Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatare canale de colectare si evacuare ape pluviale in statiile S.T. Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 341200
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 341200/19.12.2012
Denumire contract: Servicii de curatare canale de colectare si evacuare ape pluvialein statiileS.T. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Al. Lapusneanu, nr. 195 A, Bl. LAV 1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607511, fax: +40 241607553, persoana de contact: C.N. ? Transelectrica S.A.- Sucursala de TransportConstanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: C.N. Transelectrica S.A.- Sucursala de transport Constanta, bdul Alexandru Lapusneanu nr.195A, bloc LAV 1, parter, localitatea Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatare canale de colectare si evacuare ape pluvialein statiileS.T. Constanta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile constau in operatiuni de curatare canale de colectare si evacuare ape pluvialein statiile de transformare ale S.T. Constanta , conform caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 90470000-2 - Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.000lei(50% pt.IMM- daca se prezinta docum. care dovedesc inregistr. ca IMM, conf.Legea 346/2004-Formular F 17 din Modele de Formulare).Ptr.garant.depusa in euro, echivalentul leu/ eurose va calcula la cursul de schimb al BNR din a 5 zi lucratoareinainte de deschiderea ofertelor.a) Perioada de valab. a gar. ptr. participare: 90 zile (de la termenul lim. de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire: numerar la casieria autoritatii contractante, depunerea la sediul autorit. contractante: ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor Cont: RO76RZBR0000060002949765 Raiffeisen Bank Constanta, instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare, care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat(Formular F 2 din Modele de Formulare).In cazul in care mai multi op. ec. depun o oferta comuna(asociatie), atat intreaga asociatie, cat si fiecare membru al asociatieitrebuie sa se incadreze in categoria IMM. In acest senstoti membrii asociatiei vor trebui sa depuna documentele care dovedesc inregistr. ca IMM, conf.Legea 346/2004.Retinerea garantiei de participare (ofertantul pierzand astfel suma constituita), se poate face atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii, conform OUG 34/2006 art. 278?1, in masura in care Consiliul respinge contestatiaca nefondata, aut. contr. va retine contestatorului din gar. de particip. suma de 1.000 lei
Garantie de buna executie
10 % (5 % pt. IMM)din pretul contractului fara TVA. Mod de constituire: prin instrument de garantare bancara emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retinere din sumele datorate pentru facturi (In acest caz operatorul economic are obligatia, in conformitate cu prevederile art.90 alin (3) din HGR 1045 /2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului), conform Sectiunea Clauze contractuale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr.314/2010(Formular F 3 din Modele de Formulare)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular F 4 din Modele de Formulare).Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea (aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Director: Teodor StoenescuDirector tehnic: Marian Vaju-in calitate de inlocuitor al DirectoruluiDirector economic: Octaviana BejanSef Serviciu Buget Finante Contabilitate; Valentina Vaju-in calitate de inlocuitor al Directorului EconomicServiciul Comercial: Maria Balta, Ion Tanasa, Dragos DulgheruServiciul Exploatare Mentenanta: Niculae Balta, Marian Miu3.Declaratie privind eligibilitatea (Formular F 5 din Modele de Formulare)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006(Formular F 6 din Modele de Formulare).5.Prezentare Cerificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Certificatele se vor prezentain originalsaucopie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.Din Cerificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu prezinta obligatii exigibile de platain luna anterioara depunerii ofertelor. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, sau documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificatul Constatator / documentele edificatoare, trebuie sa fie emise cu maxim 30 zile inainte de datadepunerii ofertei.In cazul in care Certificatul Constatator/ documentele edificatoare se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator/documetele edificatoarein original sau copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii similare prestatein ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., 2. Informatii referitoare utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice , de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., 3. Declaratie referitoare la resursele de personal, care va cuprinde: efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, minim 1 sef de lucrare atestat NPM electrician grupa a III-a. Pentru seful de lucrare se va prezenta talonul de autorizare. Din declaratia privind efectivul mediul de personal, trebuie sa rezulte ca prestatorul dispune de suficient personal, pentru prestarea serviciilor conf. caietul de sarcini., 4.Partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze, 5.Informatii privind asociatii( daca exista)-fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2, pentru partea sa de implicare, conform Anexei nr.2 la Ord.Presedinte ANRMAP nr. 509/2011.-indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala (pct.III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conf.OUG 34/2006art.190(3) . Standarde de asigurare a calitatii care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii (ISO-9001:2008sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesare SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer