Achizitie publica - Servicii de consultanta si management de proiect in cadrul proiectului ?DEZVOLTAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE TURISM DIN STATIUNEA BALNEARA BAILE-HERCULANE?
Detaliu pentru invitatia numarul 324556
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324556/20.04.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta si management de proiect in cadrul proiectului ?DEZVOLTAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE TURISM DIN STATIUNEA BALNEARA BAILE-HERCULANE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)Cod fiscal: 3227920, Adresa: STR.TRANDAFIRILOR, NR.60, BL.34, SC.D, AP.15, Baile Herculane, Telefon: 0255-560439, Fax: 0255-560321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihail Eminescu, nr. 10, Baile Herculane, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 255560439, fax: +40 255560321, persoana de contact: Primaria Baile Herculane
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local Baile Herculane
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta si management de proiect in cadrul proiectului ?DEZVOLTAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE TURISM DIN STATIUNEA BALNEARA BAILE-HERCULANE?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipa de Management de proiect va asista Beneficiarul la implementarea proiectului.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 348, 554.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 6.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor)1. GP se constituie conform art. 86, aln. (1), (2), (3) din HGR 925/2006. Cont AC RO73TREZ1865004XXX000019 deschisla TREZ Baile Heculane, CF3227920GP va fi depusa pana la data si ora limita de deschidere a oferte.Ofertantii ce se incadreaza in cat. IMM conf OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%.AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conditiile prevazute la art 87 din HG 925/2006.GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art. 278ind1 , din OUG 34/2006.Conf art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, oferta se respinge daca nu este insotita de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului si se constituie in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si, oricum, pana la intrarea in efectivitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie sau o polita de asigurare eliberata de o societate de asigurari, in conditiile legii, sau prin retineri succesive din facturile emise, in conditiile legii. Contul de garantie trebuie sa aiba la deschiderea sa suma de minim 0.5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica.Contul de garantie trebuie deschis conform legii si comunicat autoritatii contractante, in scris pana la semnarea contractului.Garantia de buna executie se va construiTermenul de valabilitate a acestui instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Se completeaza Formular nr. 1 A - Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 din OUG 34/2006Documente care sa ateste lipas datoriilor catre bugetul statului si bugetele locale. Ofertantii vor prezenta documente doveditoare pentru sediul central si pentru punctele de lucru care sunt implicate in derularea contractului si evidentiate in certificatul constatator emis de ONRC.Se completeaza Formularul 1 BDeclaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice;
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale;Din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Sei vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul prin semnatura persoanei si stampila societatii.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: PRIMAR - NICUSOR VASILESCUVICEPRIMAR - LALESCU IONUT ILIUTAARHITECT SEF - MOLDOVAN CRISTIANCONTABIL SEF - TOMESCU STELIANJURIST SI SECRETAR - DUMITRACHE AURELIAACHIZITII - POPESCU CATALININSPECTOR MEDIU - PERT PETREOfertantul trebuie sa completeze Anexa Y.Certificat de participare cu oferta independentaSe va completa formularul Anexa X Persoane juridice/fizice romaneDocumente care sa evidentieze inregistrarea operatorului economic, asociatii, punctele de lucru si faptul ca ofertantul nu se afla in stare de faliment.Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original sau copie lizibila conforma cu originalul semnata de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia, si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata a traducerii in limba romana si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii oferteiOrice document emis de statul sau autoritatile unde ofertantul este inregistrat, document care sa ateste cerinta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSe accepta ofertanti/asociati care indeplinesc conditia -media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pentru ultimii 3 ani sa fieminim 600.000 lei.Cifra medie de afaceri in domeniu pe ultimii 3 ani se va calcula raportat la urmatoarele cursuri medii anuale: conform site-ul oficial BNR2008:1EURO= 3, 6827 lei2009:1EURO= 4.2373 lei2010:1EURO= 4.2099 lei2011:1EURO= 4.2528 lei (In cazul in care ofertantul si-a inregistrat bilantul pentru anul 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Experienta similara: Pentru calificare se solicita ofertantului executarea in ultimii 3 ani a unor serviciisimilare dupa cum urmeaza: o prestare de serviciuprivind managementul de proiect cu valoare de minim 300.000 lei., Declaratie privind echipamentele tehnice utilaje, instalatiiPrestatorul va trebui sa detina sub orice forma: -minim 3 computere;
-minim 1 imprimanta;
-minim 1 copiator;
-minim 1 telefon/fax;
-minim 1 licenta soft dedeicata pentru Management de Proiect;, Declaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind personalul tehnic de specialitatesi de asigurare a calitatiia) Manager de proiectExperienta minima necesara: -diploma universitara/ postuniversitara in management de Proiect sau certificat de absolvire curs manager/management de proiectrecunoscut de Ministerul Muncii pentru managerul de proiect.-minim 3 ani de experienta in managementul proiectelor;
-coordonare a minim 1proiect in calitate de Manager de Proiect., b) Expert financiarExperienta minima necesara: - studii superioare de lunga durata economice;
- minim 2 ani de experienta in domeniul economic;
- experienta specifica in activitati similar celor care fac obiectul contractului.c) Asistent manager de proiectExperienta minima necesara: - studii superioare de lunga durata in inginerie sau economie;
- minim 2 ani de activitate in cadrul implementarii proiectelor;
- experienta specifica in activitati similar celor care fac obiectul contractului. Standardele de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent entru domeniul de activitate al contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 13:34