Achizitie publica - Servicii de consultanta si management pentru proiectul REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 48 IN COMUNA OLTINA, JUD CONSTANTA
Detaliu pentru invitatia numarul 339581
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339581/16.11.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta si management pentru proiectul REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 48 IN COMUNA OLTINA, JUD CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna OltinaCod fiscal: 6228122, Adresa: strada Lalelelor, nr. 742, Oltina, Telefon: 0241851852, Fax: 0241851833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Lalelelor, nr. 742, Oltina, Romania, cod postal: 907215, telefon: +40 241851852, fax: +40 241851833, persoana de contact: Comuna Oltina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Lalelelor, nr. 742, Oltina, Romania, cod postal: 907215, telefon: +40 241851852, fax: +40 241851833,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta si management pentru proiectul REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 48 IN COMUNA OLTINA, JUD CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de consultanta si management pentru proiectul REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 48 IN COMUNA OLTINA, JUD CONSTANTA
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 878 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 3.750 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin: ? Scrisoare de garantie bancara ?original sau? Scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari ? original? Virament bancar in contul RO26TREZ2425006XXX000300 deschis la Trez. Baneasa, jud. Constanta, cod fiscal 6228122 pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta - originalGarantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Note: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1.878, 78 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate cu art. 278^1 alineat 1) litera a) OUG34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va completa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea), in original.- Se va atasa cazier fiscal al ofertantului;
- Se va atasa cazier judiciar al administratorului/ administratorilor societatii, asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, conform art. 182, alin 1 OUG 34/2006 - Forma de depunere: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.NotaOfertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), in original.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.NotaOfertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 alpresedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 completat (? conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2012), in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii in cazul unei asocieri.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 4: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularnr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Chirciu Gheorghe ? Primar; Cabason Daniel ? Viceprimar; Iacoboaia Mihai- Secretar; Delicostea Tudora ? Contabil, Closca Antoneta, Dobre Lucian, Tudor Doru, Andrei Florin, Ghergic Lucian, Toma Aurel, Nichifor Florin, DIncu Jenica, Ghergic Ionel - consilieri locali, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireNota: Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Note: (1) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana.(3) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractuluiModalitatea de indeplinire: - Prezentare Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, (emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte: obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), structura actionariatului, reprezentantii legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insoventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice / fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul economic este stabilit.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 375.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in Euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2011, 2010 si 2009: Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 - 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei, Cerinta 2Prezentare Bilant contabil pe ultimul an fiscal incheiat, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) ., Cerinta 3In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru nivelul minim al cifrei de afaceri.- prezentarea unei Declaratii privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Cerinta 4Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conf. cu prev. art.186?alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana- prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similara de prestari servicii consultanta si management in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila. Aceasta experienta va fi dovedita prin prezentarea a cel putin unui contract de prestari servicii consultanta si management, duse la bun sfarsit, in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila, cu o valoare de minim 187.000 lei, fara TVA.Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr.2Asigurarea de personal responsabil de indeplinirea contractului.Echipa de management cuprinde personalul direct implicat si responsabil de indeplinirea contractului si poate fi dimensionata liber de catre ofertant, astfel incat cerintele caietului de sarcini sa fie integral indeplinite. Echipa va include obligatoriu urmatoarele functii: - manager proiect: studii superioare cu diploma de licenta, certificat de calificare manager proiect, COR 241919, recunoscut CNFPA sau echivalent;
- asistent manager proiect: studii superioare cu diploma de licenta, certificat de calificare manager proiect, COR 241919, recunoscut CNFPA sau echivalent;
- expert achizitii publice: studii superioare cu diploma de licenta, certificat de calificare expert achizitii publice, COR 214946, recunoscut CNFPA sau echivalent;
- coordonator tehnic: studii superioare cu diploma de licenta in domeniul tehnic., Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul)- se va prezenta o Declaratie privind subcontractantii / asociatii in cazul sucontractarii / asocierii sau Acordul de asociere in cazul depunerii unei oferte comune, Cerinta nr.4In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica, Cerinta nr.5In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara. Se compara preturile in lei fara TVA. Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat respectiv 40 de puncte; Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: Pf(n) =(pretminim /pretofertat ) x 40 Unde, Pf(n)- punctajul ofertei financiare evaluate; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret ofertat ? pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeazapunctajul.
Numarul de etape de implementare fezabile aplicabile proiectului, identificate si descrise suplimentar fata de cele incluse in caietul de sarcini
40
Descriere: Descriere: Contabilizarea etapelor necesare implementarii proiectului in vederea obtinerii rezultatelor si indicatorilor asumati prin contractul de finantare, identificate si descrise suplimentar fata de cele incluse in caietul de sarcini. Pentru a fi luata in considerare in calculul punctajului, o etapa trebuie sa fie fezabila, adica sa fie aplicabila proiectului si safie descrisa / detaliata in corelare si succesiune logica si temporala cu etapele anterioare si urmatoare. Etapele nefezabile, care nu au legatura directa cu proiectul sau cu indeplinirea efectiva a activitatilor proiectului, nu vor fi luate in considerare in calculul punctajului. Formula de calcul a punctajului: P1.1(n)=NEDn / NEDmax X 40 unde, P1.1(n) ? punctajul ofertei evaluate pentru subfactorul 1.1 NEDn ? reprezinta numarul de etape de implementare fezabile pe care ofertantul ?n? le-a identificatNEDmax ? reprezinta numarul maxim de etape de implementare fezabile propuse de ofertant.
Numarul de riscuri care afecteaza implementarea proiectului, identificate si descrise, avand explicitate masurile de prevenire / contracarare, probabilitatea de aparitie si gradul de impact
20
Descriere: Pentru a fi luat in considerare in calculul punctajului, un risc trebuie sa fie realist, adica producerea lui sa afecteze implementarea proiectului si derularea contractului de finantare, sa fie descris avand explicitate masurile de prevenire / contracarare ariscului, probabilitatea de aparitie si gradul de impact asupra derularii contractului de finantare. Formula de calcul a punctajului: P1.2(n)=NRn / NRmaxX 20 unde, P1.2(n) ? punctajul ofertei evaluate pentru subfactorul 1.2 NRn ? reprezinta numarul de riscuri pe care ofertantul ?n? le-a identificat si descris avand explicitate masurile de prevenire / contracarare ariscului, probabilitatea de aparitie si gradul de impact asupra derularii contractului de finantare. NRmax? reprezinta numarul maxim de riscuri identificate si descrise avand explicitate masurile de prevenire / contracarare ariscului, probabilitatea de aparitie si gradul de impact asupra derularii contractului de finantare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 16:14