Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 285298
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BISTRITA - NASAUD
Cod de identificare fiscala: 4347453
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 6 - 8, , Bistrita
Telefon: 0263-210661 ; 0263-211465 ; int. 211
Fax: 0263-216880
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de curatenie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.03.2011 09:36
Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala a Finantelor Publice Bistrita?Nasaud str.1 Decembrie nr.6?8, 420080 Bistrita, cam.4 - registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In sediul Directiei Generale a Finantelor Publice a Judetului Bistrita ? Nasaud, 420080 Bistrita, str.1 Decembrie, nr. 6 ? 8, etajul 1, sala 11.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 93, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006; Certificat de atestare fiscala buget consolidat; Certificat de atestare fiscala buget local; Certificat Unic de Înregistrare; Certificat Constatator; Informatii generale; Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certficat ISO 9001 -sau echivalent; Certificat 14001 -sau echivalent; Asigurare de raspundere civila in valoare de minim 50.000 lei; Declaratie pe proprie raspundere ca personalul folosit nu are cazier; Declaratie cuprinzând subcontractantii; Acord de asociere; Dovada îndeplinirii conditii IMM; Propunerea financiara; Propunerea tehnica;
Din SEAP, sau printr-o solicitare scrisa, care sa cuprinda si datele de identificare ale solicitantului, la adresa de e-mail: [email protected] de participare este de 1.860 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer