Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de contractare a unei finantari rambursabile, prin credit bancar, in valoare de 754587,5 lei cu o maturitate de 8 ani, pentru finalizarea unor investitii de interes local din comuna Luncavita, judetul Tulcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 322934
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA LUNCAVITA
Numar invitatie: 322934/28.03.2012
Denumire contract: ?Servicii de contractare a unei finantari rambursabile, prin credit bancar, in valoare de 754587, 5 lei cu o maturitate de 8 ani, pentru finalizarea unor investitii de interes local din comuna Luncavita, judetul Tulcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUNCAVITACod fiscal: 4508576, Adresa: Com. Luncavita, Jud. Tulcea, Luncavita, Telefon: 0240541201, , Fax: 0240541201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Luncavita, Jud. Tulcea, Luncavita, Romania, cod postal: 827120, telefon: +40 240541201, fax: +40 240541201, persoana de contact: Insp. Achizitii Publice: Daniela BURUIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Primariei Comunei Luncavita din localitatea Luncavita, str. Valea Fagilor, nr. 101, judetul Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de contractare a unei finantari rambursabile, prin credit bancar, in valoare de 754587, 5 lei cu o maturitate de 8 ani, pentru finalizarea unor investitii de interes local din comuna Luncavita, judetul Tulcea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie publica este reprezentat de ?Servicii de contractare a unei finan?ari rambursabile, prin credit bancar, in valoare de 754587, 5 lei cu o maturitate de 8 ani, pentru finalizarea unor investitii de interes local din comuna Luncavita, judetul Tulcea?Investitiile ce urmeaza a fi finan?ate din credit sunt: -?Alimentare cu apa in localitatea Luncavita, comuna Luncavita, judetul Tulcea?-?Modernizare teren de fotbal in comuna Luncavita, judetul Tulcea?-?Actualizarea Planului Urbanistic General al comunei Luncavita, judetul Tulcea si RLU?-?Construire parapet de protectie ape pluviale pentru teren sport Luncavita?
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 514, 069.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9000 leiPd de valab. a garantiei de part: 90 zile de la data lim. stabilita pentru dep. ofertelorModul de constituire a garantiei de part conf. H.G. nr. 925/2006, art. 86: a) prin virament bancar in contul comunei Luncavita: RO02TREZ6415059XXX004772 deschis la Trez. Mun. Tulcea, cod fiscal 4508576;b) printr-un instr. de garantare emis de o societate bancara (in nume propriu daca este cazul) sau de o societ. de asig, care se prezinta in original, garantia trebuie sa fie irevocabila; instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat - Formular 6 .Garantia de participare se va prezenta, anexat scrisorii de inaintare la depunerea ofertei, in exteriorul coletului.In cazul in care ofertantii se incadreaza in categ. IMM, declaratiile intoc conform anexei 1 la Legea nr. 346 din 2004, se vor prezenta in original, anexate scrisorii de inaintare si dovezii constituirii garantiei bancare, la depunerea ofertei. In cazul in care ofertantul nu prezinta instrumentul de constituire a garantiei de participare, oferta este considerata respinsa si va fi returnata nedeschisa ofertantuluiPotrivit art 87 alin 1 din HG 925/2006 AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.d) in cazul in care un ofertant depune contestatie si CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estim. a contr., suma de 4294, 068 lei .
Garantie de buna executie
Garantia debuna executie se va constitui in conformitate cu art 90 din HG 925/2006 in cuantum de 7% din valoarea contractului incheiat cu operatorul economic declarat ca?tigator.ART. 90 (1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de preferabil de o societate bancaradin Romania sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in cuantum echivalent a 7% din valoarea contractului in termenul de valabilitate al ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a respecta prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Declara?iei privind eligibilitatea ? formular 12A; Cazier judiciar al reprezentantului legal al persoanei juridice;Documentele vor fi prezentate de persoana fizica/juridica care are calitatea de ofertant/ofertant asociat/ ter? sus?inator in cadrul procedurii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in situa?iile prevazute la art 180.Cerinta nr. 2: Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Declara?ie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 12B;Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala (ANAF) al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu men?iunea ?conform cu originalul?.Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Pentru persoane juridice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, cazierejudiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor si contribu?iilor catre bugetul de stat. Documentele vor fi prezentate in limba romana prin traducere legalizata la notariat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in situa?iile prevazute la art 181.Cerin?a nr. 3 : Indeplinirea conditiei de participare a ofertantului la licitatie cu oferta independentaCertificatului de participare la licita?ie cu oferta independenta ? formular 1Cerinta nr.4: Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 completata de Ofertantul/ Ofertantul asociat /Subcontractantul/ tertul sustinator ? formular 2Ofertantul/ Ofertantul asociat /Subcontractantul/ tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006 , cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante sunt: Stefan ILIE - primar, Gabriel IONASCU - viceprimar, Daniela BURUIANA ? presedintele comisiei de evaluare, Anisoara DIMA ? membru, Constanta CRE?U ? membru, Ion PARASCHIV ? membru, Nicoleta BERECHET ? membru.Cerin?a nr. 5: Informa?ii privind calitatea de participant la proceduraPrezentare Formular 12 C Cerinta nr. 1: Demonstrarea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridicaCertificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului ? original, copie legalizatasau copie cu men?iunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca domeniul de activitate principal al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Cerinta nr. 2: Capacitatea de func?ionarea Autoriza?ie de func?ionare emisa de Banca Nationala a Romaniei? copie legalizata sau copie cu men?iunea ?conform cu originalul? ;Pentru persoanele juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului ;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident traduse in limba romana si legalizate la notariat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informa?ii privind principalele servicii de acordare de credit prestate in ultimii trei ani, Cerin?a nr. 2: Minim 1 contract finalizat sau in derulare avand ca obiect acordarea unui credit similar celui ce face obiectul prezentei proceduri ale carui costuri au valoare > sau = 514069, 5 lei, Cerin?a nr. 3Informatii privind subcontractantii - daca este cazul;, Cerin?a nr 4Informatii asociarea - daca este cazul;, Informatii suplimentare Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine accesand site-ul www.e-licitatie.ro , procedura Cerere de oferte, sectiunea Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer