Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de creditare - obtinere linie de credit pentru investitii pentru suma de 5238000Lei cu durata de 7 luni


Detaliu pentru invitatia numarul 347807
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VATRA MOLDOVITEI
Numar invitatie: 347807/03.06.2013
Denumire contract: Servicii de creditare - obtinere linie de credit pentru investitii pentru suma de 5238000Lei cu durata de 7 luni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VATRA MOLDOVITEICod fiscal: 4326680, Adresa: localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Vatra Moldovitei, Telefon: +40 0230336150, Fax: +40 0230336251
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Vatra Moldovitei, Romania, cod postal: 727595, telefon: +40 0230336150, fax: +40 0230336251, persoana de contact: Chichifoi Lucian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de creditare - obtinere linie de credit pentru investitii pentru suma de 5238000Lei cu durata de 7 luni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de creditare - obtinere linie de credit pentru investitii pentru suma de 5238000 Lei cu durata de 7 luni
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modalitatea de constituire a garantiei: 6.500 lei. Conform art. 86, alin. 1 din HG925/2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si perioada precizata. Perioada de valabilitate 90 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular 2), declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular 3), declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 69(1) din OUG 34/2006 (Formular 4)Se va prezenta certificatul de participare cu oferta independenta, conform OrdinuluiPresedintelui ANRMAP nr 314/2010 , Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele cu functie de decizie in cadrulcomunei Vatra Moldovitei: Virgil saghin-primar, Gabriel Niga-viceprimar, Mirela Derscanu-sef birou financiar contabil, ana Boca secretar, Chichifoi Lucian-resp.achizitii, anca Matei-cons juridic, consilieri locali: CLITNOVICI GELU GHEORGHE, IASINOVSCHI NICOLAE, LOBA PRINDII GHEORGHE, MACOVEI SORIN IONEL, MNESCIUC VASILE, NEGURA SAVA, POLIEC MUGUREL NICUSOR, PUSCA TRAIAN ALIN, REAPSCHI MARIOARA, SANDU GHEORGHE, TIMPESCU VIORICA LUCICA, VEREHA GHEORGHE Ofertantul va trebui sa prezinte: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care faceobiectul prezentei proceduri.- Autorizatie de functionare de la Banca Nationala a Romaniei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 6 Declaratie privind cifra deafaceri din ultimii 3 ani in care exista exercitiu financiar incheiat, in domeniulde activitate aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va completa si prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand beneficiari, perioade de prestare, valori, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Derularea in ultimii 3 (trei) ani a cel putin unui contract de servicii similar ca obiect cu prezentul contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer