Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de consultanta tehnica(dirigentie de santier) si supervizarea lucrarilor pentru obiectul ?Modernizare arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? pentru proiectele ?Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Pa


Detaliu pentru invitatia numarul 338884
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Numar invitatie: 338884/06.11.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta tehnica(dirigentie de santier) si supervizarea lucrarilor pentru obiectul ?Modernizare arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? pentru proiectele ?Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? si ?Achizitionarea si instalarea sistemului de supraveghere video pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in Parcul Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorului 6 (Primaria sectorului 6)Cod fiscal: 4340730, Adresa: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213180144, Fax: +40 0213180143
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060204, telefon: +40 0213180144, fax: +40 0213180143, persoana de contact: Doru Pascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii Publice, Directia Investitii, Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060204
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta tehnica(dirigentie de santier) si supervizarea lucrarilor pentru obiectul ?Modernizare arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? pentru proiectele ?Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti? si ?Achizitionarea si instalarea sistemului de supraveghere video pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in Parcul Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta tehnica(dirigentie de santier) si supervizarea lucrarilor pentru obiectul ?Modernizare arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, sector 6, Bucuresti?, dupa cum urmeaza: Lot 1 - Servicii de consultanta tehnica (dirigentie de santier) si supervizarea lucrarilor pentru obiectul ?Modernizare arhitecturala si peisagistica a Parcului Dr Taberei, Sector 6, Bucuresti? pentru proiectul ?Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, Sector 6, Bucuresti?;Lot 2 - Servicii de consultanta tehnica (dirigentie de santier) si supervizarea lucrarilor pentru obiectul ?Modernizare arhitecturala si peisagistica a Parcului Dr Taberei, Sector 6, Bucuresti? pentru proiectul ?Achizitionarea si instalarea sistemului de supraveghere video pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in Parcul Drumul Taberei, Sector 6, Bucuresti?, finantate din Fonduri Europene si din Bugetul local al Primariei sector 6 Bucuresti.Obiectivul general il reprezinta asigurarea unui control eficient al calitatii si cantitatilor de lucrari executate . Atingerea obiectivului general se va face prin realizarea obiectivelor specifice ale proiectului.In cadrul acestui contract de servicii vor fi supervizate lucrari de executie: ? constructii metalice, ? constructii civile, ? amenajare alei pietonale, platforme parcare, ? amenajare piste ciclism, role, ciclism si jogging? extinderi retele edilitare de alimentare cu apa si canalizare? sistem de irigatii? terasamente? instalatii sanitare, electrice, termice? bransamente electrice? instalare sisteme de supraveghere video
II.1.6) CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 676.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaLOT I: 3.600, 00 de leiLOT II: 180, 00 de leiPerioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca CNSC respinge contestatia unui ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, aferenta fiecarui lot, cf art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Conform H.G. nr. 925/2006 art. 86, Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 de zile), se va folosi Formularul model nr.20. sau ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; Contul IBAN al autoritatii contractante este RO86TREZ7065006XXX000134, deschis la Trezoreria Sector 6 cod fiscal 4340730. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr.346/2004 si O.G. nr. 27/2006). Documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
Constituirea se face in conf cu art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul este 10 % (5% pt. I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Se constituie prin: - instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari ce se va prezenta in original(Formularul 21)sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la disp. achizit. la unit. Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achiz. va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca op. economic nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achiz. are oblig. de a notifica acest lucru op. economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face in baza art. 92 alin. (1) din H.G nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.pt Lot I si Lot II: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 3). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Cerinta 2 pt Lot I si Lot II: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).Cerinta 3 pt Lot I si Lot II: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formular 7). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Rares Serban Manescu ? PrimarGheorghe Floricica - SecretarDoru Pascu ? Director Executiv, Directia InvestitiiDoru Manolache ? Director EconomicAna Maria Cristea ? Oficiul JuridicPop ? Anghel Raluca ? Serviciul Achizitii PubliceLucian Iscoviciu - Sef Serviciu Derulare ContracteMatei Mioara - Serviciul Achizitii PubliceBalan Florica - Serviciul Achizitii PubliceCristina Mihai ? Serviciul Derulare ContracteAdrian Florea - Serviciul Derulare ContracteSechelarie Diana - Serviciul Achizitii PubliceStan Claudia - Serviciul Achizitii PubliceConsilieri locali: Anton Cristian IoanAvramescu ManuelButacu Simona ValentinaBuznicea CristinelCatrina Eugen GeorgeEftimie CristinelEnache Adrian NicolaeGaspar FlorentinaGheorghe IulianJicman Liviu SebastianMihailescu Ion BogdanMoisa ConstantinNeacsu Ioana MihaelaNicolaescu DanielaNiculae Roxana NicoletaOrhei Oliviu LucianPetrea GabrielPetrescu CononaPuscas IonelSimion AdrianSpiridon DemirelStan RobertStan Sorin CristianSurulescu AureliaTanasuica IonTulugea DanilIacobescu ValeriaStanescu Dan GheorgheCerinta 4 pt Lot I si Lot II: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii).Cerinta 5 pt Lot I si Lot II: Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 6). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice romane vor depune: Cerinta 6 pt Lot I si Lot II: Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Cerinta 7 pt Lot I si Lot II: Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: Cerinta 8 pt Lot I si Lot II: Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fii prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura. Cerinta nr. 1 Lot I si Lot IIPersoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2 Lot I si Lot IIPersoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire: 1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri autorizate in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea reprezentantului legal prin care sa se confirme perioada de valabilitate a doc., avandu-se in vdere ca ofertantul trebuie sa demonstreze prin doc. prezentate ca informatiile respective reflecta capacitatea actualizata de exercitare a activitatii ofrtantului, cf. normelor legale in vigoare in statul din care provine acesta.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Lot I si Lot IIFisa de informatii generale In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2: Op economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, dupa cum urmeaza: Lotul I? egala sau mai mare decat 400.000 lei;Lotul II- egala sau mai mare decat 25.000 lei.Dovedirea indeplinirii cerintei se face cu copii ale bilanturilor contab din ultim 3 ani sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economicofinanciara.Se vor prezenta bilanturile pentru anii 2009, 2010 si 2011. Aut Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita op ec prez si a altor doc in cazul in care doc solicitate anterior nu sunt relevante. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri medii anuale BNR pentru anii 2009, 2010 si 2011., Continuare cerinta 2In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia.Cerinta nr. 3 pt Lot I si Lot II: Cerinta impusa tertilor/ asociatilor Daca o asociere de op ec depune o of comuna, atunci sit ec si fin se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacit ec si fin a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op ec si pers respectiva., Continuare Cerinta 3: Daca ofertantul isi demonstreaza sit ec si fin invocand si sustinerea acordata, in conf cu prevederile art.186 alin.(1)din OUG 34/2006, de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea , prin prez unui angajament ferm al pers resp, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozizitia ofertantului resursele financiare invocate.Pers care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in sit prevazute de art 180 si art 181 lit a), c1) si d)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 5 Cerinte impuse tertilor/ asociatilor Capacitatea tehn si profesionala a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indif de natura relatiilor juridice existente intre op ec si pers resp.Daca ofertantul isi demonstreaza capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata de o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care benefic, prin prez unui angajament ferm al pers resp, inch in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului resursele tehn si profesionale invocate.Pers care asigura sustinerea tehn si prof nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din procedura de atribuire, cf prevederilor art.180 si ale art. 181 lit.a), c1)si d).Cand un grup de op ec depune oferta comuna, capacit tehn si prof se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Daca grupul benefic de sustin tehn si prof a unei terte pers, capacit tehn si prof se dem in cond prev de alin 2, art190 din OUG34/2006., Cerinta nr. 1: Lista serv de consultanta tehnica(dirig de santier) duse la bun sfarsit in ultim 3 ani, continand val, perioade de prestare, benefic, indif daca acestia din urma sunt aut contractante sau clienti privati. Se prezinta atat pt Lot I cat si pt Lot II. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevaz de art.11 alin (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2 Fisa de experienta similara pt serviciile care indeplinesc experienta similara solicitata. Indeplinirea de catre ofertant a unei experiente similare prin prezentarea a minim unui contract similar sau maxim 2 contr, a caror valoare sa fie cel putin egala sau mai mare de: 200.000 lei fara TVA ? LOT I, 12.000 lei fara TVA ? LOT II.Fisa va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti. Prestarile de serv se confirma prin prezentarea unor certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar.Aceste certif/doc se vor prez in copie lizibila ?cf cu orig?.In cazul in care benefic este un client privat si, din motive obiective, op ec nu are posibilitatea obtinerii unei certif/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a op econ. Se accepta completarea ulterioara doar in sit prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata, Cerinta nr. 3 Declaratie cu privire la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie, pentru partea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca. Declaratia va fi data pe propria raspundere si va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Pt asig optima a serviciilor de asistenta tehnica (dirigentie de santier) prevazute in contract op ec trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are la dispozitie, zilnic pe toata durata contractului, un pers de min 4(patru) specialist pentru Lotul 1 si 1 specialist pentru Lotul 2, din care: , Pentru Lotul 1: Expert 1 - Coordonator contract: absol.studii sup tehnice de lunga durata in Spec. Constructii; absol. de studii post univ.in dom manag de proiect sau curs de spec.pentru Manager de proiect (cod COR 241919) sau echivalent; aut.de diriginte de santier, valabila la data depunerii ofertelor, cel putin pentru urm.dom.: 2.2. Constructii civile, industriale si agricole ? categoria de importanta B, 3.3. Drumuri poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes local si 6. Constructii edilitare si de gospodarie comunala; Exp. demonstrata in coordonarea unei echipe de experti de dif. specializari. Dov.indepl acestui nivel, se face in mod oblig.numai cu prezentarea de copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valab la data depunerii ofertelor, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajam de particip si prin CV anexat precum si decl de disponibil daca nu este salariat propriu., Expert 2 - Diriginte de santier-imbunatatiri funciare: absol.studii sup. tehnice de lunga durata in Spec. Constructii; aut. de diriginte de santier valabila la data depunerii ofertelor, pentru domeniul 7.Lucrari de imbunatatiri funciare; Dov.indepl acestui nivel, se face in mod oblig. numai cu prezentarea de copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valab la data depunerii ofertelor, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip si prin CV anexat precum si decl de disponibil daca nu este salariat propriu., Expert 3 - Diriginte de santier - instalatii electrice si sanitare: absol. studii sup. tehnice de lunga durata in Spec. Constructii; aut.de diriginte de santier valabila la data depunerii ofertelor, pentru domeniile 8.1. Instalatii electrice si 8.2. Instalatii sanitare, termoventilatii. Dov.indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu prezentarea de copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valab la data depunerii ofertelor, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip si prin CV anexat precum si decl de disponibil daca nu este salariat propriu., Expert 4 - Diriginte de santier - Retele electrice: studii superioare de lunga durata tehnice in spec.Constructii; aut.de diriginte de santier valabila la data depunerii ofertelor, pentru domeniul 9.1.Retele electrice. Dov.indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu prezentarea de copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valab la data depunerii ofertelor, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip si prin CV anexat precum si decl de disponibil daca nu este salariat propriu, Pentru Lotul 2: ? Diriginte de santier - Retelesi instalatii electrice: o studii sup. de lunga durata tehnice in Spec. Constructii, o aut.de diriginte de santier valabila la data depunerii ofertelor, pentru domeniul 9.1.Retele electrice, 8.1. Instalatii electrice si 8.2. Instalatii sanitare, termoventilatii.Dov.indepl acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu prezentarea de copii diplome studii superioare, copii atestate/autorizatii in termen de valab la data depunerii ofertelor, copii ctr de munca/ctr de colaborare/ ctr de prestari serv/angajamente de particip si prin CV anexat precum si decl de disponibil daca nu este salariat propriu., Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontr, precum si inf privind proportia in care ctr urmeaza sa fie indepl de catre subcontr si specializarea acestora.Lista va fi prez in orig, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontr.Daca exista subcontr, acestia se vor identif cf art.11 din HG925, impreuna si in conf cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006. Subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor. La incheierea Contractului prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii ctr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta decat cu acordul autoritatii contractante Cerinta pentru Lot I si Lot II: Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 cel putin pentru domeniul de servicii aferente contractului sau echivalent. Vor fi descalif ofertantii care prezinta doc care atesta ca sunt in curs de obtinere si nu au aceste certif la data deschiderii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer