Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta si expertiza pentru verificarea conformitatii, evaluarea si monitorizarea implementarii proiectelor depuse in cadrul Asociatiei Grupul de Actiune Locala Regiunea Rediu-Prajeni


Detaliu pentru invitatia numarul 354679
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Asociatia Grupul de Actiune Locala Regiunea Rediu- Prajeni
Numar invitatie: 354679/11.10.2013
Denumire contract: Servicii de consultanta si expertiza pentru verificarea conformitatii, evaluarea si monitorizarea implementarii proiectelor depuse in cadrul Asociatiei Grupul de Actiune Locala Regiunea Rediu-Prajeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia Grupul de Actiune Locala Regiunea Rediu- PrajeniCod fiscal: 30989967, Adresa: sat Movileni, str Sperantei, nr.40, comuna Movileni, Judetul Iasi, Movileni, Telefon: +40 232297878, Fax: +40 232297878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Movileni, str Sperantei, nr.40, comuna Movileni, Judetul Iasi, Movileni, Romania, cod postal: 707350, telefon: +40 232297878, fax: +40 232297878, persoana de contact: Cristian Rimbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediu Asociatiei Grupul de ACtiune Locala Regiunea Rediu-Prajeni, sat Movileni, str Sperantei, nr.40, comuna Movileni, Judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Grup de actiune locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta si expertiza pentru verificarea conformitatii, evaluarea si monitorizarea implementarii proiectelor depuse in cadrul Asociatiei Grupul de Actiune Locala Regiunea Rediu-Prajeni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta si expertiza pentru verificarea conformitatii, evaluarea si monitorizarea implementarii proiectelor depuse in cadrul Asociatiei Grupul de Actiune Locala Regiunea Rediu-Prajeni
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 239, 091 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 4.700 lei, constituita prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau O.P. depus in contul autoritatii contractante: R045CARP024000832123RO02 deschis la Banca Comerciala Carpatica Sucursala Iasi.Garantia de participare se prezinta in original, iar valabilitatea acesteia va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Originalul scrisorii de garantie sau o copie lizibila a OP-ului, conform cu originalul va fi depus impreuna cu toate documentele de calificare. In cazul constituirii garantiei de participare in alta valuta decat cea specificata, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare. In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? conform Formular 4. In cazul in care ofertantul depune contestatie iar C.N.S.C respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform art. 278^1, alin. 1, lit a) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Se completeaza Formular 5, in original.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181OUG34/2006-Se completeaza Formular 6, in original.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006- Se completeaza Formular 7, Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rimbu Cristian, nascut la 03.01.1968 in mun. Iasi, judetul Iasi, cu domiciliul in sat Larga-Jijia (com. Movileni), jud. Iasi, CNP 1680103221193; avand functia de presedinte al GAL; Paul Mursa, nascut la 05.07.1977 in com. Plugari, judetul Iasi, cu domiciliul in sat Plugari (com. Plugari), jud. Iasi, CNP 1770705220058, avand functia de primvicepresedinte; Ciobanu Adrian, nascut la 16.12.1967 in com. Romanesti, judetul Iasi, cu domiciliul in sat Ursoaia (com. Romanesti), jud. Iasi, CNP 1671216220011, avand functia de vicepresedinte; Necula Vasile, nascut la 25.03.1956 in com. Movileni, judetul Iasi, cu domiciul in sat Larga-Jijia (com. Movileni), jud. Iasi, CNP 1560325227814, avand functia de vicepresedinte; Iftode Vasile Valentin, nascut la 15.02.1980, in comuna Sipote, jud. Iasi, cu domiciliul in sat Sipote (com. Sipote), jud. Iasi, CNP 1800215220919, avand functia de vicepresedinte; Responsabil financiar contabil: Burlacu Gheorghita, nascut la 26.08.1968, in mun. Iasi, jud. Iasi, cu domiciliul in Iasi, str. Ion Creanga nr. 52, CNP 1680826221227; Alupei Daniela, nascuta la 09.05.1977, in mun. Iasi, jud. Iasi, cu domiciliul in mun. Iasi, bd-ul Alexandru cel Bun, 42, CNP 2770509221161, avand functia de Responsabil administrativ ? Director executiv al Asociatiei GAL Regiunea Rediu Prajeni, responsabil achizitii publice;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se completeaza Formular 8, in original5.Declaratie pe propria raspundere-se completeaza Formular 9 - Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati;6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in copie conform cu originalul/copie legalizata/original7.Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta ? fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in copie conform cu originalul/copie legalizata /original. Persoane juridice /fizice straine - Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentatein copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului de servicii ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul persoanelor fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Informatiile din documentul/documentele depus/depuse trebuie sa fie reale la data limita de depune a ofertelor, si vor fi prezentate in copie conform cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu celprezentat in oferta. In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document. Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publice sau echivalentulconform legislatiei statului in care este stabilit) ? traduse in limba romana si legalizate. In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest documentNota: In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie din cele mentionate anterior si va prezenta certificatele solicitate.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa Declaratie privind eligibilitatea - Formular 5; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 cu referire la lit. a), c1) si d) din OUG34/2006 - Formular 6; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 7;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie de cel putin 478.182 LeiValorile vor fi exprimate in lei, la cursul euro/lei mediu comunicat de Banca Nationalaa Romaniei pentru anul respectiv 2010:4, 2099, 2011:4, 2379, 2012 :4, 4560. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altormonede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana. In cazul unei asocieri, fiecareasociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Ofertantul va prezentaBilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente doveditoare a cerintelor solicitate, in cazul in care publicarea acestorbilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privindcifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul va depune in cadrul ofertei oDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va prezenta Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului.2. Echipa ofertantului va contine cel putin 4 consultanti: 1.Experti tehnico-economici- Absolventi de studii superioare; -Experientaprofesionala generala de 3 ani; -Experienta profesionala specifica ca expert tehnico-economic inmanagementul proiectelor(datorita numarului mare de proiecte care se estimeaza ca vor fi depuse in cadrul sesiunilor se solicita minimum 2 expertitehnico-economici). 2.Experti tehnici- Absolventi studii superioare; - Experienta profesionala generala de 3 ani;
- Experienta specifica intr-o pozitie similara (consultant/expert in verificarea conformitatii, evaluarea si monitorizarea implementarii proiectelordin punct devedere tehnic) in cadrul a cel putin 1 (un) proiect similar. (datorita numarului mare de proiecte care se estimeaza ca vor fi depuse in cadrul sesiunilor se solicita minimum 2 experti tehnici).Se vor atasa CVuri (conform Formular 13) si Declaratii de disponibilitate(conform Formular 14) pentru fiecare membru al echipei de consultanti. Se anexeaza copii dupa diplome de studii si atestate. CV ?urilevor purta numele in clar si semnatura in original. Personalul trebuie sa fie angajat al operatorului economic sau colaborator sauofertantul sa prezinte angajament de participare/declaratie de disponibilitate pentru personalul propus pentru indeplinirea contractului.Se vor prezenta copii ale contractelor de munca/colaborare, sau carti de munca din care sa reiasa vechimea personalului. Ofertele care nu cuprind toate profilele de consultanti solicitati vor fi declarate inacceptabile.3. Declaratie cuprinzand lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice etc. pe care se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de serviciiOfertantul va depune in cadrul ofertei o Declaratie cuprinzand lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice etc. pe care se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de servicii. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are indotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de minimum urmatoarele tipuri de echipamente: (1.) mijloace de transport ? pentru deplasari in teren;(2.) tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software(3.) copiatoare color pentru format A4 si A3;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior informatii suplimentare cu privire la existenta utilajelor si starea tehnica aacestora in baza art 11 al 3 din HG 925/2006.4. Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani un contract sau mai multe contracte care sa aiba ca obiect servicii de consultanta privind intocmirea si depunerea de proiecte sau/si servicii de consultanta pentru implementarea proiectelor, a caror valoare cumulata sa fie minim 239.000 lei fara TVA.Se vor atasa certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarul/beneficiarii prestarilor deservicii in copie certificata de ofertant conform cu originalul. In cazul participarii in asociere in cadrul contractului/contractelor declarateca experienta similara, ofertantul va mentiona procentul corespunzator serviciilor prestate de acesta in cadrul contractului., 5. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontractezeOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeasa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propus, precum si acordul acestora. (Formularul nr. 19), in original.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare initiale.6. Informatii privind asociereaOfertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, va legaliza asocierea iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. (Formularele nr. 16 si nr.17)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Durata prestarii serviciilor de evaluare a proiectelor depuse
20
Descriere:
Riscurile care pot afecta executia contractului
25
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Instrument structural AM PNDR)
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer