Achizitie publica - Servicii de curatare a islazurilor comunale in comuna Moroeni, jud. Dambovita
Detaliu pentru invitatia numarul 344788
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344788/04.04.2013
Denumire contract: Servicii de curatare a islazurilor comunale in comuna Moroeni, jud. Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOROENICod fiscal: 4280116, Adresa: Str. Stadion , nr. 14, Moroeni, Telefon: 0723158727, Fax: 0245772213
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 152, Moroeni, Romania, cod postal: 137310, telefon: +40 0245772213, fax: +40 0245772084, persoana de contact: Florentina Moisa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Moroeni, str. Principala, nr. 152, comuna Moroeni, jud. Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatare a islazurilor comunale in comuna Moroeni, jud. Dambovita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatare a islazurilor ccomunale din comuna Moroeni, jud. Dambovita -204 ha - respectiv taierea manuala a rugilor, zmeurisului, ierburilor inalte, indepartarea pietrelor, grohotisurilor, asezarea lor in gramezi pe locurile stabilite cu autoritatea contractanta, defrisarea manuala/cu motounealta a suprafetelor impadurite cu tufisuri si arbusti cu diametrul de panala 10 cm grosime, scoaterea cu mijloace manuale a cioatelor, nivelarea musuroaielor, degajarea terenului de frunze si crengi, strangerea si stivuirea materialului lemnos rezultat in urma toaletarii, conform indicatiilor autoritatii contractante.
II.1.6) CPV: 77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de 3 800 lei.2. Termenul de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.3.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin.(1), (2), (3)din HG nr. 925/2006.4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO64TREZ2755006XXX000771, deschis la TREZORERIA PUCIOASA.5. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.6.Operatorii econimici care demonstreaza ca sunt IMM vor constitui garantia de participare in cuantum de 1900 lei. In acest sens, la dovada constituirii garantiei de participare, vor atasa Formularul nr.13 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.7. Prin exceptie fata de cele prevazute la pct. 3, garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria Primariei Comunei Moroeni.8. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din HG nr. 925/2006.9. Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.2. Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.3. Garantia de buna executie va fi eliberata in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Operatorii econimici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata.Mod de dovedire - Se va completa Formularul nr. 1 - original.2.Operatorii econimici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata.Mod de dovedire: I) Se va completa Formularul nr. 2 - original.II) Se vor atasa certificate fiscale, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.III) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente care sa ateste ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform prevederilor legale in vigoare din tara in care este stabilit -original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.3.Operatorii economici participanti la procedura si tertul sustinator, daca este cazul, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Mod de dovedire - Se va completa Formularul nr. 3 - original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi avute in vedere la completarea declaratiei sunt: Moraru Mihai Laurentiu - primar, Buzea Petre - viceprimar, Gheorghe Claudiu- secretar, Moisa Florentina - consilier achizitii publice, Diaconescu Sorin- contabil, Moiceanu Razvan-consilier, Dumitrescu Costin - tehnician cadastru, Marcu Corneliu Bogdan- consilier local, Marcu Constantin- consilier local, Tabirca Constantin- consilier local, Popescu Vasile- consilier local, Luca Pavel- consilier local, Voicu Decebal- consilier local, Cojocaru Maria- consilier local, Cosma Georgiana- consilier local, Chitescu Maria- consilier local, Andreoiu Dumitru- consilier local, Olic Vasile- consilier local, Moiceanu Gheorghe- consilier local, Moiceanu Nicolae- consilier local, Popa Oana Petruta- consilier local.4.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Mod de dovedire - Se va completa Formularul nr. 14 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - original.5.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare pentru a participa la procedura.Mod de dovedire - Se va completa Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- original. 1.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire -I) Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "CONFORM CU ORIGINALUL".II)Persoanele juridice/fizice straine vor atasa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesinal - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "CONFORM CU ORIGINALUL" si traducere autorizata in limba romana.Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati(adresa);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerintaobligatorie: Cifra deafaceri medie globalape ultimii 3 ani sa fie de cel putin300 000 lei.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/euro este cursul mediu anual comunicat de BNR, respectiv: - Anul 2009 - 1 euro= 4, 2373 lei- Anul 2010 ? 1 euro= 4, 2099 lei- Anul 2011 ? 1 euro= 4, 2379 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, a prestat si dus la bun sfarsitcontracte de servicii similare cu o valoare cumulata de cel putin 100 000 lei.Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei, la conversialeu/valuta se va folosi cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Calculul celor 3 ani la nivelul carora se face dovada experientei necesare se va face avandu-se in vedere data limita de depunere a ofertelor., In cazul in care o parte/parti din contract urmeaza a fi indeplinita de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantului castigator i se va solicita prezentarea contractelor incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica., In cazul asociatiilor (consortiilor) este necesar ca orice asociat sa indeplineasca cerintele referitoare la situatia personala a ofertantului si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Din acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare evaluarii ofertelor.Cerintele minimaleprivind Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 15:43