Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie la sediile Primariei Sector 6, Biroul Unic si Directia de Investitii


Detaliu pentru invitatia numarul 345521
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Numar invitatie: 345521/17.04.2013
Denumire contract: Servicii de curateniela sediile Primariei Sector 6, Biroul Unic si Directia de Investitii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorului 6 (Primaria sectorului 6)Cod fiscal: 4340730, Adresa: Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 0213180144, Fax: +40 0213180143
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Investitii, Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060204, telefon: +40 0213180144, fax: +40 0213180143, persoana de contact: Pop Anghel Raluca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Investitii, Serviciul Achizitii Publice, Bd. Regiei nr. 6-8 sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060204, telefon: +40 0213180144, fax: +40 0213180143, persoana de contact: Pop Anghel Raluca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curateniela sediile Primariei Sector 6, Biroul Unic si Directia de Investitii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de curatenie zilnica, servicii de curatenie lunara si servicii de curatenie pentru curte, conform caietului de sarcini pentru sediile Primariei Sector 6, Biroul Unic si Directia Investitii
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 498, 268.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9.960 LEI. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu valabilitatea ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cerere Aut Contractante.Constituire: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;d)ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art.278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006).). In conformitate cu Legea 346/2004, IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea documentelor justificative coresp. In acest caz, garantia va fi insotita de declar pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii contractante. In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Formularul nr. 12 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Curs leu/euro din data 25.04.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conformitate cu art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare formular 3 (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)Cerinta nr. 21.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 - completare formular 4.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in original/ copie legalizata/copie conforma cu originalul semnata si stampilata.3. Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c)^1 si d) va fi prezentata si de catre tertul sustinator.)In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certifcate eliberate de autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sedii secundare, punctele de lucru), doar pentru sediile/punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Nota: Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 5. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 ? completare formular 6. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.).Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare formular 7. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.) Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii, de subcontractanti si de tertul sustinator.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractuluiPersoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Rares Serban Manescu - PrimarPetrea Gabriel - ViceprimarFloricica Gheorghe - secretarul Sectorului 6Manolache Doru - Director EconomicCristea Ana-Maria - Director Directia JuridicaPascu Doru - Director Directia InvestitiiPop Anghel Raluca - Sef Serviciu Achizitii PubliceIscoviciu Lucian - Sef Serviciu Derulare ContracteMinea Gheorghe - Referent Serviciu AdministrativConsilieri Locali: Anton Cristian IoanAvramescu ManuelButacu Simona ValentinaBuznicea CristinelCatrina Eugen GeorgeEftimie CristinelEnache Adrian NicolaeGaspar FlorentinaGheorghe IulianJicman Liviu SebastianMoisa ConstantinNeacsu Ioana MihaelaNicolescu AureliaNiculae Roxana NicoletaOrhei Ovidiu LucianPetrescu CononaPuscas IonelSimion AdrianStan RobertStan Sorin CristianSurulescu AureliaTanasuica IonTulugea DanilIacobescu ValeriaBordei NiculaeStanescu Dan-Gheorghe Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului/ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Fisa de informatii generale Formularul 2 Date de identificare ale ofertantului, principala piata a afacerilor precum si media cifrei de afaceri globale , care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 990.000 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM suma mai sus mentionata se reduce cu 50%.Cerinta 2 Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011 sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatii relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul va prezenta Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani", din care sa rezulte ca a derulat unul sau mai multe contracte ce au avut ca obiect prestari de servicii in unitati de stat sau private. Modalitati de indeplinire: Se prezinta formularul nr 8 in original.Cerinta 2: Ofertantul va prezenta fisa de experienta similara pentru cel putin un contract de servicii similare, a carui valoare sa fie de cel putin 450000 leifara TVA. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul econ nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii serealizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legiipenale privind falsul in declaratii. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 3 ani fata de data limita de depunere a ofertelor.Se prezinta formularul nr 9 in original.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op econ nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de serv se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii. sevor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 3 ani fata de data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 3: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajatsi al cadrelor de conducere.Se prezinta formularul nr 15 in original.Cerinta 4: Declaratie cu privire la personalul responsabil pentru indeplinireacontractului.Pentru indeplinirea contractului sunt necesare 21 de persoane(20 de persoane pentru prestarea serviciilor si o persoana cu responsabilitati de coordonator de echipa). Dovedirea indeplinirii acestui nivel se face in mod obligatoriu si cumulat prin prezentarea urmatoarelor documente: copii contracte demunca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii pentru fiecarepersoana in parte din cele 21 (douazecisi unu) solicitate mai sus precum si angajament in nume personal si declaratie de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii., Cerinta 5: Declaratie privind echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari de servicii. Se prezinta formularul nr 14 in original.Cerinta 6: Subcontractantii. Prezentarea listei cuprinzand subcontractantii sispecializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 10 original. Se solicita datele de identificare alesubcontractatilor.In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vorincheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului.Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe lacontract. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante., Cerinta 7: Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta minim urmatoarele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute la sect. III.2.1. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare Cerinta 1: Certificarea sistemului de management al calitatii conform cu standardul ISO 9001 cel putin pentru domeniul de servicii aferente contractului sau echivalent (pentru servicii de curatenie)Cerinta 2: Certificarea sistemului de management de mediu conform custandardul ISO 14001 cel putin pentru domeniul de servicii aferente contractului sau echivalent (pentru servicii de curatenie)Cerinta 1 si Cerinta 2: xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul"Nota: a. Daca un grup de op econ depune o ofertacomuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.b. Documentele prezentate trebuie sa fie in valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.c. Cerinta privind certificareaISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertulsustinator si/sau subcontractant).d. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probesau dovezi, in masura in care acestea suntedificatoare si confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.e. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.f. Nu se accepta prezentarea de documente care sa ateste ca operatorul economic este in curs de certificare/recertificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer