Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CONTRACTARE A UNEI LINII DE CREDIT MULTIOPTIUNI SI CREDIT NEVOI GENERALE IN VALOARE DE 2000000 LEI CU FINANTARE RAMBURSABILA INTERNA


Detaliu pentru invitatia numarul 348763
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. DOMENIUL PUBLIC TURDA SA
Numar invitatie: 348763/19.06.2013
Denumire contract: SERVICII DE CONTRACTARE A UNEI LINII DE CREDIT MULTIOPTIUNI SI CREDIT NEVOI GENERALE IN VALOARE DE 2000000 LEI CU FINANTARE RAMBURSABILA INTERNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. DOMENIUL PUBLIC TURDA SACod fiscal: RO 201250, Adresa: TURDA, CALEA VICTORIEI NR.3, JUDETUL CLUJ, Turda, Telefon: +40 264317085, Fax: +40 264317085
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TURDA, PETRU MAIOR NR.4, JUDETUL CLUJ, Turda, Romania, cod postal: 401189, telefon: +40 264317085, fax: +40 264317085, persoana de contact: SALAGEAN ARON ADRIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TURDA, PETRU MAIOR NR.4, JUDETUL CLUJ, Turda, Romania, cod postal: 401189, telefon: +40 264317085, fax: +40 264317085, persoana de contact: SALAGEAN ARON ADRIAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CONTRACTARE A UNEI LINII DE CREDIT MULTIOPTIUNI SI CREDIT NEVOI GENERALE IN VALOARE DE 2000000 LEI CU FINANTARE RAMBURSABILA INTERNA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE CONTRACTARE A UNEI LINII DE CREDIT MULTIOPTIUNI SI CREDIT NEVOI GENERALE IN VALOARE DE 2000000 LEI CU FINANTARE RAMBURSABILA INTERNA
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 16000 lei. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, garantia de participare se constituie conform prevederilor Art. 86 alin. 91 din HG 925/2006; dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Contul autoritaii contractante la care se vireaza garantia de participare - RO46TREZ2165069XXX022749, dechis la Trezreria Cluj-Napoca; dovada garantiei de participare va fi depusa in original si va insoti oferta. Pentru a evita situatia in care este imposibila retinerea sumei prevazuta la art. 287^1 din OUG 34/2006.In cazul in care garantia de participare este constituita in alta moneda, se va considera pentru echivalenta cursul leu/alta valuta - cursul mediu anual comunicat de BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 1)Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 2)- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele cf Ord. 509/2011.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular nr. 3)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 4)Persoane cu fucntie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: SALAGEAN A.ADRIAN (Director), CERNEA LIVIU (Contabil sef), CHIS OLIMPIA (Inginer sef) POP RADU CIPRIAN(Responsabil -Achizitii Publice), ROIBAN DELIA (Contabilitate) RUS COSMIN (Jurist) POPESCU MARIAN (administrator), ROS NICOLAIE (administrator)Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior candidatilor in cauza. In cazul in care certificatul constatator, prezentat de ofertantul a carui oferta s-a clasat pe primul loc dupa evaluare si aplicarea criteriilor de atribuire a ofertei, a fost prezentat in ?copie conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita, pentru verificarea conformitatii, certificatul constatator dupa care s-a facut copia in original/copie legalizata.Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu exceptia declaratiilor pe proprie raspundere (independent, 69 indice1, art. 180si 181 ) care se vor depune in original. -Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului ofertant; Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.-Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara (Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: prestarea de servicii similare in ultimii 3 aniSe va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din caresa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit in baza a cel putin un contractservicii de acordare a unui credit ale carui taxe, comisioane, dobanzi sauoricare alte forme de remuneratii aferente serviciilor respective in valoare deMin 160 000 lei; lista va fi insotita de certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, certificate/documente care sa indice valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati?. Se permite siprezentarea de copii dupa informatiile relevante din contracte, in vedereaindeplinirii contractului/contractelor respectiv/ePentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anualcomunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer