Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatare canale de colectare si evacuare ape pluviale in statiile ST Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 356211
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 356211/29.11.2013
Denumire contract: Servicii de curatare canale de colectare si evacuare ape pluviale in statiile ST Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Alexandru Lapusneanu nr. 195 A bl. LAV 1 Parter, Localitatea Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607507, fax: +40 241607552, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Alexandru Lapusneanu nr. 195 A bl. LAV 1 Parter, Constanta, Romania, cod postal 900472
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatare canale de colectare si evacuare ape pluviale in statiile ST Constanta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile constau in operatiuni de curatare canale de colectare si evacuare ape pluvialein statiile de transformare ale S.T. Constanta , conform caiet de sarcini nr.11743/07.11.2013
II.1.6) CPV: 90470000-2 - Servicii de curatare a canalelor de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1934, 00 lei (50% pt. IMM, daca se prezinta documente care dovedesc inreg. ca IMM, in conf. cu L346/2004 - (Formular F17) din Sect Formulare. Pentru garantia depusa in valuta, echivalentul leu/valuta se va calcula la cursul de schimb al BNR din a 5 a zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.a)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire: - numerar casieria autoritatii contractante;
- prin virament bancar (cont: RO76 RZBR 0000 0600 0294 9765, Raiffeisen Bank Constanta);
- prin orice instrum de garantare emis, in cond legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari;Instrum. de garantare trebuie sa prevada obligatoriu daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. (Formular F2)Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, sau a caror garantie nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata, sau ofertele care nu sunt insotite de dovada, constituirii garantiei de participare vor fi respinse.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In cazul depunerii de oferta in asociere, garantia de participare se va constitui in numele asocierii si va acoperi toti asociatii.c) Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA (50% pt. IMM), exprimata in lei, constituita prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (documente care se prezinta in original);
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, (in acest caz operatorul economic are obligatia, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. (3) din HGR1045/2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului conform precizarilor din sectiunea ?clauze contractuale?);In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004.Optiunea pentru una din cele doua variante de depunere a GBE va fi precizata clar in formularul privind caluzele contractuale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa (Formular F 3)?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 4)Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? Vaju Marian, Director tehnic ? Balta Niculae, in calitate de inlocuitor al directorului, Director economic - Bejan Octaviana, Sef Serviciul Buget Finante Contabilitate - Vaju Valentina, in calitate de inlocuitor al directorului economic, Serviciul Exploatare Mentenanta- Sava Roberto, Miu MarianServiciul Comercial: Tanasa Ion, Dulgheru Dragos, Miron Consuela, Serviciul Calitate, Mediu, Sanatate si Securitate in Munca ? Anicai Eugen, Consilier juridic - Sava Liliana.In cazul unei asocieri/subcontractari/tert sustinator (Formular F 4) se va prezenta de catre toti partenerii asocierii/subcontractantii/terii sustinatori desemnati.Oferta depusa cu nerespectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi considerata inacceptabila, conform art. 36, alin.(1), lit. g) din HG 925/2006.Declaratie privind eligibilitatea ? neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa(Formular F 5)In cazul asocierii declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociati si/sau de catre tertul sustinator daca este cazul.Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 6)In cazul asocierii declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociati si/sau de catre tertul sustinator daca este cazul. Tertul sustinator are obligatia incadrarii doar in prevederile de la literele a), c1) si d).a) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - Formular tip emis de autoritatile competente;b) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local - Formular tip emis de autoritatile competente;Din Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate? cu originalul.In cazul in care in tara de origine sau rezidenta nu se elibereaza astfel de certificate, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele emise de autoritatile abilitate trebuie sa certifice ca ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata. Pentru persoane fizice/juridice romane, document din care sa rezulte obiectul de activitate.Certificat Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.In cazul depunerii unei oferte comune (asociere) documentul trebuie prezentat de toti membrii asocierii.Pentru persoane fizice/juridice straine, document din care sa rezulte obiectul de activitate.Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu lista principalelor servicii similare - Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se demonstreaza prezentand Formularul F7 insotit de recomandarile/ certificatele constatatoare conform art. 97^1 din HGR nr. 925/2006/ orice documente, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, din care sa rezulte ca sunt suficiente pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestare servicii. Se va prezenta o declaratie privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) a acelor echipamente, utilaje, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii., Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani din care sa rezulteresursele de personal de care dispune operatorul economic.Din declaratie trebuie sa rezulte ca prestatorul dispune de suficient personal, pentru prestarea serviciilor conf. caiet de sarcini., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati; (daca exista); fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2, pentru partea sa de implicare cf. Anexa nr. 2 la Ordin ANRMAP 509/2011; indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala (pct.III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului cf. OUG 34/2006, art. 190, alin (3); pentru indeplinirea obligatiei prevazute la art. 66 din ordonanta de urgenta 34/2006, asociatul/asociatii implicati in procedura, vor completa o declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta de urgenta., Declaratie privind partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze; pentru indeplinirea obligatiei prevazute la art. 66 din ordonanta de urgenta 34/2006, subcontractantul/subcontractantii implicati in procedura, vor completa o declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta de urgenta. Certificat ISO 9001 sau echivalent - copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta implementarea, mentinerea si respectarea sistemului de management al calitatii in domeniul supus achizitiei, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.Nota: in cazul unei asocieri, fiecare operator economic va depune aceste documentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer