Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de consultanta si expertiza tehnica, administrativa, de management al activitatilor de proiect


Detaliu pentru invitatia numarul 356809
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice
Numar invitatie: 356809/08.01.2014
Denumire contract: servicii de consultanta si expertiza tehnica, administrativa, de management al activitatilor de proiect
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 3163704, fax: +40 3163704, persoana de contact: Cristina Burnar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de consultanta si expertiza tehnica, administrativa, de management al activitatilor de proiect
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de consultanta si expertiza tehnica, administrativa, de management al activitatilor Proiectului "Standarde si indicatori de performanta pentru evaluarea capacitatii institutuionale in sistemul national de protectia mediului - SIPEVAL cod SMIS 32682
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 2.248 lei, cu o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei si reprezinta 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925 /2006, art. 85 litera a). Modul de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara 2)Plata in numerar la casieria autoritatii contractante. 3)virament bancar confirmat de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertei. Viramentul se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444. 4)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. In cazul in care vor exista contestatii formulate la prezenta procedura de atribuire, iar CNSC va respinge contestatia, dar si in cazul in care contestatorul isi retrage contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma de 2.248 lei, in conformitate cu prevederile art. 278^11 alin.(1) si alin.(2), din OUG nr. 34/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legeii nr. 346/2004, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formularul nr. 15, Formularul nr. 16 (dupa caz). Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul echivalenta se va face la cursul leu/valuta BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925/ 2006, art. 89 alin (1)si alin (2).Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 alin.1-3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006;Formularul nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In conformitate cu art. 331 alin. (4) din O.U.G. nr. 34/2006, astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr. 77/2012, declaram mai jos datele de identificare ale persoanelor cu functie de decizie/ persoanele implicate in procedura de atribuire si care pot influenta continutul documentatiei de atribuire: Rovana Plumb- ministru, Anne Marie Juganaru - secretar de stat, Mihail Nicolae Faca- secretar de stat, Marius Nica- secretar general , Dragos Ionut Banescu- secretar general adjunct, Loredana Hristodorescu- director, Speranta Georgeta Ionescu - director, Carmen Florentina Tinta- director, Daniela Morosanu - director, Sebastian Adrian Tanase-sef serviciu, Cristina Burnar - consilier, Adriana Calu - consilier, Liliana Daniela Dinut-consilier, Tiberia Rus-consilierCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana/ straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 224.800 lei.Prezentarea cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2011, 2012, 2013). Pentru informatii prezentate in alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2011, 2012, 2013).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experti non-cheie care sa lucreze sub indrumarea expertilor cheie, Expert cheie - Expert training- experienta specifica de cel putin 3 ani in elaborarea si furnizarea cursurilor de formare profesionala privind implementarea fondurilor interne si externe- buna cunoastere a limbii romane si engleze- studii superioare absolvite cu diploma de licentaCV - completare Formular nr.8Prezentarea de documente suport care sa ateste experienta specifica Ex. fisa de post, contractul de munca, recomandarea sau orice alte documente similare, Expert cheie - Liderul echipei de experti/ Managerul de proiect- experienta pe pozitia de lider de echipa/manager de proiect in cel putin un proiect si experienta in orice pozitie ocupata in cel putin un proiect cu obiect similar- buna cunoastere a limbii romane si engleze- studii superioare absolvite cu diploma de licenta- certificare management de proiect recunoscuta de CNFPA sau echivalentCV - completare Formular nr.8Prezentarea de documente suport care sa ateste experienta specifica Ex. fisa de post, contractul de munca, recomandarea sau orice alte documente similare, Expert cheie - Expert in achizitii publice- experienta de cel putin 3 ani in domeniul achizitiilor publice- buna cunoastere a limbii romane- studii superioare absolvire cu diploma de licentaCV - completare Formular nr.8Prezentarea de documente suport care sa ateste experienta specifica Ex. fisa de post, contractul de munca, recomandarea sau orice alte documente similare, Declaratie de disponibilitate.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de perticipare a fost obtinut de catre ofertant, Lista privind subcontractantii, informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind sustinatorul, Informatii privind asocierea (daca este cazul)Se va prezenta Acord sau o scrisoare preliminara de asociere(daca este cazul), Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani calculate pana la data limita de depunere a ofertelor, experinta similara - din lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani trebuie sa rezulta caoferatantul a prestat servicii similare in baza a cel putin un contract. in acest sens oferatantul va completa Formularul nr. 18 - Fisa de experienta similara, si va prezenta certificate/documente/recomandari/copii parti relevante din contract, emise sau contrasemnate de beneficiar, din care sa rezulte ca serviciile au fost prestate in conformitate cu prevederile contractului, natura, cantitatea, valoarea serviciilor similare etc. Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent, sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu art. 193 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2014 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer