Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta tehnica- dirigentie de santier pentru ? Proiect integrat de dezvoltare urbana Orasul Bragadiru?- Modernizarea infrastructurii rutiere, dezvoltarea si modernizarea sistemului de iluminat public cu retea subterana, Modernizarea din


Detaliu pentru invitatia numarul 339518
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)
Numar invitatie: 339518/15.11.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta tehnica- dirigentie de santier pentru ? Proiect integrat de dezvoltare urbana Orasul Bragadiru?- Modernizarea infrastructurii rutiere, dezvoltarea simodernizarea sistemului de iluminat publiccu retea subterana, Modernizarea din punct de vedere arhitectural si peisagistic a Parcului de Agrement
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)Cod fiscal: 4992998, Adresa: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Telefon: 448 07 95, Fax: 448 07 95
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Romania, cod postal: 077025, telefon: +40 214480795, fax: +40 214480795, persoana de contact: Primaria orasului Bragadiru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Romania, cod postal: 077025, telefon: +40 214480795, fax: +40 214480795, persoana de contact: Primaria orasului Bragadiru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta tehnica- dirigentie de santier pentru ? Proiect integrat de dezvoltare urbana Orasul Bragadiru?- Modernizarea infrastructurii rutiere, dezvoltarea simodernizarea sistemului de iluminat publiccu retea subterana, Modernizarea din punct de vedere arhitectural si peisagistic a Parcului de Agrement
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta tehnica- dirigentie de santier
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 378, 397.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 7567 lei constituita prin: -scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1)scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; 3)sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante nr. RO96TREZ42121180250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov . - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, ; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita depunere a ofertelor. Dovada garantiei de participare se prezinta de catre ofertanti atasat formularului de scrisoare de inaintare a ofertei. Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.333, 99 lei , ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa de catre CNSC in conformitate cu art. 278^1 alineat 1) litera b) din OUG34/2006.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul lei/valuta din data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Art. 180 -Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Se vor prezenta : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- in original , prezentat de catre ofertant/asociati/ tert sustinator;Cazierul fiscal al ofertantului / asociatilor si cazierul judiciaral societatiiin termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor, vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/ original/ copie legalizata.b) Art. 181 - Se vor prezenta : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- in original de catre ofertant/ asociati;Tertul sustinator va prezenta in original declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 . Certificat de atestare fiscala eliberat de organul competent privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa rezulte ca ofertantulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul competent privind plata obligatiilor la bugetul local pentru sediul / punctul(punctele) de lucru declarat(e) a fi implicat(e) in derularea contractului din care sa rezulte ca ofertantul/asociatiinu are(au) datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/ original/ copie legalizata.c)Sesolicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010- in original de catre ofertant/asociati .d) Se va solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre ofertant/ membrii asocierii cat si de catre subcontractantsi de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Persoanele ce detin functii de decizie in AC cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : CIMPOERU VASILE ? PrimarIANCU FLORICA-SecretarSTANCIU ION ?Presedinte Comisie e evaluare -viceprimarJARCALETE ION-Membru Comisie e evaluareCONSTANDIN ELENA-Membru Comisie de evaluare -contabilSTROE IULIAN-Membru Comisie de evaluare -consilier juridicMAGUREANU SORIN- Membru Comisie de evaluareMembrii Consiliului Local: ANGHEL Nicolae, CONSTANDIN Ionut Alexandru, CRISTEA Ovidiu Catalin, DINU Ionel, GHEORGHE Lazar, ILIE Ion, LUNGAN Lia , NEDELCU Costel, OANTA Cleopatra, PATACHIA Valeriu, POPA Cristian, POPESCU Mioara Georgiana, RADU Vlad Sebastian, STANCIU Ion, SERBAN Magdalena Cleopatra, TANE Niculina Maria, ZAHARIA EugenNota: Nu se accepta completarea ulterioara a documentelor solicitate mai sus, decat in situatia depunerii declaratiei pe propria raspundere conform prevederilor art. 11 alin (4) si (5) din HG 925/2006 coroborat cu prevederile Ordinului 509/2011. Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor), in original /copie legalizata/ copie conform cu originalul insusita prin semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), structura actionariatului, reprezentantii legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insoventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plataNota: Autoritatea contractanta va solicita pentru confruntare operatorului economic clasat pe primul loc prezentareain original/ copie legalizata a respectivului document, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Nota: In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerinteide catre liderul asociatiei cat si de catre asociati.Nota: Persoanele fizice/juridice strainevor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data depuneriiofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data depuneriiofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Ofertantultrebuie sa aiba capacitatea ec. si financ. de a incepe desfasurarea activitatilor contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de cel putin750.000 leiSe va prezentaFormularul de Informatii Generalein originalSe vor prezenta copiialebilanturilor contabile incheiate (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alt tip de documente ce dovedesc indepl cerintei de calificare privind cifra medie globala de afaceri.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Nota: In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Lista principalelor prestari de servicii similarein ultimii 3 aniSe va prezenta: o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Cerinta nr 2Experienta similaraSe solicita dovedirea experienteiin ultimii 3 aniraportati la data limita de depunere a ofertelor prin prezentarea de contractede servicii similare de dirigentie pentru lucrari de: drumuri, instalatii/ retele electrice, constructii civile insotite decertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Persoanele juridice straine vor atasa copii dupadocumentele similare, insotite de traducere autorizataPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRToate documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr 3Informatii referitoare la personalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- in original, Cerinta nr. 4Capacitatea profesionalaSe solicita prezentarea uneidecl. din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate ce urmeaza a fi implicat- in original .Echipa va include obligatoriu, conform Ordinul 277/2012:1. Diriginte santier drumuri: autorizare minimin subdomeniul 3.3.2. Diriginte santier electrice: - autorizare subdomeniul 8.1 sau9.13. Diriginte santier constructii civile- autorizare in domeniul constructiilor civile cel putin subdomeniul 2.3Nota: nu se accepta cumularea pozitiilor pentru personalul propusPentru persoanele nominalizate se vor prezentaurmatoarelor documente: - CV-uriin original semnate si datate, Autorizatii in termen de valabilitate - in copie; -Declaratie de disponibilitate ? original .Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In acest sens, se va completa in original oDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in original, Cerinta nr. 6Informatii privindasociereaAutoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare- Se va prezenta Acord de asociere in original Cerinta nr. 1 Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul serviciilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer