Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale in comuna Jilava, jud. Ilfov?


Detaliu pentru invitatia numarul 334856
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA JILAVA (CONSILIUL LOCAL JILAVA)
Numar invitatie: 334856/04.09.2012
Denumire contract: ?Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale in comuna Jilava, jud. Ilfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JILAVA (CONSILIUL LOCAL JILAVA)Cod fiscal: 4420791, Adresa: COM. JILAVA, SOS. GIURGIULUI, NR. 279, COD 077120, JUDETUL ILFOV, Jilava, Telefon: 457.01.15, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale in comuna Jilava, jud. Ilfov?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie ?Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale in comuna Jilava, jud. Ilfov?1. VIDANJAT10000 mc2. BARBOTAT350 mc3. CURATAT GURA DE VIZITARE120 buc4. CURATAT DECOLMATARE13500 mlRETELE CANALIZARE5. DESFUNDAT170 dopuriContractele subsecvente se vor incheia trimestrial astfel: - C.S. 1 ? 3 luni ? 25 % din totalul cantitatilor- C.S. 2 ? 3 luni ? 25 % din totalul cantitatilor- C.S. 3 ? 3 luni ? 25 % din totalul cantitatilor- C.S. 4 ? 3 luni ? 25 % din totalul cantitatilor! Prestarea serviciilor in cadrul contractelor subsecvente se va face pe baza de comanda.
II.1.6) CPV: 90470000-2 - Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 567, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip in val de 11300 lei.Forma de const a garantiei de particip: Conf prev art86 alin(1)din HG925/2006 garantia de particip se poate const prin: 1)instr de garantare irevocabil emis, in cond lg, de o soc bancara ori de o soc de asig;sau 2)virament bancar in cont RO52TREZ4215006XXX000277, Trez Ilfov, cod fiscal: 4420791 cu cond confirm acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii.Pt.IMM garantia de paticip poate fi const. in val de 50% din val.In acest caz dov const. garantiei de particip va fi insotita de Decl. pe propr rasp. priv. incadr in cat. IMM compl, prez. in orig, la vedere.Garantia de particip treb sa fie irevocabila si emisa in fav. aut.contr.Per.de valab a gar de particip va fi cel putin egala cu per min de valab a ofertei(90zile), cu pos prelungirii acesteia la cererea aut contr.Aut contr are drept de a retine garantia pt particip, at cand acesta din urma se afla in oricare din urm sit: a)Isi retrage ofert, in per de valab a acesteia;b)Oferta sa fiind stab castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofert;c)Ofert sa fiind stab castig, nu a constit garantia de buna exec in per de valab a oft.d) Ofert a contestat un act al aut contr la CNSC iar Cons resp contestatia, retinerea se va calc conf prev art. 278^1 alin(1) OUG 34/2006.Nota: a)In cazul constit garantiei de particip printr-un instrum de garantare emis de o soc bancara/soc de asig se va compl Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form. Dov constit garantiei de particip se va dep scanat in SEAP si in original la adresa de la I.1). b)In cazul ofert care se asoc in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de particip poate fi const pe numele oricaruia dintre oper ec asociati.c)Aut ctr va elibera/restit garantia de particip conf art88 din HG 925/2006.d) Echiv pt o garant de particip dep in eur se va face la cursul BNR din data anter datei lim de dep a ofert cu 5 zile
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din val. ctr fara T.V.A.Garantia de buna executie se constit prin printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig in cond. art.90 alin.(1), alin(2) din HG nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pt fact partiale, in cond prev la art90 alin(3) din HG nr.925/2006 In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul desc la dispoz aut. ctr. va fi de 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig.are oblig de a constit garantia de buna executie a ctr. in cond. de mai sus cel mai tz in term. de 7 zile de la data semnarii ctr., sub sanct. rezilierii acestuia.Aut. ctr. va elibera/restitui garantia de buna executie cf prev. art.91- 92 din H.G. nr. 925/2006. Ofert poate constit garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicit de Beneficiar in conform. cu prev. Legii nr. 346/2004. Totodata, se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 1 din Sectiunea III, in original. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.) Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea III, in original. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.). Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certifcate eliberate de autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sedii secundare, punctele de lucru), doar pentru sediile/punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractuluNOTA: A) Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea III, in original. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.).Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4 din Sectiunea III , in original, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 5 din Sectiunea III, in original. Evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: ?Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MLADIN Adrian, BROTEA Gheorghe, TOFAN Gabriela, Constantin COSUG.-Comisia de evaluare: - presedinte cu drept de vot Tofan Gabriela, membrii: Vilcu Petruta, Uncheselu Vasilica.?Persoane care au aprobat bugetul aferent achizitiei: Viceprimar: Brotea Gheorghe, Consilierii locali ai Primariei Jilava sunt: Ionita Marian, Dinu George, Mircea Maria, Gelea Gheorghe, Ionescu Ilie, Nedelciu Ion, Cornel Valentin Mariea, Sandu Daniel, Sardarescu Viorica, Vasile Vasile, Dan Vlasceanu, Aurel Robert Voicu.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii si de subcontractanti si de tertul sustinator.) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator ONRC in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 283.500 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%., Cerin?a nr. 2Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara, Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, completare formular 7 si anexa acestuia din Sectiunea III.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, a prestat servicii similare, prezentand in acest sens, in copie, unul sau mai multe contracte similare, a caror valoare, individual sau cumulat sa fie de cel putin 141.750 lei, exclusiv TVA.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate, Continuare Cerinta nr. 1Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - indeplinirea obligatiilor contractuale;
- daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindepliniri sau indeplinirii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator., Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune, indiferent de modalitatea juridical.Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea sa sau prin contracte, conventii de inchiriere sau angajament de punere la dipozitie, urmatoarele echipamente: - Auto-vidanja ? minim 4 buc. din care cel putin 2 sa fie dotate cu curatitor cu presiune, Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 cel putin pentru domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus., Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de protectia mediului conform cu cerintele din standardul ISO 14001 cel putin pentru domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent, emis in favoarea sa. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" (Pf) se acorda astfel: - pentru cel mai scazut preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat 85 puncte; - pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat. Unde: P(n) ? punctajul ofertei care se evalueaza, pret minim = pretul cel mai mic dintre ofertele depuse, pret(n) = pretul ofertei care se evalueaza
Durata de interventie de la solicitare (ore)
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Durata de interventie de la solicitare (ore)" (Pt) se acorda astfel: - pentru cea mai scurta durata de intervente 15 puncte; - pentru alta durata decat cea de mai sus se acorda punctajul astfel: P(t) = (durata minima / durata (t)) x punctajul maxim alocat . Unde: P(t) ? punctajul ofertei care se evalueaza, Durata minima= durata cea mai mica dintre ofertele depuse; durata(t)= durata (in ore) a pretului care se evalueaza. Durata maxima de interventie de la solicitare este de 3 ore. In cazul in care ofertantii depasesc aceasta valoare vor fi declarati neconformi.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 18:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer