Achizitie publica - Servicii de contabilitate - expert contabil
Detaliu pentru invitatia numarul 327760
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327760/24.05.2012
Denumire contract: Servicii de contabilitate - expert contabil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN OLTCod fiscal: 4394722, Adresa: STR. EC. TEODOROIU, NR. 64B, Slatina, Telefon: 0249-410927, Fax: 0249-412801
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EC. TEODOROIU, NR. 64B, Slatina, Romania, cod postal: 230053, telefon: +40 249410927, fax: +40 249412801, persoana de contact: GHEORGHE-GABRIEL VIRTINEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar Judetean Olt, str. Ecaterina teodoroiu, nr. 8B, Slatina, judetul Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de contabilitate - expert contabil
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari de servicii de contabilitate si expertiza contabila pentru proiectul ?Educa?ia este calea spre raspunsul la toate intrebarile? (contract POSDRU/91/2.2/S/62423).
II.1.6) CPV: 79211000-6 - Servicii de contabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 923.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTAICIPARE ESTE IN CUANTUM DE 1750 lei? Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie, conform (Formular nr. 13) care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata vizat de banca in contul ISJ Olt : RO28TREZ5065005XXX000242 deshis la Trezoreria Slatina;c) in numerar, la casieria unitatii : Inspectoratul ?colar Judetean Olt, Str. Ecaterina Teodoroiu, nr. 8B, Slatina, Olt;d)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariIn cazul in care este aplicabil art 278 1din oug 34, suma ce va fi retinuta contestatorului din garantia de participare va fide 1750 lei .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularului nr. 1 ?Declaratie privind eligibilitatea?- Formularului nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?- Formularului nr. 3 -?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69, alin.1? din O.U.G. nr. 34/2006..Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Mariana GHEORGHE ? Inspector scolar general? Gabriela SERBAN ? Manager de proiect? Marin IONICA ? Manager de proiect asistent? Marin GUBANDRU -Responsabil financiar proiect? Paul ANCA ? consilier juridic proiectLaura GIURA ? Responsabil logistica proiect- Certificate constatatoare (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) privind indeplinirea la data publicarii invitatiei de participare, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul din care sa rezulte situatia datoriilorscadente in luna anterioara depunerii ofertelor, respectiv lipsa datoriilor.- Formularului nr. 4 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Pentru persoanele juridice ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reculte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.- Certificat de atestare a calitatii de expert contabil eliberat de Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Carnet de membru al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2012 ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele fizice autorizate vor prezenta autorizatia ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele fizice/juridice straine - certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acestea, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezidentinsotite de traducerea legalizata, in limba romana (original).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiariPregatire profesionala de specialitateExperienta in domeniul financiar-contabil a personalului desemnat pentru indeplinirea contractului- ?Lista persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului? din care sa rezulte experienta profesionala a acestora privind serviciile financiar-contabile prestate.- Se vor prezenta CV-uri in format Europass, diplome, atestate, certificate ale personalului nominalizat pentru atestarea criteriilor mai sus mentionate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 15:57