Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de curatare pasuni, orasul Vascau, judetul Bihor?


Detaliu pentru invitatia numarul 182548
Autoritate contractanta
PRIMARIA VASCAU
Cod de identificare fiscala: 4969090
Adresa: str. Unirii, nr. 75, Vascau
Telefon: 0259336157
Fax: 0259336159
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?Servicii de curatare pasuni, orasul Vascau, judetul Bihor?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 77211300-5 - Servicii de defrisare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ?Servicii de curatare pasuni, orasul Vascau, judetul Bihor?: - toaletare si curatare pasuni, respectiv adapatoare- amplasarea de adapatori pentru animale- amplasarea de umbrare pentru animale- asigurare drum de acces spre pasune
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 06.11.2008 12:53
Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Vascau, Str. Unirii, nr.75, judetul Bihor.
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Vascau, Str. Unirii, nr.75, judetul Bihor.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 200.000 lei.Cuantumul garantiei de participare este de 1.000 lei.
Costul documentatiei de atribuireeste de 200 Ron si se poate achizitiona de la sediul Primariei. Persoana de contact: Stiole Dorin , tel :0259/336157
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer