directiei Economice, Buget-FinanteZaharia Fatu ? director executiv al Directiei Contencios Juridic si Administratie LocalaMioara Galateanu ? director executiv adjunct al Directiei de Urbanism si Amenajarea TeritoriuluiMihaela Lungu ? sef serviciu - Serviciul Managementul ProiectelorConstantin Parciog ? sef serviciu ? Serviciul Resurse Umane, Asigurarea Calitatii, Sanatatea si Securitatea MunciiMihai Marius Cristi ? sef serviciu ? Serviciul Contencios Juridic, Administratie Publica si Relatii PubliceComsa Luminita ? sef serviciu ? Serviciul Buget, Finante, ContabilitateConsilieri judeteni: Badea PetreBalan Lucian DanielBejan Corneliu SilviuBoiangiu Cosmin-CalinCazacu CristinelCaprita Doru MarianChichi NicolaeCorbeanu Bogdan GeorgeDiacencu Romeo CosminDragomir Brindusa DanielaGavrus StelianGudu MichaelMalenda IonelMarinescu LilianaMarinov Teodosie GabrielMergeani DumitruMoscu DoruMotoc OctavianNane AurelOprea AuroraPopovici NicolaeRadu AnisoaraStan IonelStoian MirceaTarhon VictorZaharcu NeviserZibileanuStefana Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Certificat atestat emis de ANRE pentru proiectarea lucrarilor de instalatii electrice de catre ofertant, in conformitate cu Legea energiei electrice nr.13/2007, cu modificarile si completarile ulterioare si ORDIN nr. 24 din 20 iulie 2007 emis de ANRE privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.In cazul unei asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine certificatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat certificatul.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea certificatului, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 300000 lei.Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani-ofertantii vor prezenta documentele relevante disponibile pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare. Conversia din/in euro se va face la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Se va completa Formularul nr. 5 ? Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a princip serv prest in ult 3 ani, care au avut ca obiect prest serv de proiect simil cu cele care fac obiect proced de achiz, care sa contina valori, perioade de prest, beneficiari.Copii ale contract sau parti relevante din contr, recoma din partea benefi si a pv de receptie/doc constat priv indepl oblig contr pt cel putin 1 contr prin care sa se confirme prest de serv de proiect in domeniul energetic simil, in val de cel putin 160000 lei, fara TVA.Doc solicit mai sus tre sa contina date ref la: denumirea benefici contr, obie contr si tipul serv/activit prestate, perioada de derulare a contr, val contract, modul de indepl a oblig contr pe parcursul derularii acestuia.In cazul in care benefici este un client privat si, din motive obiective, operat ec nu are posibilit obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstr prest de serv se realiz prin o decl a operat ec sub incidenta lg penale priv falsul in decl.Conversia din euro: curs mediu leu-euro BNR pt luna incheierii contr., Ofertantii trebuie sa dispuna de echipamentele tehnice necesare in vederea prestarii unor servicii de calitate.Se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si alte mijloace fixe pe care candidatul /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii.Ofertantul va face dovada detinerii de licente de soft-uri specializate in urmatoarele domenii: - Software autorizat, specializat, (ex: Wind Pro sau echivalent) capabil sa genereze studii de vant, simulare productie de energie electrica pentru turbine eoline, estimare pierderi de energie, studii de impact, studii de zgomot, studii de umbrire, analiza financiara si economica.- Software specializat?(ex: Paladin DesignBase sau echivalent) pentru modelarea, analiza si proiectarea sistemelor electrice in vederea intocmirii Studiului de Solutie la SEN, Ofert tre sa disp de resurs umane neces indepli in bune cond a contr.Infor ref la studi, pregati profes si calific pers conduc, prec si ale pers responsab cu prest serv proiect.Pers nomina responsab cu indepl contr treb sa fi particip in cel putin 1 contr simil. Asig verific tehn a proiect de catre verific tehn atestati pt domen specif proiect.Decl care sa contin inf priv nr mediu, in ult 3 ani, al pers angaj, asig cu pers de specialit, nr si pregat cadr de conduc, prec si pers respons dir de indepl contr.CV pers respons dire cu indepl contr, prec si ale tutur speciali cu sarci cheie in derul contr.CV vor avea numele in clar si semnat in orig a pers respect si vor avea ment ?Decl pe proprie raspund, cunosc prev Cod penal, ca datele cuprinse in CV sunt corecte si coresp realit".Copii dupa dipl sudii, certif profe si atestat mention in CV.Copii atestat, legitim, autoriz valab pt verif proiect. Decl disponibilit pt specialisti propusi(AC va solicit ofert castig decl disp pe toata durata derul contr) Ofertantii vor face dovada certificarii in sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara-a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 80 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a se acorda punctajul astfel: P (ofertei n) = (pret minim/pret n x 80)
durata de executie
20
Descriere: a)pentru durata de executie cea mai mica (pana la 60 de zile) se acorda: -punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv;b) pentru alta durata decat cea prevazuta la lit.a, dar cu incadrare in durata impusa (80 de zile) punctajul se acorda astfel: P(n) = (termen minim/termen(n) x punctaj maxim alocat. Oferta va fi considerata neconforma in cazul in care durata de executie ofertata este mai mare de 80 de zile. Ofertele cu durata de executiemai micadecat 60 de zile nu se vor puncta suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer