Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta tehnica si supervizarea lucrarilor de constructii pt obiectivul Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? pentru proiectele ?Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Dru


Detaliu pentru invitatia numarul 328269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Numar invitatie: 328269/29.05.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta tehnica si supervizarea lucrarilor de constructii pt obiectivul Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? pentru proiectele ?Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei? , sector 6, Bucuresti si?Achizitionarea si instalarea sistemului de supraveghere video pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in parcul Drumul Taberei? sector 6, Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorului 6 (Primaria sectorului 6)Cod fiscal: 4340730, Adresa: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213180144, Fax: +40 0213180143
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060204, telefon: +40 0213180144, fax: +40 0213180143, persoana de contact: Florin Preda
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Investitii, Serviciul Achizitii Publice, Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta tehnica si supervizarea lucrarilor de constructii pt obiectivul Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? pentru proiectele ?Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei? , sector 6, Bucuresti si?Achizitionarea si instalarea sistemului de supraveghere video pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in parcul Drumul Taberei? sector 6, Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta tehnica si supervizarea lucrarilor de constructii conform Caietului de sarcini atasat
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 676.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 5.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 1% din aceasta valoare?;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului anexat.(Formular nr. 3)Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul formularului anexat.(Formular nr. 4)Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul formularului anexat.(Formular nr. 5)Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa pe modelul formularului anexat.(Formular nr. 6)Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Se va completa pe modelul formularului anexat.(Formular nr. 7)Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i) precum si de catre toti subcontractantii, daca este cazul.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: Cristian Constantin Poteras ? PrimarDemirel Spiridon - ViceprimarGheorghe Floricica- SecretarFlorin Preda ? Director InvestitiiAndreea Florescu - Sef Serviciu Achizitii PubliceGelu Manolache ? Director economicAna Maria Cristea ? Oficiul JuridicCerinta nr. 6Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor r.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Alte documente? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.? Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele si cazierele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesteSe accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire: 1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generaleIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2Op economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 500.000 lei.Dovedirea indepl cerintei se face cu fotocopii bilanturi contabile din ultim 3 ani sau orice alte doc doveditoare din ultim 3 ani.Aut Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita op ec prez si a altor doc in cazul in care doc solicitate anterior nu sunt relevante.Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri medii anuale BNR: 2008:1 Euro= 3, 6827 RON; 2009:1 Euro= 4, 2373 RON; 2010:1 Euro= 4, 2099 RON; 2011:1 Euro = 4, 2379 RONIn cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia, Cerinta nr. 3: Cerinta impusa tertilor/ asociatilorDaca o asoc de op ec depune o of comuna, atunci sit ec si fin se dem prin luarea in consid a resurselor tuturor membr asoc.La ev sit ec-fin nu se iau in consid datele subcontr.Capacit ec si fin a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indif de natura relatiilor juridice exist intre op ec si pers resp.Daca of isi dem sit ec si fin invocand si sust acordata, in conf cu preved alin.(1)art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sust de care benefic, prin prez unui angaj ferm al pers resp, incheiat in forma autentica, prin care aceasta conf faptul ca va pune la dispoz of resursele fin invocate.Pers care asig sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proced de atribuire, conf preved art 180 si art 181 lit a), c1 si d.Angaj ferm de sustinere fin reprez un act juridic unilateral prin care pers care sustine conf faptul ca va pune la disp op ec resursele invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista serv de consultanta tehnica(dirig de santier) duse la bun sfarsit in ultim 3 ani, continand val, perioade de prestare, benefic, indif daca acestia din urma sunt aut contractante sau clienti privati.Prestarile de serv se confirma prin prezentarea unor certificari/documente emise sau contrasemnate de o aut ori de catre clientul privat beneficiar.Aceste certif/doc se vor prez in fotocopie lizibila semnata si stampilata ?cf cu originalul?.In cazul in care benefic este un client privat si, din motive obiective, op ec nu are posibilitatea obtinerii unei certif/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevaz de art.11 alin (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2Fisa de experienta similara pentru serviciile care indeplinesc experienta similara solicitata .Fisava fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 3Indeplinirea de catre ofertant a unei experiente similarecu valoare de minim 250.000 lei fara TVA, cumulat din cel multtreicontractede prestari servicii de consultanta tehnica (dirigentie de santier), duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr. 4Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 aniIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Declaratiava fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.NOTA: Aceasta declaratienu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 5Pt asig optima amanagementului ctr op ec trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, zilnic pe toata durata ctr, un pers de conducere de min 7(sapte) specialisti, din care, ?minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, cu experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca diriginte de santier autorizat pentru domeniul 2.2. Constructii civile industriale si agricole ? categoria de importanta C ?pt functia de diriginte de santier;Dovedirea indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valab la data desch doc de calif, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip si prin CV anexat precum si decl de disponibil daca nu este salariat propriu., ?minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, cu experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca diriginte de santier autorizat pentru domeniul 3.3. Drumuri poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes local ?pt functia de diriginte de santier;Dovedirea indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valab la data desch doc de calif, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip si prin CV anexat precum si decl de disponibil daca nu este salariat propriu., ?minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, cu experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca diriginte de santier autorizat pentru domeniul 6. Constructii edilitare si de gospodarie comunala ? pt functia de diriginte de santier;Dovedirea indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valab la data desch doc de calif, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip si prin CV anexat precum si decl de disponibil daca nu este salariat propriu., ?minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, cu experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca diriginte de santier autorizat pentru domeniul 7. Lucrari de imbunatatiri funciare ? pentru functia de diriginte de santier;Dovedirea indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valab la data desch doc de calif, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip si prin CV anexat precum si decl de disponibil daca nu este salariat propriu., ?minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, cu experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca diriginte de santier autorizat pentru domeniile 8.1. Instalatii electrice si 8.2. Instalatii sanitare, termoventialtii?pt functia de diriginte de santier;Dovedirea indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valab la data desch doc de calif, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip si prin CV anexat precum si decl de disponibil daca nu este salariat propriu., ?minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice, cu experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca diriginte de santier autorizat pentru domeniul 9.1.Retele electrice?pentru functia de diriginte de santier;Dovedirea indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valab la data desch doc de calif, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip si prin CV anexat precum si decl de disponibil daca nu este salariat propriu., ?min 1(un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Spec Constr, atestat si ca manager de proiect, cu exp specifica dovedita prin inscrisuri de min 3 ani ca diriginte de santier autorizat pt cel putin urmat domenii 2.2.Constr civile industriale si agricole-categ de importanta C, 3.3.Drumuri poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes local si 6.Constructii edilitare si de gospodarie comunala?pt functia de Inginer (diriginte de santier)/Coordonator Contract;Dovedirea indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valab la data desch doc de calif, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip si prin CV anexat precum si decl de disponibil daca nu este salariat propriu., Cerinta nr. 6Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontr, precum si inf privind proportia in care ctr urmeaza sa fie indepl de catre subcontr si specializarea acestora.Lista va fi prez in orig, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontr.Daca nu exista subcontr se da o decl in acest sens.Daca exista subcontr, acestia se vor identif cf art.11 din HG925, impreuna si in conf cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.Subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor.La incheierea Contractului prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii ctr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul, Cerinta nr. 7: Cerinte impuse tertilor/ asociatilorCapacitatea tehn si profesionala a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indif de natura relatiilor juridice existente intre op ec si pers resp.Daca ofertantul isi demonstreaza capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata de o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care benefic, prin prez unui angajament ferm al pers resp, inch in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului resursele tehn si profesionale invocate.Pers care asigura sustinerea tehn si prof nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din procedura de atribuire, cf prevederilor art.180 si ale art. 181 lit.a), c1)si d).Cand un grup de op ec depune oferta comuna, capacit tehn si prof se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Daca grupul benefic de sustin tehn si prof a unei terte pers, capacit tehn si prof se dem in cond prev de alin 2, art190 din OUG34/2006. Cerinta nr. 1Certif priv managementul sistemului calit din seria ISO 9001 sau certif ech, in activ de consultanta tehnica(dirigentie de santier), emis de organisme de certif a sistemului de management.Certif/certificatele trebuie sa fie in termen de valab la data limita de depunere a of.In conf cu principiul recunoasterii reciproce, a.c. are oblig de a accepta certif ech emise de organisme stabilite in alte state ale U.E.Aceste docu emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in lb romana si legalizata la notariat.In cazul asoc unui grup de op ec, cerintele priv standardele de asig a calit vor trebui sa fie indepl de toti membrii asoc, in conf cu natura partii de ctr pe care o vor indepl cf ac de asoc.Nu se accepta completarea ulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/certificate.Vor fi descalif ofertantii care prezinta doc care atesta ca sunt in curs de obtinere si nu au aceste certif la data deschiderii., Cerinta privind asociereaIn cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta/candidaturacomuna, alte oferte/documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La depunerea ofertelor/candidaturilorse va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte.Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantulcastigator inainte de semnarea contractului si se va preda autoritatii contractante.In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului se acorda 80 puncte;b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [80]
Identif, descrierea si argumentareariscurilor care pot afecta exec ctr inclusiv recomandari de reduc/eliminare a riscurilor identifi, fara a se afecta cerintele c.s.
20
Descriere: Pn = (NIRn /NIR) x 20, unde NIRn = numar riscuri identificate in oferta ?n?, NIR = numarul maxim de riscuri, rezultat prin compararea ofertelor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi accesata gratuit pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer