Achizitie publica - Servicii de copiere (multiplicare), imprimare, scanare si transmitere documente prin fax
Detaliu pentru invitatia numarul 357534
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357534/14.02.2014
Denumire contract: Servicii de copiere (multiplicare), imprimare, scanare si transmitere documente prin fax
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Salcamilor nr. 23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402177, fax: +40 265306340, persoana de contact: Alexandra Dobre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Salcamilor nr. 23, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de copiere (multiplicare), imprimare, scanare si transmitere documente prin fax
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru optimizarea, fluidizarea, inregistrarea activitatii de copiere (multiplicare), imprimare, scanare si transmitere documente prin fax pentru sedii sau puncte de lucru, SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg. Mures doreste incheierea unui contract cu un prestator extern. Serviciul consta in asigurarea serviciilor de copiere, imprimare, scanare si transmitere documente prin fax pe durata unui an de zile pentru sediile si punctele de lucru ce apartin SNGN ROMGAZ SA Sucursala Targu Mures.
II.1.6) CPV: 79521000-2 - Servicii de fotocopiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 387, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: Lot 1 ? 6836 lei, Lot 2 ? 905, 2 lei . Pentru echivalenta in alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertei.Garantia este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art. 86 (1) si (6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare este: RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca TransilvaniaRO 14056826Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie autoritateacontractanta va retine contestatarului, din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin.(1)din OUG 34/2006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 in cuantum de Lot 1:3418 lei, Lot 2: nu se retine.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 10 % din valoarea fara TVA a contractului de prestari servicii .b) Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? forma la zi , dupa cum urmeaza : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? actualizata prin HG 1045/2011Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- se va completa Formularul 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006. - se va completaFormularul 3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 care modifica si completeazaOUG 34/2006- persoane ce detin functii de decizie in cadrulautoritatii contractante: dl. Pantelimon Avram ? director SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Muresdna. Caraivan Viorica ? director economicdl. Mircea Lucian Barsan ? Director Departament Tehnic ? Achizitii SNGN Romgaz SA Mediasdl. Claudiu Dan Ilinca ? consilier juridicdl. Gheorghe Matei ? presedinte comisiedl. Ovidiu Ioan Ciurca - membrudna. Camelia Doina Pop ? membrudl. Dorin Lazar Flamand Oltean - membrudl. Augustin Catana ? membrudl. Oliviu Olariu ? membrudl. Catalin Dambean - membrudl. Calin Baraian ? membrudra. Alexandra Ingrid Dobre - membru- se va completa Formularul 4Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 - se va completa Formularul 5. Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constator emis de ONRC (original/copie legalizata/copie lizibila)din care sa reiasa obiectele de activitate. Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatiaeconomico-financiaraMedia anuala a cifrei de afaceri globale ? nivel minim impus : Lot 1:683.600 lei, Lot 2:90.520 lei. Ofertantul va prezenta media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013). Se va prezenta orice document disponibil care sa demonstreze cerinta solicitata. Pentru calculul in alta valuta se va folosi cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR., Bilantul contabil vizat si inregistrat de Ministerul Finantelor Publice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara, Se va completa o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va prezenta 1 (un) contract prin care s-au prestat servicii similare in valoare de Lot 1:170.900 lei, Lot 2:22.630 lei. Pentru echivalenta in alta valuta se va folosi cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor., Informatii privind asociereaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2014 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2014 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 13:29