Achizitie publica - Servicii de curatare a pasunilor apartinatoare Comunei Borsa, judetul Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 322642
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322642/22.03.2012
Denumire contract: Servicii de curatare a pasunilor apartinatoare Comunei Borsa, judetul Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Borsa (Primaria Borsa)Cod fiscal: 4378778, Adresa: Str. Principala Nr. 262, Borsa, Telefon: 0264355489, Fax: 0264355474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala Nr. 262, Borsa, Romania, cod postal: 407110, telefon: +40 264355489, fax: +40 264355474, persoana de contact: Mariana Secara
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Borsa, Com. borsa, sat Borsa, nr. 262, jud. Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala- Comuna Borsa)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatare a pasunilor apartinatoare Comunei Borsa, judetul Cluj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatare pasuni conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 77211300-5 - Servicii de defrisare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.600 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice de la depunerea ofertelorGarantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantareIn cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006 .Garantia de participare se poate constitui si prin depunereaunui ordin de plata , cu conditia confirmariide catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul pentru virarea garantiei este: RO33TREZ2185006XXX002438 deschis la Trezoreria Gherla Depunere de numerar se poate face la caseria Autoritatii Contractante (Primaria comunei Borsa, nr. 262, judetul Cluj);Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge respectiva contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. ART. 278^1 din OUG 34 /2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 1% din valoarea contractului fara TVAse poate constitui prin: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de 1% din valoare contractului fara TVA2. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Alimentarea si administrarea contului de garantii se va realiza conform prevederilor HG.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCertificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe localeCertificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat generalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Certificat constator emis de Oficiul Registrului comertului din care trebuiesa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (are activitati relevante in raport cu obiectul procedurii de achizitie publica) eliberat cu maxim 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei.Certificatul se va prezenta in original sau copie conforma cu originalul.Persoanele juridice/fizice straineVor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa informatii generale ? prezentare formular 4.- Se vor prezenta bilanturilor contabile din ultimii trei ani, vizate si inregistrate de organele competente.in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani: Prezentare Formularul 9, Fisa de experienta similara : Prezentare formular 12, insotita de copii ale contractului de servicii-copii parti relevante contracte), proces-verbal de predare-primire servicii si recomandarea din partea beneficiarului;, Informatii privind capacitatea profesionala : Se va prezenta Formularul 10, insotit de CV-uri, Declaratii de disponibilitate, copie Contracte de munca/Declaratii de angajament, diplome, certificate, autorizatii pentru personalul cheie, Prezentare formular 13 in original, insotit de documente justificative (copie contracte de inchiriere, extrase ale mijloacelor fixe din contabilitate, fise tehnice, etc), Prezentare formular5, in original, Formular 20 ? ?Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii?, Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora. Completare formular 7, Formular 3 si prezentarea certificatelor ORC pentru fiecare subcontractant procedurii eliberat cu maxim 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei., Prezentarea unei declaratii pe propie raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic va respecta normele de protectie a mediului si normele de protectie a muncii pe timpul derularii contractului .Pe parcursul indeplinirii contractului se vor respecta prevederile Legii nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare, HG nr. 1091/2006 cerinte minime de securitate si sanatate pentru locul de munca, Ordinul 508/933/2002 privind aprobarea Normelor Generale de Protectia Muncii, Legii nr. 307/ 2006 privind apararea impotriva incendiilor, precum si celelalte acte normative conexe sau subsecvente.Cerinta minima ? prezentarea unei declaratii pe propie raspundere.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru activitatiile operatorului economic de realizare a retelelor edilitare.Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemului de Management conform standardelor ISO sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor!
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
30
Descriere: Termenul de executie a serviciilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 11:23