Achizitie publica - Servicii de crea?ie, produc?ie ?i difuzare clip TV ?i spot radio ?i realizare machete de presa pentru proiectul ,,Afuma?i, istorie ?i contemporaneitate?
Detaliu pentru invitatia numarul 344132
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344132/20.03.2013
Denumire contract: Servicii de crea?ie, produc?ie ?i difuzare clip TV ?i spot radio ?i realizare machete de presa pentru proiectul , ,Afuma?i, istorie ?i contemporaneitate?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAAFUMATICod fiscal: 4420708, Adresa: COM. AFUMATI, JUDETUL ILFOV, STR. BUCURESTI-URZICENI, NR.151, Afumati, Telefon: 3501286, Fax: 3501286, 3501282
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. AFUMATI, JUDETUL ILFOV, STR. BUCURESTI-URZICENI, NR.151, Afumati, Romania, cod postal: 077010, telefon: +40 213529424/+40 213501287, fax: +40 213501287, persoana de contact: Mariana Tudor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM. AFUMATI, JUDETUL ILFOV, STR. BUCURESTI-URZICENI, NR.151,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administra?ie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de crea?ie, produc?ie ?i difuzare clip TV ?i spot radio ?i realizare machete de presa pentru proiectul , ,Afuma?i, istorie ?i contemporaneitate?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de concep?ie grafica, machetare (DTP), editare, tiparire ?i distribu?ie materiale de promovare ale produselor turistice pentru proiectul , ,Afuma?i, istorie ?i contemporaneitate?
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip este de 1.800, 00 lei(la cursul BNR din data constituirii garantiei 15 martie 2013). Se constituie :1. prin virament bancar?Ordin de plata (in contul RO54TREZ42124510220XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov).2. printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prev.in doc.de atrib., resp.de 90 de zile calendar. de la data limita de depunere a ofertelor;3.prin depunerea in numerar la casieria Primariei Afuma?iInstrumentele de garantare trebuie sa prevada cum se va executa plata garan?iei : a) condi?ionat; sau b) necondi?ionat.Ofertantul va pierde garan?ia de participare daca se afla in una din situa?iile prevazute la art. 87, alin. 1 din H.G. 925 / 2006 pentruaprobarea normelor de aprobare a OUG 34/2006.Ofertantul va pierde o parte din garan?ia de participare in cazul in care se incadreaza in situa?ia descrisa la art. 2781 din OUG 34/2006privind atribuirea contractelor de achizi?ie publica.- Ofertan?ii din categoria Intreprinderilor Mici ?i Mijlocii (care fac dovada in acest sens)- Anexa nr.3 din sect.Formulare, pot constitui garan?ia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat in documenta?ia de atribuire. In acest caz, ofertan?ii sunt obliga?i sa anexeze declara?ia privind incadrarea in categoria IMM din Legea nr. 346/2004.Aten?ie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.Nota: Garantia de participare va fi prezentata separat, in original, alaturi de scrisoarea de inaintare, in exteriorul plicurilor sigilate, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ?i returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din val.contr.fara TVA, se constituie in termen de max.10 zile de la semnarea contractului prin: 1. un instrum.de garant.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de asigurari, anexa la contract, sau2. re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi par?iale.In acest caz contractantul are oblig.sa deschida un cont la dispozi?ia Aut.contractante, la Trezorerie.Suma ini?iala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pre?ul contractului. Pe parcursul contractului, Autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin re?ineri succesive din sumele datorate contractantului pana la concuren?a sumei stabilite drept garan?ie de buna execu?ie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Contul de garan?ie se va deschide la trezoreria din cadrul organului fiscal in administrarea caruia se afla contractantul, conform prevederilor H.G. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Declara?ie privind eligibilitatea ? Formularul nr. 4In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completezeFormularul nr. 5 - Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonan?aIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Cerin?a obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finan?elor Publice, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, care sa ateste plata obliga?iilor fa?a de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.b. Cerin?a obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat fiscal privind impozitele ?i taxele locale in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, care sa ateste plata obliga?iilor fa?a de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilita?ii ? eliberate de autorita?i din ?ara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca ?i-au indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor catre bugetul de stat ?i bugetul local in conformitate cu cerin?ele autorita?ii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata ?i legalizata a acestora in limba romana.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul nr. 7 - Declara?ie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Operatorii economici trebuie sa prezinte Formularul nr. 6 - Declara?ia privind neincadrarea in prevederile art.69, din OUG 34/2006. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dumanca Gabriel ? Primar, Vlad Vasile ? Viceprimar, Tudor Mariana ? secretar, Matei Adriana ? referent contabilitate, Ilie Cristina ? Consilier, Tudor Aurel ? consilier local, Pena Marian - consilier local, Voicu Elena ? consilier local, Camburu Tudor ? consilier local, Gheroghe Mihai Iordan ? consilier local, Bajenaru Vasile ? consilier local.Operatorii economici trebuie sa prezinte Formularul nr. 9 - Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Operatorul economic trebuie sa aiba autorizate, ca obiecte de activitate, codurile CAEN corespunzatoare contractului de servicii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din ?ara de reziden?a a ofertantului precum ?i un Certificat de reziden?a Fiscala (eviden?a dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Ofertan?ii vor trebui sa prezinte Formularul nr. 11 - Declara?ie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata ca?tigatoare, i?i asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea in?tiin?arii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asocia?ii inregistra?i in Romania pentru indeplinirea obliga?iilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocia?iei ?i inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legisla?iei fiscale din Romania in vigoare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata inso?ite de traducerea autorizata ?i legalizata a acestora in limba romana.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Operatorul economic trebuie sa aiba autorizate, ca obiecte de activitate, codurile CAEN corespunzatoare contractului de servicii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din ?ara de reziden?a a ofertantului precum ?i un Certificat de reziden?a Fiscala (eviden?a dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Ofertan?ii vor trebui sa prezinteFormularul nr. 11 - Declara?ie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata ca?tigatoare, i?i asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea in?tiin?arii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asocia?ii inregistra?i in Romania pentru indeplinirea obliga?iilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocia?iei ?i inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legisla?iei fiscale din Romania in vigoare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata inso?ite de traducerea autorizata ?i legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a minima obligatorie: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 90.000, 00 lei. (Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR)Operatorul economic trebuie sa prezinte: - Fi?a de Informa?ii generale ? Formularul nr. 3. In cazul asocierii fiecare dintre asocia?i va trebui sa prezinteFormularul nr. 3.- Bilan?uri contabile sau orice alte documente care fac dovada indeplinirii acestei condi?ii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei aniOperatorul economic trebuie sa prezinte Formularul nr. 8 - Declara?ie privindlista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani., Experien?a similaraOfertantul trebuie sa faca dovada experien?ei sale similare prin prezentarea prestarii in ultimii 3 ani (calcula?i pana la data limita de depunere a ofertelor) in baza unui contract similar sau a maximum doua contracte similare de servicii de publicitate, incheiate ?i finalizate, in valoare minima totala de 90.000, 00 lei fara TVA.Se va considera indeplinita cerin?a, daca este e prezentat unul dintre documentele urmatoarele: - certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarul/beneficiarii serviciilor prestate, cum ar fi: recomandari/procese verbale de recep?ie a serviciilor prestate, Ofertantul trebuie sa propuna o echipa in care sa se regaseasca minimum: - Coordonator de proiect, absolvent de studii superioare- Copywriter, absolvent de studii superioare- Art director, absolvent de studii superioare- Media buyer, absolvent de studii superioarePersoanele propuse pot fi angaja?ii sau colaboratorii operatorului economic, iar dovada se va face prin prezentarea copiilor dupa contractele de munca / de colaborare sau a angajamentelor de participare ? in original.Operatorul economic trebuie sa prezinte: - Informa?ii privind asigurarea cu personal de specialitate - Formularul nr. 12 - Declara?ie privind personalul implicat direct in indeplinirea contractului- Curriculum Vitae pentru persoanele propuse -Formularul nr. 13. CV-ul trebuie completat integral ?i cu toate informa?iile relevante care pot recomanda persoana pentru atribu?iile pe care le va avea in derularea contractului. CV-ul va fi ?tampilat pe fiecare pagina ?i va fi semnat de catre eprezentantul autorizat sa angajeze ofertantul in contract.- Declara?ie de disponibilitate ? Formularul nr. 14- Vor fi prezentate copii ale diplomelor de studii ?i ale certificatelor profesionale ob?inute ?i men?ionate in CV. Certificat ISO9001 sau echivalent privind asigurarea calita?ii in domeniul contractului, conf. Prevederilor art. 191 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: COM. AFUMATI, JUDETUL ILFOV, STR. BUCURESTI-URZICENI, NR.151,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 12:14