Achizitie publica - Servicii de contabilitate POSDRU
Detaliu pentru invitatia numarul 196842
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Cod de identificare fiscala: 4244423
Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava
Telefon: 0330103703
Fax: 0330103703
Denumire invitatie: Servicii de contabilitate POSDRU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79211100-7 - Servicii de gestionare a registrelor contabile (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de gestionare a registrelor contabileConform caietului de sarcini
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 28.05.2009 10:27)
Data publicarii: 02.03.2009 16:40
Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Stefan cel Mare? din Suceava, str. Universitatii, nr. 13, cod 720 229, corp E, et. 1, camera A I-e-17intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri.
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2009 12:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sala de consiliu a Universitatii ?Stefan cel Mare? din Suceava, Str. Universitatii, nr. 13, Corp F, Etaj 2.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 11, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Fisa de infor gen despre furnizor F 20.-declaratie de eligi: F 12A.-declar priv calit de participant la proc: F 12C.-Declar priv neîncadr în prevederile art. 181 din ordonanta: F 12B-Certific constat (sau echivalent) emis de of registrului com de pe lânga Trib local unde are sediul firma ( vor fi specificate unul din codurile CAEN: 7490 6340, 7487, 7414, 7420, 7460) ? in original sau legali la notar. Certif va trebui sa fie in termen de valab. Persoane jur/fizice straine: un doc care dovedeste o forma de înregistrare / atestare ori apart din punct de vedere profes, in original, in termen de valabilitate, tradus si legalizat la notar.-Declar pe prop raspdin care sa rezulte ca oper ec a luat la cunostinta de clauzele contractuale obligatorii din Form tip pentru contract de servicii F nr.4;Completare fisa de date din SEAP.
Biroul Achizitii Ramona Mihaistr. Universitatii nr.13 Corp F, 720229Tel/Fax: 0330 103703, e-mail : [email protected] www.e-licitatie.ro
Motive anulare:
Altele
Observatii: Conform adresei nr. 6328/07.05.2009, nu se impune incheierea unui contract de prestari servicii de contabilitate pt derularea contractului intrucat universitatea are organizata contabilitatea in conformitate cu OMFP 1917/2005. Anularea procedurii in conf. cu OUG34/2006 art. 209, alin.1 lit.d