Achizitie publica - Servicii de consultanta/management in cadrul proiectului ?Reabilitare/modernizare spatii verzi si parcuri in Mun. Medgidia ? cod SMIS 7245?
Detaliu pentru invitatia numarul 323251
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323251/03.04.2012
Denumire contract: Servicii de consultanta/management in cadrul proiectului ?Reabilitare/modernizare spatii verzi si parcuri in Mun. Medgidia ? cod SMIS 7245?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MEDGIDIACod fiscal: 4301456, Adresa: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia, Telefon: 0241/820800, INT. 105, Fax: 0241/810619
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia, Romania, cod postal: 905600, telefon: +40 241820800, fax: +40 241810619, persoana de contact: HERGHELEGIU GABRIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia, Romania, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de consultanta/management in cadrul proiectului ?Reabilitare/modernizare spatii verzi si parcuri in Mun. Medgidia ? cod SMIS 7245?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei publice de servicii este reprezentat de urmatoarele servicii de consultanta/management de proiect: A.1. Servicii de consultanta achizitii?coordonarea achizitiilor (monitorizarea derularii etapelor de achizitii; sprijin in ceea ce priveste aplicarea procedurilor institutiilor finantatoare in relatia dintre beneficiar si furnizorii de produse, servicii si lucrari cu care s-au incheiat contracte in urma procedurilor de achizitii);?realizarea documentelor necesare intocmirii dosarelor de achizitii in conformitate cu procedurile in vigoare (elaborarea documentatiei necesare pentru depunerea ofertelor ? caiete de sarcini si fisa de date a achizitiei, asistenta unui expert in achizitii si a unui expert tehnic la evaluarea ofertelor si intocmirea unui raport privind evaluarea ofertelor depuse, realizarea draftului de contract)A.2. Servicii de management de proiect? intocmirea rapoartelor de progres cu respectarea formularelor si a recomandarilor institutiei finantatoare;? intocmirea cererilor de rambursare (respectand contractul de finantare nerambursabila a beneficiarului cu institutia finantatoare);? asistenta acordata beneficiarului la momentul vizitelor pe teren ca urmare a depunerii cererilor de rambursare, daca este solicitata in mod expres de catre beneficiar.? asistenta acordata la momentul incheierii contractelor, realizarii platilor si la momentul efectuarii activitatilor din cadrul proiectului, in concordanta cu procedurile si recomandarile institutiei finatatoare si cu aspectele prezentate in cadrul documentatiei aferente investitiei.? indrumareabeneficiarului in obtinerea rezultatelor proiectului si a celor propuse in cadrul documentatiilor de atribuire a serviciilor/ furnizarii echipamentelor / lucrarilor aferente investitiei;? asistenta tehnica si administrativa pe perioada de implementare a contractului: consiliere cu privire la dificultatile tehnice si financiare legate de contractul de finantare;? monitorizarea si evaluarea implementarii proiectului prin efectuarea de vizite, analizarea gradului de realizare a obiectivelor din proiect si a modului in care au fost indeplinite aceste obiective;? analizarea evolutiei de ansamblu a proiectului in conformitate cu graficul de implementare, cu specificarea eventualelor intarzieri si a motivelor aparitiei acestora;? identificarea abaterilor de la graficul de implementare a proiectului si de la obiectivele lui si propunerea deactiuni corective;? in cazul in care este necesara prelungirea proiectului: intocmirea memoriului justificativ care explica motivele pentru care este necesara prelungirea;? intocmirea documentatiei necesare pentru modificari ale activitatilor, realocari de sume intre liniile bugetare, daca este cazul.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantie de participare: 1.970, 00 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile3. Modul de constituire al garantiei pentru participarea la procedura se poate face prin: ? Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica) ? Formular nr. 11;? Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;? Depunerea la casieria autoritatii contractante suma impusa in numerar;? Prezentare a unui ordin de plata cu care s-a achitat suma in contul primariei, (cont Trezoreria Medgidia RO43 TREZ2325006XXX000032), in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei ;d) in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, 1% din aceasta valoare, conform art. 2781 din O.U.G. 34/2006.4. Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la semnarea contractului.
Garantie de buna executie
GBE va fi 10 % din val.fara T.V.A. a contr.si se va constitui: -printr-un instrument de garantare bancar emis in cond.legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in orig., in termen de max.5 zile lucratoare de la semnarea contr.(formular nr. 17) sau - prin retineri succesive din sumele dat.pentru facturi partiale.In acest caz contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C.Suma initiala care se depune de catre contr.in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr..Pe parcursul indepl.contr., autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 2 - original;Cerinta nr. 2: Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 3 ? original-In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006;Cerinta nr. 3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 4 - original-In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006;Cerinta nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 5 - original;Cerinta nr. 5: Declaratie privind neincad. in sit.prev. la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul / Ofertantul asociat/ Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 6 - original.Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Marian Iordache ?primar;
-Tutuianu Petrica Sorin ?viceprimar;
-Nichitus Valeria - Directia Urbanism si Investitii;
-Patrascu Rodica ? Inspector Sup. Serviciu Buget- Contabilitate;
-Pascu Cristina ? Consilier Birou Programe Europene;
-Presada Simona ? Consilier Juridic B.J.C.A. ;
-Eftimi Florica - Referent Specialitate Compartiment Tehnic ? Investitii;
-Chiriac Mariana - Referent Superior Serviciu Buget- Contabilitate;
-Nitu Iuliana ? Inspector Birou Programe Europene;
-Geafar Nesrin ? Sef B.J.C.A.;
-Chirita Florica ? Referent Specialitate Compartiment Tehnic ? Investitii;
-Herghelegiu Gabriela ? Sef Birou Achizitii Publice;
-Fediuc Iuliana - Referent Sup. Birou Achizitii Publice;
-Baroncea Nicoleta ? Inspector Birou Achizitii Publice-Ivan Luminita ? Director economic;
-Mihai Lelia ? C.F.P.Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator va completa acest formular.Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Acesta trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi depus in oricare dintre formele: -original;
-copie legalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta.Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Cerinta nr. 7: Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Acesta trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi depus in oricare dintre formele: -original;
-copie legalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1: Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului), precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C..Se poate depune in oricare dintre formele: -Original;
-Copie legalizata;
-Copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2: Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiXerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta.Cerinta nr. 3 Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 7 - originalPentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta: - documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- certificat constatator emis de institutiile competente; din acestea trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului. Documentul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi depus in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Documentele trebuie sa fie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimi 3 ani; Cerinta nr. 2: Experienta similara - Ofertantul va face dovada indeplinirea in ultimii 3 ani a contract/contracte cu valoare de cel putin 98.000, 00 lei., Cerinta nr.3: Lista cu pers.de specialitate, angajat sau cu contract de colaborare, direct resp.de indepl.contr.de prestari servicii.1.Se vor indeplini urmat.cerinte min.: 1.1.MANAGER DE PROIECT(MP)-Studii superioare de lunga durata;
-Exp.in coordonarea unei echipe de implem. si/sau consultanta in manag. proiectului;
-Exp.profesionala de cel putin 1 an in specialitatea studiilor;
-Exp.in mecanismul de implementare a proiectelor;
-Studii postuniv. sau specializare in management de proiect(certificare)Certificarea managerului de proiect poate fi dovedita prin act recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse.Act doveditor poate fi diploma de absolvire de la programele de masterat, cursuri postuniversitare in managementul proiectelor, precum si certif.de manager de proiect (recunoscut CNFPA), act ce atesta competente de manager de proiect in conformitate cu standardul ocupational?Manager proiect?, cod COR 241919., 1.2.ASISTENT MANAGER- Studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala de minim 1 an in specialitate studiilor;
- Cunoasterea mecanismelor de implementare a proiectelor, 1.3.RESPONSABIL TEHNIC (RT)- Studii superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala de minim 1 an in specialitate studiilor;
-Cunoasterea mecanismelor de implementare a proiectelor, 1.4. RESPONSABIL FINANCIAR (RF)- Studii superioare de lunga durata in domeniul economic;
-Experienta profesionala de specialitate de minim 1 an;
-Cunoasterea mecanismelor de implementare a proiectelor, 1.5.RESP.ACHIZITII/CONS.JURIDIC(RA): -Studii sup.de lunga durata, -Exp.prof.de min.1 an in special.studiilor;
-Cunoast.mecanis.de implem.a proiect.Lista expert.nu este limitativa, Consult.fiind liber sa adauge exp.pe care ii consid.necesari pt.indepl.optima a prev.Caietului de Sarcini.De asemenea, un expert poate cumula cel mult doua din pozitiile ment.mai sus.Activit.desf.trebuie sa resp.term.stabil.si sa coresp.cu prev.din Contractul de Finantare;2.Inform.referit.la studiile, preg.prof.si calif.pers.resp.pt. prest.serv.de consultanta/management din care sa rezulte ca indepl.cerintele solicit, dupa cum urmeaza: a)CV-uri?form.15 si copii ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certif.prof.obtinute(ment.in CV), b)Copii certif.?conform cu orig.? ale contr.de munca sau de colab.aferente, c)Decl. de disponib.al pers resp.cu indepl.contr.?form.nr.16.Pt.colab.se permite prez.decl.de disp.cu preciz.ca of.desemnat castigator are oblig.sa faca dov.incheieri contr.de colab./CIM la semnarea contr. Cerinta nr. 1: Implementarea si certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU DE LA SEDIUL ACHIZITORULUI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 11:08