Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE ? 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 320174
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Numar invitatie: 320174/13.02.2012
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE ? 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sibiu - Consiliul LocalCod fiscal: 4270740, Adresa: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Telefon: 0723555802, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 723555802, fax: +40 269208813, persoana de contact: Cristina Bica. Ofertele se depun la registratura institutiei.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Samuel Brukenthal nr. 2, Sibiu, Romania, Sala de consiliu, cam. 313, et.3.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere - Imputernicire si act de identitate
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE ? 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Maturat, spalat, dezinfectat, aspirat, sters praf, golire cosuri de gunoi, spalat vesela, asigurare materiale consumabile la grupurile sanitare, spalat curat ferestre.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.900 leiOfertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original)ordin de plata in contul: RO22TREZ5765006XXX000228-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original)In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III);In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante, de osocietate bancara sau de o societate de asigurariprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf art.91 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.I.M.M-urile benficiaza de 50% reducere
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar - Klaus Werner Iohannis;Viceprimar ? Virgil PopaDirector Directia Tehnica -Cristina BicaDirector Economic ? Viorica BandescuSef Serviciu Juridic ? Claudia IordanescuSef Serviciu Administrativ ? Marius HorvathServiciu Investitii ? Codruta SirbuCertificat de participare cu oferta independenta, cf Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.Certificatele in original/copie legalizata/xerocopie certif pt conf cu orig.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pers juridice/fizice straine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea oblig de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare(certif, caziere judiciare, alte documente echiv) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata, xerocopie certif pentru conf cu orig insotite de traducere autorizata. Pt persoane juridice/fizice romane: Certif constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original/copie legalizata/xerocopie certif pt conf cu orig, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certif nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.pt pers fizice: autorizatie de functionare/ altele echiv pt a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pers juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010 Inf generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii prestatein ultimii 3, Informatii privind experienta similara in ultimii 3 ani., Resurse tehniceoperatorul economic treebuie sa detina minim urmatoarele: - aspiratoare performante profesionale ? minim 6 buc.- scari de acces la inaltime de 6 m ? minim 4 buc.- maturi ? minim 6 buc.- perii ? minim 12 buc.- pamatufuri ? minim 12 buc.- farase ? minim 6 buc.- mopuri ? minim 6 buc., Resurse umane: personal cheieNumarul minim al personalului angajat propus pentru acest contract trebuie sa fie de minim 12 persoane din care un sef de echipa care sa asigure lucrul in doua schimburi., Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului(daca este cazul), Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul), Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind asociatii(daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer