Achizitie publica - SERVICII DE CONSULTANTA SI MANAGEMENT DE PROIECT PENTRU PROIECTUL ?CONSOLIDARE, RESTAURARE SI CONSERVARE CASA CESIANU?
Detaliu pentru invitatia numarul 326197
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326197/10.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE CONSULTANTA SI MANAGEMENT DE PROIECT PENTRU PROIECTUL ?CONSOLIDARE, RESTAURARE SI CONSERVARE CASA CESIANU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +40 213055530, fax: +40 213055587, persoana de contact: Silvia Barbulescu - Director Executiv, Dimitriu Dragos - Sef Serviciu - Directia Proceduri Achizitie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, Directia Proceduri Achizitie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CONSULTANTA SI MANAGEMENT DE PROIECT PENTRU PROIECTUL ?CONSOLIDARE, RESTAURARE SI CONSERVARE CASA CESIANU?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE CONSULTANTA SI MANAGEMENT DE PROIECT PENTRU PROIECTUL ?CONSOLIDARE, RESTAURARE SI CONSERVARE CASA CESIANU?
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 13, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor.Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 5.100 lei.Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.-In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare /scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)sid) din formularul nr. 13 a tuturor membrilor asocierii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare.Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare.modul de restituire conform art.Conform art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta formularul nr. 22 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)6.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 47.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare. persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bogdan Hreapca ? Director General ? DGDIIleana Anghel-Person ? Director Executiv ? DMPFEMihaela AL-BASHTAWI ? Manager ProiectRita Toma ? Manager TehnicIon Marius ? Sef Serviciu ? DGEVivian Falan Sef Serviciu ? DJCristian Istrate - Expert - DMPFEAcest document va fi prezentat de Ofertant/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator.8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana 1. Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu maxim 30 zile inainte de termenul limita de depunerea ofertei, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat (pentru ofertantii persoane fizice autorizate/persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului propuse de ofertantii persoane juridice)- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a maximum trei (3) contracte care sa confirme prestarea de servicii similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie ? consultanta si management de proiect, efectuat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cu o valoare totala egala sau mai mare cu 250.000 lei., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Prezentarea unei liste cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica: - Manager de Proiect ?. ? Expert Financiar-Contabil ? Expert Juridic/Comercial, ? Manager de Proiect ? responsabil tehnic: -studii universitare de lunga durata indomeniul tehnic-arhitectura sau inginerie constructii civile sau echivalent.-experienta in conducerea/coordonarea unei echipe implicate in implementarea a cel putin 1 proiect similar.-certificare ca manager de proiect.-cunostinte de operare pe calculator, inclusiv in programe specifice de management de proiect., Expert Financiar-Contabil ? responsabil economic: -studii universitare de lunga durata economice.-experienta in gestionare costuri proiect, lucrari, materiale, urmarire contracte de servicii si lucrari, decontari si raportari-minimum 1 proiect, la care a participat in calitate de expert financiar-contabil in cadrul unei echipe de implementare proiect si/sau consultanta financiar-contabila.-cunostinte de operare pe calculator in programe specifice domeniului, inclusiv in programe de management de proiect., Expert Juridic/Comercial: -studii universitare de lunga durata juridice.-experienta in contracte comerciale, drept civil/comercial si legislatia muncii-participarea la minimum 1 proiect in calitate de expert juridic/comercial in cadrul unei echipe de implementare proiect si/sau de consultanta.-cunostinte de operare pe calculator., Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului., Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare. Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 10:40