Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CONTABILITATE BUGETARA


Detaliu pentru invitatia numarul 353689
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Domnesti (Primaria Comunei Domnesti)
Numar invitatie: 353689/12.09.2013
Denumire contract: SERVICII DE CONTABILITATE BUGETARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Domnesti (Primaria Comunei Domnesti)Cod fiscal: 4221136, Adresa: Comuna Domnesti, Strada Principala nr. 1274, Judet Ilfov, Domnesti, Telefon: +40 213515256, Fax: +40 213515257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Domnesti, Strada Principala nr. 1274, Judet Ilfov, Domnesti, Romania, cod postal: 07090, telefon: +40 213515256, fax: +40 213515257, persoana de contact: VIOLETA BABA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Domnesti - Comuna Domnesti, Strada Principala nr. 1274, Judet Ilfov, Domnesti, Romania, cod postal: 07090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CONTABILITATE BUGETARA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de contabilitate bugetara.
II.1.6) CPV: 79211000-6 - Servicii de contabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 288, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip. in cuantum de 5.500 lei este obligatorie, va fi valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va facela cursul BNR dintr-o data anterioara datei limitade depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia pentru participare se va constitui fie sub forma Scrisorii de garantie bancara, in original (FORMULAR 5A), instrumente de garantare emise de societati de asigurari, conform Formularului, fiind recomandabil sa fie emisa de o banca care sa aiba corespondent in Romania, sau de societati de asigurari, fie prin OP in contul Autoritatii Contarctante nr. RO54TREZ42124510220XXXXX deschis la Trezoreria Judetului Ilfov, fie prin chitanta de depunere numerar la casieria acesteia.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004- Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (FORMULARUL 5B).Scrisoarea de garantie bancara se depune numai in original si se introduce direct in plicul exterior.In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire (art.33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Autoritatea va retine/restitui in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii va fi de 10% din valoarea angajata a acestuia, fara TVA.2. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - In conformitate cu prevederile art. 90 din HG. 925/2006.In situatia constituirii sub forma unei scrisori de garantie bancara, aceasta va fi completata conform (FORMULARULUI 6A).3. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, iar intrarea in vigoare a acestuia va avea loc dupa constituirea garantiei de buna executie.4. Data constituirii garantiei de buna executie este data la care contractul intra in vigoare, respectiv ordinul de incepere a derularii contractului respectiv.5. Constituirea garantiei de buna executie este obligatie contractuala.6. In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, garantia de buna executie se poate constitui in procent de 50% din cuantumul rezultat prin aplicarea prevederilor stabilite la punctul 1.7. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.8. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr.1 Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat si bugetul local la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.Data la care expira termenul de achitare este conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de webhttps: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul acestuia de catre o instanta judecatoreasca.Nota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala aofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d).ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii)prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor /compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul nr. 3, din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire).Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Primariei Comunei Domnesti in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Boscu Ninel- Constantin ? primar, Stefan Costel ? viceprimar, Zanfir Maria ? secretar, Neicu Marin ? consilier personal primar, Serban Cornelia ? contabil, Baba Violeta ? compartiment achizitii, Anghel Noela, Barbu Florin, Constantin Marian, Discalecau Ruben, Gheorghe Marius, Ghita Gigi, Iancu Ilie, Neacsu Alexandru, Nastase Victor, Scheel Titus, Stoian Florin, Vasile Florea, Luca Ion, Nastase Mihalache ? consilieri locali. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta minima obligatorie: Ofertantii persoane fizice precum si ofertantii persoane juridice, vor depune: 1. Autorizatia, prin care se confera calitatea de membru C.E.C.C.A.R., pentru societatea de servicii contabile sau, in cazul persoanelor fizice, pentru expertul contabil ? eliberata de C.E.C.C.A.R. ? copie, semnata pentru ?conform cu riginalul?;In plus, pentru persoanele juridice se vor depune: 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta in circumscriptia careia isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, persoane autorizate/administratori; trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC cu obiectul contractului; se va accepta in oricare dintre formele - original/copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul- cf. Ordin ANRMAP 509/2011; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor accepta in oricare dintre formele - original/copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul- cf. Ordin ANRMAP 509/2011.Persoanejuridice/fizice straine: Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de catre autoritatile competente din tara de origine. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.Asociati. Cerinta minima obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere a Expertului contabil desemnat cu prestarea serviciilor de contabilitate bugetara pentru autoritatea contractanta, din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al C.E.C.C.A.R., in original (FORMULARUL 3A), Cerinta obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca cel putin una dintre persoanele desemnate pentru prestarea serviciilor de contabilitate bugetara a absolvit cel putin un program de instruire profesionala in domeniul contabilitatii institutiilor publice, acest domeniu fiind reglementat de Ordinul MFP nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia). Dovada indeplinirii acestui criteriu se vaface prin certificatul de absolvire in copie ?conform cu originalul?.- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal calificat sau despecialitate.Ofertantul va prezenta- Declaratie privind personalul responsabil in indeplinirea contractului;
- Curriculum Vitae, insotit de documente justificative care sa ateste informatiile prezentate in CV., 2. Cerinta obligatorieINFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora?In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe careurmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum sidatele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui inanexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire acontractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care oparte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti, INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a
depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere
formal asocierea.
Nota 1: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte
de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu
prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer