Achizitie publica - Servicii de contabilitate (expert contabil) in cadrul proiectului ,,Cercetarea si prognozarea pietei muncii din vestul Romaniei. Evidentierea somajului neinregistrat din judetul Arad?? (ID 91816) finantat prin P.O.S.D.R.U. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M
Detaliu pentru invitatia numarul 339675
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339675/19.11.2012
Denumire contract: Servicii de contabilitate (expert contabil) in cadrul proiectului , ,Cercetarea si prognozarea pietei muncii din vestul Romaniei. Evidentierea somajului neinregistrat din judetul Arad?? (ID 91816) finantat prin P.O.S.D.R.U. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca AradCod fiscal: 11376249, Adresa: Str. Calugareni, Nr. 1 A, Arad, Telefon: 0257-211791, Fax: 0257-211230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calugareni, Nr. 1 A, Arad, Romania, cod postal: 310181, telefon: +40 257211791, fax: +40 257211230, persoana de contact: Liliana Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM Arad, str.Calugareni, nr.1A, et.II, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de contabilitate (expert contabil) in cadrul proiectului , ,Cercetarea si prognozarea pietei muncii din vestul Romaniei. Evidentierea somajului neinregistrat din judetul Arad?? (ID 91816) finantat prin P.O.S.D.R.U. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1.?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de servicii ce se doreste a fi atribuit se vor asigura servicii de contabilitate (expert contabil) in cadrul Proiectului nr. 91816 , ,Cercetarea si prognozarea pietei muncii din vestul Romaniei. Evidentierea somajului neinregistrat din judetul Arad? finantat prin P.O.S.D.R.U. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1.? cu respectarea cerintelor cuprinse in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 79211000-6 - Servicii de contabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 277, 419.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este 5.548, 38 lei; pentru garantia de participare constituita in alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta avand ca data de referinta data publicarii invitatiei de participare; se va constitui prin virament bancar/instr. de garantare/ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca.Per. de valab. a garantiei de particip.: 90 de zile de la data limita de dep. a ofertelor.Contul de garantii - RO17TREZ0215005XXX006648 - Trezoreria Arad.In temeiul prev. art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig., instr. de garantare tb. sa cuprinda oricare din formele prev. prin art. 86 alin. 3 din HG nr. 925/2006, actualizata.Nota: Instrumentul de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 278 indice 1, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei form., AC va retine din cuantumul garantiei de particip. cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 2.774, 19 lei.
Garantie de buna executie
5% din val. contr., fara TVA, integral (in max. 3 zile de la semn. contr.) printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig. care dev. anexa la contr. sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, cu aplicarea prev. art. 90(3) din HG 925/2006, actualizata si a H.G. nr. 1045/2011.Instr. tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Garantia se restituie de catre AC, cf. art. 92, alin. 2 din H.G. 925/2006, actualizata, in termen de cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Arad nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii acestora in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantilor in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Horia Ocolicean - Presedintele Comisiei de evaluare2. Ioan Fodor- Membru al Comisiei de evaluare3. Balas Danut - Membru al Comisiei de evaluare4. Alexandru Iercosan - Membru al Comisiei de evaluare5. Liliana Bogdan - Membru al Comisiei de evaluare6. Roxana Petrica- Membru supleant in Comisia de evaluare7. MihaelaNila - Membru supleant in Comisia de evaluare8. Ladislau Albert ? Director Executiv9. Personal cu functie de decizie: Horia Ocolicean, Mihaela Nila, Ioan Fodor, Luminita Pasca, Teodor Sarac, Danut Balas, Alexandru Iercosan, Roxana Petrica, Catalin Halmagean.Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularul nr. 1.2. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 1 (Declaratie privind 180 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 1.1. (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006) ? in original;In cazul unei asocieri formularele se vor depune de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul se va depune de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele se vor depune de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale (se va solicita numai pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 15 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Tertul sustinator trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1.2. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006); Formularul nr. 1 (Declaratie privind 180 din OUG nr. 34/2006); Formularul nr. 1.1. (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006) - in original, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 1.2., in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire, inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1.) Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitate economica relevanta autorizata in raport cu obiectul viitorului contract de servicii.Mod de dovedire: ? pentru persoane juridice - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.? pentru persoane fizice autorizate - Certificat de Inregistrare Fiscala care va cuprinde activitatea autorizata relevanta in raport obiectul contractului (sau acte echivalente pentru operatorii straini).2.) Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica relevanta in raport cu obiectul viitorului contract de servicii.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.) Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 aniincheiati a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 100.000 lei.? pentru persoane juridice Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unor ofertanti din categoria IMM, cu aplicarea prev. art. 16 din Legea nr. 346/2004 cerinta se va considera indeplinita si in cazul unei cifre de afaceri in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata.? pentru persoane fizice autorizate - registrul-jurnal de incasari si plati si/sau alte documente sa releve situatia financiara, 2.) In cazul sustinerii economice si financiare asa cum este prevazuta la art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Ofertantii participanti la procedura vor prezenta in dovedirea experientei similare documente/certificate care sa releve faptul ca in ultimii 3 ani au mai prestat servicii similare (servicii de contabilitate/expert contabil) cu o valoare cumulata de cel putin 100.000 lei, fara TVA.Nota: Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul ecconomic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o delcaratie a operatorului economic.Se va depune si Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., 2.) Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare in vederea indeplinirii in bune conditii a contractului avand la dispozitie minim un: , a.) Responsabil financiar (expert contabil) cu experienta profesionala relevanta in domeniu de minim 3 ani si membru activ al CECCAR, se vor atasa spre certificare: - diploma de studii universitare economice ? in copie;
- carnet de membru al CECCAR cu mentiunea , ,activ? cu termen de valabilitate la zi la data depunerii ofertei-in copie;
- Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala-in copie;
- curriculum-vitae ? in copie;
- declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 20 - in original., 3.) In cazul sustinerii tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata., 4.) Dc. ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contr., vor fi aplic. Prev. art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?AC nu are dr. de a impune indepl. unor criterii de calific. Pt. eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pt. partea lor de implicare in contr. care urmeaza sa fie indeplinit, dc. sunt prez. doc. relevante in acest sens?., Capac. tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contr. si subcontractantul acestuia cf. contr. de subcontractare si prev. DA. (Decl. priv. partea/partile din contr. care sunt indepl. de subcontractanti si specializarea acestora)Anterior semnarii contr., op. declarat castigator i se va solicita sa prez. acordul de subcontractare din care sa rez. partea din contr. pe care o va indepl. subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din val. contr.)precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.Acordurile/Contractele de subcontractare vor fi prez. in lb. romana sau, daca sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., in copie insotita de traducere legalizata in limba romana dp. acestea., 5.) Dc. oferta este dep. de o asociere (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere dep. cu luarea in consid. a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Vor depune Decl. priv. partea/partile din contr. care sunt indepl. de asociati si Imputernicirea liderului asociatiei de a reprez. asociatia la proc. de atrib., din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utiliz. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr.Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 80 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfel: Pn = (Pretmin/Pretn) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Pret min ? pretul cel mai mic ofertat; Pret n ? pretul cuprins in oferta evaluata. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Termenul de realizare a raportului lunar cu privire la verificarea si certificarea situatiilor tehnico-financiare
10
Descriere: Componenta tehnica: 2. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Termenul de realizare a raportului lunar cu privire la verificarea si certificarea situatiilor tehnico-financiare? se acorda astfel: a) pt. cel mai scurt termen de realizare, dar mai mic decat termenul maximal impus de catre AC (respectiv 10 zile), se acorda punctajul maxim alocat acestui factor, respectiv 10 puncte; b) pt. un alt termen decat cel prevazut la lit. a.), punctajul se acorda astfel: Tn = (Tmin/Tn) x punctajul maxim alocat, unde: Tn ? punctaj oferta evaluata; T min ? termen de realizare minim ofertata; T n ? termenul de realizare minim cuprins in oferta evaluata; c) pt. un termen mai mic decat termenul minimal impus de catre AC, respectiv 5 zile, nu se va acorda punctaj suplimentar; d) pentru un termen mai mare decat terminul maxim indicat de AC (respectiv, 10 zile) oferta va fi considerata necorespunzatoare d.p.d.v. urmand a fi declarata neconforma.
Termenul de realizare a raportului tehnico-financiar aferent cererilor de rambursare intermediare si finala
10
Descriere: Componenta tehnica: 3. Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Termenul de realizare a raportului tehnico-financiar aferent cererilor de rambursare intermediare si finala? se acorda astfel: a) pt. cel mai scurt termen de realizare, dar mai mic decat termenul maximal impus de catre AC (respectiv 10 zile), se acorda punctajul maxim alocat acestui factor, respectiv 10 puncte; b) pt. un alt termen decat cel prevazut la lit. a.), punctajul se acorda astfel: Tn = (Tmin/Tn) x punctajul maxim alocat, unde: Tn ? punctaj oferta evaluata; T min ? termen de realizare minim ofertata; T n ? termenul de realizare minim cuprins in oferta evaluata; c) pt. un termen mai mic decat termenul minimal impus de catre AC, respectiv 5 zile, nu se va acorda punctaj suplimentar; d) pentru un termen mai mare decat terminul maxim indicat de AC (respectiv 10 zile) oferta va fi considerata necorespunzatoare d.p.d.v. urmand a fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, sau de la sediul AJOFM Arad, str. Calugareni, nr.1A
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 17.11.2012 09:18