Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CONTABILITATE, SERVICII DE AUDIT SI SERVICII FISCALE


Detaliu pentru invitatia numarul 280372
Autoritate contractanta
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: r1890420
Adresa: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta
Telefon: 664046
Fax: 664046
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE CONTABILITATE, SERVICII DE AUDIT SI SERVICII FISCALE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit si servicii fiscale (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICII DE CONTABILITATE, SERVICII DE AUDIT SI SERVICII FISCALE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.02.2011 11:10
Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC RAJA SA CONSTANTA STR.CALARASI NR.22-24
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC RAJA SA CONSTANTA STR.CALARASI NR.22-24
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Ap?
Valoare estimata: 160, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
A.Situatia personala a candidatului /ofertantului1.Declaratii privind eligibilitatea6.Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul : -stat: - local;B.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare)1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiC.Situatiaeconomico-financiara1.Informatii privind acceptarea BERD2.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani3.Informatii referitoare la persoanele responsabile disponibile pentru indeplinirea contractului4.Informatii privindsituatia economico-financiara- bilantul contabil5.Fisa de informatii generale
DIN SEAP SAU DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE;GARANTIA DE PARTICIPARE = 1600 LEI.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer