Achizitie publica - Servicii de curatare a birourilor la Camerele de Conturi Judetene
Detaliu pentru invitatia numarul 356482
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356482/12.12.2013
Denumire contract: Servicii de curatare a birourilor la Camerele de Conturi Judetene
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213078874, Fax: +40 213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078891, persoana de contact: DIAPP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI, str.LEV TOLSTOI 22-24, 011948 BUCURESTI, tel 213078874, contact: DIAPP - Director Aurelia Pascaru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatare a birourilor la Camerele de Conturi Judetene
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract pentru asigurarea serviciilor de curatare a birourilor la sediile Camerelor de Conturi Judetene
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 576, 384 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Of are obligatia de a constitui garantia pentru participare conform art. 86 si 87 din HG 925/2006 in cuantum de: 580 Lei pt lotul 10, 145 Lei pt loturile 3, 4, 5, 19, 29, 31, 36 si 290 Lei pt restul loturilor.Perioada de valabitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Scrisoarea de garantie bancara: se poate utiliza Formular 1. Pentru garantia pentru participare prin virament: RO92TREZ7005005XXX000157-A.T.C.P.M.B. Ofertantul care solicita reducerea garantiei pentru participare cu 50%, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere referitor la incadrarea in categoria IMM in original la deschiderea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare constituita in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.Neconstituirea garantiei pentru participare sau neprezentarea in original a dovezii de constituire duce la descalificarea ofertantului fara posibilitatea de completare ulterioara.
Garantie de buna executie
Ofertantul desemnat castigator trebuie sa constituie garantia de buna executie a contractului in termenul de valabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10%, din valoarea fiecarui contract, fara TVA. In cazul neconstituirii garantiei de buna executie in termenul stabilit, contractul inceteaza de plin drept fara a mai fi necesara punerea in intarziere, o alta formalitate prealabila ori interventia instantei judecatoresti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Declaratii pe proprie raspundere privind situatia personala a ofertantului cf. art. 180 si 181 din OUG 34/2006 (Formularele 5a si 5b), semnate de reprezentantul legal sau imputernicit al ofertantului.Modalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea Formularelor 5a si 5b.Documentele se prezinta in original semnate de catre reprezentantul legal sau imputernicit al ofertantului si stampilate.Persoanele juridice straine vor depune impreuna cu documentele originale si traducerile legalizate originale in limba romana.Documentele vor trebui prezentate atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i si tertul/ii sustinator/i, cu mentiunea ca tertul/ii sustinator/i confirma neincadrarea in preverile art. 180 si 181 lit. a), c1) si d).Conform art. 182 alin (2) si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente si de a exclude din procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in oricare dintre situatiile prevazute la art. 180 si/sau 181 din OUG 34/2006, respectiv pentru care exista inregistrari de calificative negative in documentele constatatoare eliberate de beneficiari.Cerinta 2: Certificat atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic. Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii (acestea neincluzand sumele reesalonate si/sau aprobate pentru compensare) la bugetul general consolidat, indiferent de cuantumul acestora.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu numele in clar si semnatura reprezentantului legal sau imputernicit al ofertantului si stampila.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa demonstreze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu numele in clar si semnatura reprezentantului legal sau imputernicit al ofertantului si stampila emitentului).Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici vor depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr.509/2011.Cerinta 3: Certificat fiscal emis de structura de impozite si taxe locale. Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii (acestea neincluzand sumele reesalonate) la bugetul local, indiferent de cuantumul acestora.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului/elor privind taxele si impozitele locale pentru sediul principal si pentru sediile secundare si/sau punctele de lucru care au cod fiscal propriu si care figureaza in certificatul constatator emis de ONRC, daca acestea au legatura cu indeplinirea obiectivului contractului si/sau vor fi implicate in derularea acestuia), eliberate de structura de impozite si taxe locale, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu semnatura reprezentantului legal sau imputernicit al ofertantului si stampila.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa demonstreze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu numele in clar si semnatura reprezentantului legal sau imputernicit al ofertantului si stampila emitentului).Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici vor depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Conform art. 182 alin (2) si art. 181 c^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente side a exclude din procedura de atribuire ofertantul care se incadreazain oricare dintre situatiile prevazute la art. 180 si/sau 181 din OUG 34/2006.Cerinta 4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea Formularului 6.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Alexandru Octavi Stanescu ? reprezentant legal, Secretar General al Curtii de Conturi a RomanieiMonica Mitroi ? Director EconomicAurelia Pascaru ? DirectorDragos Nanis ? Consilier juridicFlorin Popescu - Consilier juridicRazvan Niculescu - Consilier juridicTeodora Simion Simescu - Consilier juridicValentina Hubati ? Sef BirouEugen Dumitru - ConsilierIon Debu ? ConsilierAlexandra Moisa ? ConsilierFelicia Prioteasa ? ConsilierCristina Andreea Anghel - ConsilierFlorina Marinescu ? Consilier.Documentul se depune in original, semnat de reprezentantul legal sau imputernicit al ofertantului si stampilat. Persoanele juridice straine vor depune impreuna cu documentul original si traducerea legalizata originala in limba romana.Documentul trebuie prezentat atat de catre ofertant / lider, cat si de asociat/i, subcontractant/i si tertul/ii sustinator/i.Cerinta 5: Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta, semnata de reprezentantul legal sau imputernicit al ofertantului.Modalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea formularului 7 - Declaratie pe proprie raspundere, completata conform Ordinului ANRMAP 314/2010.Documentul se depune in original, semnat de reprezentantul legal sau imputernicit al ofertantului si stampilat. Persoanele juridice straine vor depune impreuna cu documentul original si traducerea legalizata originala in limba romana.In cazul participarii cu oferta comuna (in asociere), documentul se depune si semneaza de catre liderul de asociere.Note: Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant in scopul participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul tertului sustinator. De asemenea, vor fi prezentate in forma originala actele emise de societatile bancare si/sau de asigurari sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de prezenta procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.Toate documentele vor contine, pe langa semnatura autorizata si stampila emitentului si numele in clar al semnatarului.In cazul in care documentele nu sunt semnate de reprezentantul/ii legal/i al/i ofertantului, asa cum reies/e acesta/ia din certificatul constatator ONRC prezentat pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, oferta trebuie insotita de o imputernicire (Formular 3), prin care semnatarul este autorizat sa angajeze ofertantul si sa semneze pentru si in numele acestuia documentele necesare pentru participarea la procedura de atribuire.La cererea AC, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate. Cerinta 1: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate principal si secundar/e (daca exista) si codurile CAEN aferente acestora.Inscrierea in certificatul constatator a declaratiei/declaratiilor tip pe propria raspundere (conform Legii 359/2004 ? art. 15 alin (1) lit b), potrivit careia persoana juridica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru desfasurarea activitatii in afara sediului social/secundar).Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespendent in codul/rile CAEN (activitati principale si/sau secundare) inscris/e in Certificatul constatator si sa fie autorizat conform prevederilor art. 15 din Legea 359/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu numele in clar si semnatura reprezentantului legal sau imputernicit al ofertantului si stampila emitentului.Persoanele juridice straine vor prezenta documentul in traducere legalizata in limba romana (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu numele in clar si semnatura reprezentantului legal sau imputernicit al ofertantului si stampila emitentului).Documentul va trebui prezentat atat de catre ofertant, cat si de catre ofertantul/ii asociat/i, daca este cazul.Nota: La cererea AC, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate.
Capacitatea economica si financiara
- cerinta priv CA in dom de activ afer ob ctrct poate fi indepl avand in ved codul CAEN pt ob princ al ctrct.- daca of a fost infiintat sau si-a inceput activ ec de mai putin de 3 ani, CA se calc coresp per efective de activ.- val afer acestui indicator fin trebuie sa reiasa din bilanturi contabile sau alte doc prin care se reflecta o imagine fidela a sit ec-fin pe care AC le poate considera edificatoare.Daca of isi demonstr indepl cer min priv sit ec si fin invocand sustinerea acordata de un tert (art.186 OUG34/2006), acesta se consid a fi calif daca tertul demonstr indepl in totalit a cer min solicit prin prez doc relev.Aceste doc vor insoti angajamentul persoanei rsp care trebuie sa garanteze AC faptul ca, in cazul in care ctrctantul intampina dificultati in derularea ctrct, tertul se obliga sa asig indepl completa a oblig ctrct prin implicare directa.Daca of este un grup de op ec, cer min priv sit ec si fin poate fi indepl prin cumul.Daca grupul de op isi demonstr indepl cer min priv sit ec si fin invocand sustinerea unui tert, modalit de indepl a cer este simil of indiv ment mai sus, sustinerea fiind acordata asoc si nu unuia dintre asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similara - Principalele servicii prestate in ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor (36 luni calculate prin raportare la data limita de depunere a ofertelor).Se vor prez documente/certificate din care sa reiasa exper simil priv prest de serv de curatenie duse la bun sfarsit la niv unui ctrct avand ca obiect serv de curatenie in val (Lei fara TVA) min de 28800 Lei pt lotul 10, 7200 Lei pt fiecare dintre loturile 3, 4, 5, 19, 29, 31, 36 si 14400 Lei pt loturile 1, 2, 6, 7, 8, 9, de la lot 11 pana la lot 18 inclusiv, de la lot 20 pana la lot 28 inclusiv, lot 30, de la lot 32 pana la lot 35 inclusiv si de la lot 37 pana la lot 42 inclusiv.Cerinta se aplica separat pt fiecare lot in parte, of trebuind sa o indepl individual pt fiecare lot pt care oferteaza.Modalit indeplinire/doc probante: 1.Completarea si prez F9 - Lista princip serv similare cu dom de act princ al ctrct, duse la bun sfarsit/finalizate.Lista va contine prest de serv duse la bun sfarsit/finaliz in ult 3 ani, continand min referinte priv partile ctrct, date de identif, sediu, val Lei fara TVA, ob detaliat al ctrct, per de prest/durata.2. completarea si prez fisei de exper simil (F10) pt fiecare dintre ctrct din F9.3. prez de doc/certif din care sa rezulte serv prest dus la bun sfarsit/finalizat, benef, val(Lei fara TVA), per de prest si modul de indepl al acestora, afer ctrct din F9.Note: -La ctrct in alta moneda, pt conversia in Lei se va consid cursul mediu anual de schimb RON/"moneda X" al BNR pt anul rsp.- pt cer 1+2 of romani vor prez doc in orig, semnat de reprez legal/imput+stampila.-pt cerinta 3 of romani vor prez doc in copie legaliz sau lizibila cu ment "conform cu origul" certif cu numele, semnatura reprez legal/imput+stampila.-pt cerintele 1, 2, 3 of straini vor prez doc probante ale prezentei cer in traduc legaliz in lb rom (in orig, copie legaliz sau lizibila cu ment ?conform cu originalul? certif cu numele, semnatura reprez legal/imput+stampila).- "servicii duse la bun sfarsit"/"ctrct finalizat"=serv receptionate fara obiectiuni la sfarsitul prest/ctrct.- doc probante pt indepl cer priv exper simil trebuie depuse corelat, rsp pt fiecare ctrct din F9 trebuie prez fisa F10 si doc probante cf pct.3.- la ofertarea mai multor loturi, of va depune pt fiecare lot in parte ofertat, toate doc solicitate mai sus, in cazul neprezentarii tuturor doc doveditoare ale exper simil, aceasta fiind consid neindeplinita.- pt ctrct semnate/incepute inainte de per de 3 ani/aflate in derulare, se consid serv prest cuantificandu-se numai acele serv reception fara obiectii/prest efectiv si duse la bun sfarsit in interv de 36 de luni.- data finaliz prest serv trebuie sa se incadreze in acest interval.- daca of a participat in calit de asociat/subctrct la prest unor serv cf cu dom de activ princ al ctrct, val ment trebuie sa reprez contrib proprie a acestuia la ctrct prez.% declarat a fi fost indepl de rsp asoc/subctrctant se va demonstra prin prez copiei (legaliz sau lizibile cu mentiunea "conform cu origul" confirmata cu numele, semnatura+stampila) a acordului de asoc/ctrct de subctrct din care sa reiasa val exacta indepl de catre rsp si corelatia clara cu ctrct invocat ca exper simil.-daca of demonstr indepl cer min priv cap tehn prin sustinerea unui tert (art.190 OUG 34/2006), acesta se consid calif daca tertul demonstr indepl in totalit a cer min prin prez listei de serv prest in ult 3 ani insotita de certif/doc emise sau contrasemnate de o AC sau de clientul benef.Aceste doc vor insoti angajam tertului care trebuie sa garanteze AC ca, in cazul in care ctrctantul are dificultati in derularea ctrct, tertul se obliga sa asig indepl completa a oblig ctrct prin implicare directa.-In cazul in care of este un grup de op ec, cer min priv cap tehn poate fi indepl prin cumul., Cerinta 2Utilaje, instalatii, echipamente tehnice profesionale.Pt demonstrarea potentialului sau tehnic, ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune de utilaje, instalatii, echipamente tehnice (sa poata fi disponibilizate) specifice profesionale, necesare indeplinirii serv/activ cf cerintelor mentionate in caietul de sarcini. Utilajele minim necesare sunt: 1 (un) aspirator dual profesional pt aspirarea umed-uscata pt fiecare sediu si 1 (un) aspirator profesional destinat spalarii suprafetelor textile pt fiecare sediu.Cerinta se aplica separat pt fiecare lot in parte, ofertantul trebuind sa o indeplineasca individual pt fiecare lot pt care oferteaza.Mod indepl1. Completarea si prez F11 - Decl priv utilajele, instalatiile si echipam tehn, continand inform ref la utilajele, instalatiile, echipam tehn specifice de care poate dispune (sa poata fi disponibilizate) of pt indepl coresp a ctrct de serv (implicate in realiz ctrct).Doc se prez in orig, semnat de reprez legal/imput+stampila.Of straini vor depune doc orig cu traduc legaliz in lb rom (in orig, copie legaliz sau lizibila cu ment ?conform cu origul? certif cu numele, semnatura reprez legal/imput+stampila).2. Prez de doc care atesta dispozitia ofertantului (acte de proprietate, ctrct de inchiriere, leasing, comodat sau angajament de punere la dispozitie) a utilajelor profesionale nec pt indepl tuturor activ precizate in CS pt fiecare lot ofertat in parte.Doc se prez in copie legaliz sau lizibila cu ment "conform cu originalul" certif cu numele, semnatura reprez legal/imput+stampila.Of straini vor prez doc prob ale cer in traduc legaliz in lb rom (in orig, copie legaliz sau lizibila cu ment ?conform cu originalul? certif cu numele, semnatura reprez legal/imput+stampila).Nota: -in cazul ofertarii pt mai multe loturi, ofertantul va prezenta toate doc de mai sus pentru fiecare lot ofertat in parte.-in cazul necorelarii doc probatoare ale capacitatii tehnice cu cerintele minime de calificare, acestea vor fi considerate neindeplinite.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime priv capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor solicitate mai sus. Aceste documente vor insoti angajamentul persoanei rsp, care trebuie sa garanteze AC faptul ca, in cazul in care ctrctantul intampina dificultati pe parcursul derularii ctrct, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor ctrct prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima priv capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori demonstreaza indeplinirea cerintei minime priv capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/e, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati., Cerinta 3: Personalul de conducere si cel responsabil cu indeplinirea contractuluiPt demonstrarea potentialului sau tehnic, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune / va dispune de personalul minim solicitat necesar pt indeplinirea ctrct, rsp personal fara cazier, 1 (una) persoana pt fiecare sediu in parte.Cerinta se aplica separat pt fiecare lot in parte, ofertantul trebuind sa o indeplineasca individual pt fiecare lot pt care oferteaza.Mod indeplinire: Completarea si prez F12 - Informatii ref la personalul de conducere si a celui responsabil cu indepl efectiva a ctrct si/sau a unei declaratii pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca va asigura personalul minim solicitat pe durata de derulare a ctrct si ca persoanele care vor fi desemnate pt indeplinirea efectiva a ctrctnu au inscrise mentiuni in cazierul judiciar. Lipsa mentiunilor in cazierul judiciar se solicita conf art.160, lit.b si art.161 alin.(1), lit.b din HG 585/2002, in caz contrar AC rezervandu-si dreptul de a solicita inlocuirea persoanei respective.Doc se prezinta in orig, semnat de catre reprezentantul legal/imput al ofertantului si stampila.Of straini vor depune doc orig impreuna cu traduc legaliz in lb rom (in orig, copie legaliz sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu numele si semnatura reprezentantului legal/imput al ofertantului si stampila emitentului).La solicitarea AC, ofertantul declarat castigator va prezenta pt fiecare persoana nominalizata ca fiind responsabila de indeplinirea ctrct, urmatoarele documente: cazierul judiciar, minim o recomandare (sau declaratia pe proprie raspundere a persoanei/lor in cauza) si CV-ul.Note: - in cazul ofertarii pt mai multe loturi, ofertantul va mentiona atat in declaratia pe proprie raspundere depusa in cadrul ofertei, cat si pe doc probatoare pt fiecare persoana nominalizata pt indeplinirea efectiva a ctrct, pe care le va depune la solicitarea autoritatii ctrctante inainte de semnarea ctrct, la care dintre loturile ofertate se refera.- in cazul necorelarii doc probatoare ale capacitatii profesionale cu cerintele minime de calificare, acestea vor fi considerate neindeplinite;
- pt intocmirea declaratiei pe proprie raspundere, ofertantii vor tine seama de continutul minim al acesteia, conform instructiunilor de mai sus (se poate folosi textul de mai sus ca model).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime priv capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor solicitate mai sus. Aceste documente vor insoti angajamentul persoanei rsp care trebuie sa garanteze autoritatii ctrctante faptul ca, in cazul in care ctrctantul intampina dificultati pe parcursul derularii ctrct, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor ctrct prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima priv capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori demonstreaza indeplinirea cerintei minime priv capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/e, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati. Cerinta 1Implementarea si mentinerea standardului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, pentru activitatea aferenta domeniului contractului.Mod de indeplinire1. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform seriei de standarde ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentul se depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu numele in clar si semnatura reprezentantului legal sau imputernicit al ofertantului si stampila.Ofertantii straini vor prezenta documentul in traducere legalizata in limba romana (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata cu numele in clar si semnatura reprezentantului legal sau imputernicit al ofertantului si stampila emitentului).Nota: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat pentru partea/activitatea aferenta contractului pe care o indeplineste.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2013 16:51